deze week was carla aanwezigIemand carla doubletstraat 31/14 nog gezien of ze weer aanwezig is
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerendeze week was carla aanwezigIemand carla doubletstraat 31/14 nog gezien of ze weer aanwezig is
Er staat bij geleen 51 op het hoekje een blonde dame bloedmooi met tattoos iemand ervaring met deze dame of is er een review van haar
Als je van de rose passage komt aan je rechterkant heb der alleen gezien in de avond bij het grote raam
Ja, als je van de rose passage komt, ligt de Hunsestraat 51 aan je rechterhand...Als je van de rose passage komt aan je rechterkant heb der alleen gezien in de avond bij het grote raam
Gisteren was ze er nog en ik weet niet wanneer jij geweest ben, maar ik zie daar overdag nooit iemand anders.Goedemorgen, weet iemand of Elena er weer is? Zij die er altijd erg casual bij zit. De laatste keren dat ik ben geweest zat er iemand anders achter haar raam.
Dank
Het grote raam is net om de hoek en is dus Geleenstraat 23k1. Blond met tattoos en erg strak: Bianca.Er staat bij geleen 51 op het hoekje een blonde dame bloedmooi met tattoos iemand ervaring met deze dame of is er een review van haar
Op k9.Eli/Saskia werkt morgen in de rose passage.
Ik denk dat je te laat bent, Adela gisteren en vandaag niet gezien.Dankjewel Paulus ,ga ik haar zaterdag met een bezoekje vereren![]()
Heeft ze andere werkdagen dan voorheen zover je weet?Nee, niet aanwezig.
DankjewelIk denk dat je te laat bent, Adela gisteren en vandaag niet gezien.
ella is aanwezigIs Ella aanwezig? Geleenstraat 122?
ja zojuist gezien.Iemand deze dame al weer gezien?
ella is aanwezig
eline vd doub zojuist gezien
2 en 3 weken geleden, misschien toch verkeerde raam gekeken dan.Gisteren was ze er nog en ik weet niet wanneer jij geweest ben, maar ik zie daar overdag nooit iemand anders.
Ja, om 12 uur gespot vandaag.Iemand carla doubletstraat 31/14 nog gezien of ze weer aanwezig is