Vermoedelijk niet, want ik zie in haar WA-status staan:Is Olga aan het werk? Geleenstraat 74?
Work - 22, 25 and 26
Tip: vraag haar telefoonnummer. Haar WA-status is informatief en houdt ze netjes bij,
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVermoedelijk niet, want ik zie in haar WA-status staan:Is Olga aan het werk? Geleenstraat 74?
haha goede vraag, ik zou zeggen een dame met waardeloze service, maar die heb ik mede dankzij dit forum al tijden niet bezocht.En wie zou je dan vermoorden?
Of MariaWas Marina er nog maar !!!
Sonja zal aanwezig zijn maar zonder haar 06 nummer heb je wat geduld nodigIk was van plan om donderdag of vrijdag na lange tijd weer eens naar den haag te gaan. Ik moet alleen een pokken end en wil de reis alleen maken als er iets bij zit voor me. Kunnen de collega's me wellicht vertellen of er een goede kans is dat ik 1 of meerdere van de volgende dames kan treffen:
Alexandra k16 doubletstraat
Karina van de Hunsestraat
Sonja Geleenstraat
Dank
Komt deze dame uit Antwerpen? Doelde je op haar? https://www.kinky.nl/advertenties/3349390-mistress-xenna#overviewEr schijnen 1 of 2 bekende dames uit het Schipperskwartier Antwerpen richting Geleenstraat te komen omdat het voor hun te rustig is in het SKW.
is Alexandra met siliconen en opgespoten lippen en bruin haar die staat er bijna altijd volgens mij bij K16 de laatste tijd wel vaak alleen zelf staat ze daarIk was van plan om donderdag of vrijdag na lange tijd weer eens naar den haag te gaan. Ik moet alleen een pokken end en wil de reis alleen maken als er iets bij zit voor me. Kunnen de collega's me wellicht vertellen of er een goede kans is dat ik 1 of meerdere van de volgende dames kan treffen:
Alexandra k16 doubletstraat
Karina van de Hunsestraat
Sonja Geleenstraat
Dank
Hmm vreemd ..dank PaulusHaar WA status heeft ze net aangepast: work-donderdag en vrijdag afgelopen (wat dat ook betekenen mag).
Weet iemand of ze alleen overdag werk? Heb d'r tweemaal niet in de avond aangetroffen. Lege kamerDiana van Geleenstraat 110 k1 is weer terug.
Toch wel benieuwd wie er vanuit Antwerpen naar Den Haag komen en vooral in welk pand ze gaan werken. Zeker als het kinky girls met veel SM attributen zijn, zijn grote kamers beperkt vrij.1 van die 2 op zeker met kinky kleding, toys en ervaring. De 2e is nog niet zeker of die komt en weet ook niet wie dat dan zou zijn.
Leuk weer een dame met lippen als een karperKomt deze dame uit Antwerpen? Doelde je op haar? https://www.kinky.nl/advertenties/3349390-mistress-xenna#overview
Ze weten die kleinere kamers ook vol te proppen in Antwerpen, en veel SKW dames zitten op nr. 45 of zijn allemaal vriendinnen van elkaar.Toch wel benieuwd wie er vanuit Antwerpen naar Den Haag komen en vooral in welk pand ze gaan werken. Zeker als het kinky girls met veel SM attributen zijn, zijn grote kamers beperkt vrij.
Maar we wachten rustig af.
Aha, ik ben nog nooit in Antwerpen geweest. En op no. 45 kom ik zelden.Ze weten die kleinere kamers ook vol te proppen in Antwerpen, en veel SKW dames zitten op nr. 45 of zijn allemaal vriendinnen van elkaar.
Tot laat in de middag kun je haar vaak een bezoekje brengen.Weet iemand of ze alleen overdag werk? Heb d'r tweemaal niet in de avond aangetroffen. Lege kamer
Ik was even abuis, maar Diana van Geleenstraat 110 k1 werkt volgens mij soms ook wel 's-avonds.Tot laat in de middag kun je haar vaak een bezoekje brengen.
Doen alle vrouwen met grote billen een handje er tussen ?Welke dames hebben grote billen, geven goede service en geen handje er tussen tijdens doggystyle?