Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wie weet welke dame er op 26 kamer 1 staat ? Stevige dame donker haar meestal zwarte lingerie en behoorlijke grote tieten ? Wie heeft ervaring met haar? ze lijkt Zuid Amerikaans maar is het volgens mij niet. Tnx voor info

Stevig en mediterraans uiterlijk en zit in zelfde pand als Claudia? Dan is het waarschijnlijk Sara, werkt er al wat jaren

Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Lang geleden deze dame vaak bezocht. Ze had verschillende namen, maar ik noemde haar altijd Tina. Ze had in de Doubletstraat vanaf de Paviljoensgracht de eerste kamer direct rechts. Denk dat dit nr1 is.
Daarnaast zat altijd een dame 'Blanca'. Denk dat zij nr3k1 of k2 moet hebben gehad. Die dame heb ik ook nooit meer gezien.
Enig idee of deze dame(s) nog actief zijn?

Hoor graag!

Dank!
Bas

in het verleden deze dame vaak bezocht. Latina, ze noemde zichzelf ook Alicia. Ze had in de Doubletstraat de eerste kamer direct rechts vanaf de paviljoensgracht. Denk dat dit huisnummer 1 is.
Heb erna gehoord dat ze naar de Geleenstraat is verhuisd en meer sm achtige diensten is gaan leveren. Niet mijn ding. Maar heb haar niet kunnen vinden. Iemand een idee of en waar deze dame nu werkt?

Hoor het graag!

Dank
Bas

Was van 12.00 tot 13.00 in de Geleen om te kijken of Elizabeth aanwezig was. Naambordje hing er wel maar ze had waarschijnlijk een klant voor een lange afspraak, want toen ze na bijna een uur nog niet achter het raam verscheen heb ik het maar opgegeven.
Waren trouwens niet veel dames aanwezig op dat tijdstip. Ook niet veel wandelaars.

Er zijn toch wel aardig wat kinky dames.
Ja, dat is wel zo, maar een aantal persoonlijke favorieten is de afgelopen tijd gestopt, sommige interessante dames werken op voor mij moeilijke dagen of tijden, andere dames zijn wel "kinky" maar zeggen me niks ... allemaal puur persoonlijk natuurlijk. Maar wat mij betreft mag er wel wat nieuwe kinky aanwas komen.

Terug
Bovenaan Onderaan