Het lijkt erop dat Camelia er wel is, want er staat wat bij haar raam.Weet iemand of Camelia en/of Elisabeth ook op zaterdag werken? Alvast bedankt!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHet lijkt erop dat Camelia er wel is, want er staat wat bij haar raam.Weet iemand of Camelia en/of Elisabeth ook op zaterdag werken? Alvast bedankt!
Wie weet welke dame er op 26 kamer 1 staat ? Stevige dame donker haar meestal zwarte lingerie en behoorlijke grote tieten ? Wie heeft ervaring met haar? ze lijkt Zuid Amerikaans maar is het volgens mij niet. Tnx voor info
Ahh jammer dat ik dit niet eerder heb gezien, maar dankjewel voor het mededelenHet lijkt erop dat Camelia er wel is, want er staat wat bij haar raam.
Nu aan t werk?De laatste keer dat ik haar sprak (december) zei ze alleen nog 's avonds te werken.
Heb maar vanavond nog niet gezien ik was er tot 23hNu aan t werk?
Diana was gister aanwezigGoedendag heren ,,
Weten jullie wanneer Diana weer aanwezig is
Is dat een kleine dame ?Cubaanse Elena die vroeger ook in de Geleenstraat 122 werkte is sinds kort weer terug. Vandaag k2, maar als Amber aanwezig is zal ze waarschijnlijk een ander raam hebben.
Oké dan weet ik denk ik wel welke het is bedanktHet is een kleine donkere dame, die een tijd geleden ook op 122 heeft gewerkt.
Dit ging over de diana uit de doubletstraat was een tijdje geleden al gevraagtJa hoor, er waren meerdere Diana's.
Her name is Aida.who stands between Anastasia and Ruru in Geleenstraat ? A young beautiful lady
Any reviews for karina, hunsestraat 51k3?
Ben benieuwdEr schijnen 1 of 2 bekende dames uit het Schipperskwartier Antwerpen richting Geleenstraat te komen omdat het voor hun te rustig is in het SKW.
Hopelijk wat meer kinky dames dan. Geleenstraat kan wel een "kink-injectie" gebruiken.Er schijnen 1 of 2 bekende dames uit het Schipperskwartier Antwerpen richting Geleenstraat te komen omdat het voor hun te rustig is in het SKW.
Ja, dat is wel zo, maar een aantal persoonlijke favorieten is de afgelopen tijd gestopt, sommige interessante dames werken op voor mij moeilijke dagen of tijden, andere dames zijn wel "kinky" maar zeggen me niks ... allemaal puur persoonlijk natuurlijk. Maar wat mij betreft mag er wel wat nieuwe kinky aanwas komen.Er zijn toch wel aardig wat kinky dames.
helemaal mee eens, ik zou er een moord voor doen om nog een keer een sessie met haar te ondergaan, wat een prachtige dame.Was Marina er nog maar !!!