Algemeen Thailand algemene informatie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
KLM is eigenlijk helemaal niks. Geen echte comfort, geen gevoel van luxe, geen gastvrijheid of goede service, slecht voedsel en dan ook nog stewardessen die pijn doen aan je ogen. Ik weet dat ze er niet zijn voor mijn genot, maar ze wrijven het er wel heel erg in met die bejaarde en/of morbide obesitas worsten gewurmd in blauwe mantelpak.

Mag ik vragen, hoe vaak heeft u een stewardess geneukt op een vlucht hoog in de lucht? Grappig bedoeld natuurlijk, ik wil er mee zeggen dat de 'staat' van de stewardessen dus volstrekt onbelangrijk is. Slecht voedsel? Ben ik het niet mee eens. Zat van de week nog bij Emirates in een A380, waar ik ben fan van ben en het was dit keer ook niet te pruimen.

Ik kies een airliner op basis van vluchttijden en dagen. Ik wil in zo'n ding zitten als het mij uitkomt. Ik kies niet op basis van lekkere stewardessen (waar je dus niets aan hebt) niet op basis van eten (het zijn geen vliegende restaurants) of andere secondaire kenmerken.

Mijn voorkeuren (met stopover):
- Emirates
- Qatar
- Etihad

Zonder stopover:
-KLM (premium)

Ik woon (helaas) op 10 min van Schiphol. Dus Düsseldorf of Brussel is geen optie..
same here... ik ga niet eerst 2-3 uur met de trein rijden om 100,- te besparen.

Wat is er mis met air India,? Ken het niet
Ik heb het nu 1x gedaan, maar vond het eten slecht, de helft van alle screens deden het niet en enorm veel overlast van die indiërs (heb niks tegen Indiërs maar was gewoon veel te veel lawaai om je heen)

Terug
Bovenaan Onderaan