Ja die werkt nog. Ze is onlangs verhuisd naar Geleenstraat 45.Sorry maar ik had het over Reina uit de Geleenstraat, Den Haag.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa die werkt nog. Ze is onlangs verhuisd naar Geleenstraat 45.Sorry maar ik had het over Reina uit de Geleenstraat, Den Haag.
Momenteel aanwezig.Ik heb Reina vorige week ook nog gezien. Gisteren was ze er niet, ik laat het weten als ze er is.
gelukkig ben je niet gegaan broeder @Rony80 de straten zijn leeg ik hoop dat ze snel terug komen van vakantieik was vanmiddag in de buurt, ik heb nog even getwijfeld om even een rondje Doub te doen, maar ik heb er maar van af gezien.
Vorige week dinsdagmiddag wel even een rondje gedaan, maar toen was het ook niet veel soeps.
ik had zo'n voorgevoel @modjomaster , en hier ook al gelezen dat er weinig dames waren.gelukkig ben je niet gegaan broeder @Rony80 de straten zijn leeg ik hoop dat ze snel terug komen van vakantie
Waar staat deze Jessica?ik zag de mooie slanke Jessica die we allemaal kennen de straat inlopen
goeie vraag broeder ze staat meestal aan de linker zijde ter hoogte van de lekkere katte kop bij K24 ik was net te laat om te kijken waar ze stond broeder @Dexter het is niet zo druk in de straat dus je herkent haar zo mooi gezichtje lang zwart haar slankWaar staat deze Jessica?
Zojuist weer gezien.Hi @Paulus2 Is Adela vandaag aanwezig? Alvast dank.
Hoe komt dat?Ik vond de bezetting overdag best aardig, zoals vroeger wordt het nooit meer.
Andrea was vanmiddag aanwezig.