Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNog niet aanwezig, maar ze begint altijd wat later, dus ik verwacht haar wel.Hi @Paulus2 Is Adela vandaag aanwezig? Alvast dank.
Thanks. Ik ben wel geweest, maar ik zag haar niet.Nog niet aanwezig, maar ze begint altijd wat later, dus ik verwacht haar wel.
Woensdag 6 maart niet gezienDinsdag aanwezig in de middag
Nee, ik heb haar ook niet gezien.Thanks. Ik ben wel geweest, maar ik zag haar niet.
Kan iemand mij helpen aan het nummer van Sonja? Lukt mij niet om met haar in contact te komen, wil graag met haar afspreken. Alvast bedankt voor de moeite!Sonja zal aanwezig zijn maar zonder haar 06 nummer heb je wat geduld nodig
Ik begrijp het (dat je nummers deelt zonder toestemming). Staat ze in de avond dan ook wel eens achter het raam (als ik er ben (in de straat), ontvangt ze alleen op afspraak en blijft ze boven, uit het zicht)?Dan zal je een keer 's-avonds langs moeten gaan.
Sowieso verstrek ik geen telefoonnummers tenzij met toestemming.
Klopt verkeerd omschreven.Ze is niet vanaf vandaag maar na vandaag met vakantie.
Andrea Geleenstraat 23k6Nu Jeanina vanaf vandaag op vakantie is, is er een dame die haar kan vervangen? Suggesties?
Zij vertelde me een aantal maanden geleden dat ze is gestopt.Goedemorgen weet iemand wanneer Saskia/Eli weer aanwezig zal zijn ? Roze passage K10 zat ze altijd , mijn laatste info was dat ze medio mrt weer zou beginnen
Welke dame?Weet iemand of deze dame nog werkt in de Geleenstraat Den Haag? Heb haar al een tijd niet meer gezien.