Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDus nog steeds een matige bezetting @modjomaster ? En dat voor de donderdagavondik zag bij 12K1 een nieuw roemeens poppetje met mooi zwart haar leuk gezichtje vraagt 50 eurotjes
Andra en Lorie nog steeds helaas afwezig wel de mooie en sexy Ruby was aanwezig op 4K4 ze had het best druk ook Irina was aanwezig bij 5K1.
Jessica met buikje en mooie borsten was ook aanwezig op 16K5
bij de letter kattenkap was het kleine blondje met bril weet even haar naam niet 24 K1 ook weer aanwezig met helaas slecht gebit
ja zeker helaas wel broeder @Rony80Dus nog steeds een matige bezetting @modjomaster ? En dat voor de donderdagavond
misschien kan je dan bij haar wat gaatjes vullenbij de letter kattenkap was het kleine blondje met bril weet even haar naam niet 24 K1 ook weer aanwezig met helaas slecht gebit
Vond het vanmiddag rond 3 uur inderdaad maar een matige bezetting in de Doub. Had het idee Irina eens uit te proberen, lees recensies over lange onderlippen daar ben ik liefhebber van, maar zij zat zo ongeïnteresseerd achter het raam, had meer aandacht voor mobiel en buurvrouw bovendien zag ze er met haar soort van lange overhemd achtig gewaad zeer a-sexy uit. Niet gedaan dus.Dus nog steeds een matige bezetting @modjomaster ? En dat voor de donderdagavond
Zou kunnen, laatste bericht in dat topic van modjomaster heeft het echter over 22k. Misschien kan modjomaster duidelijkheid verschaffen aangezien hij vandaag geweest is in de Doubdenk dat je deze dame bedoeld
Recensie - Eda (Roe), Den Haag, Doubletstraat 8/8a k8
Gisteren even langs deze nieuwe dvp geweest. Voor de deur zag ze goed uit. Slank en klein met mooie borsten. Voor de deur afgesproken voor €40. In haar kamer geld overhandigd en gelijk uitkleden en op bed. Cd erop en ze begon gelijk op volle snelheid te pijpen. Eerst weinig gevoel lijkt wel...www.girlsreview.nl
Of juist niet, ik kan mij ook voorstellen dat het een hoop autochtone wandelaars weerhoud te wandelen in de raambuurten juist vanwege die grote concentratie van moslimmannen.Zonder onze moslim broeders waren er waarschijnlijk helemaal geen prostituees meer in den Haag.
Dan moet je van nature wel heel kleinzerig zijn om je als wandelaar hierom druk te maken xDOf juist niet, ik kan mij ook voorstellen dat het een hoop autochtone wandelaars weerhoud te wandelen in de raambuurten juist vanwege die grote concentratie van moslimmannen.
En het idee, dat er voor je, zo'n baardmannetje is geweest, helpt daar ook niet echt aan mee.
Dat is met allesHet is gewoon niet meer als vroeger
Nu dat valt wel mee , lopen meer niet moslim buitenlanders en de dames die ik bezoek laten niet iedereen binnen en wassen zich voor en na. Moslims zijn vaak schoner dan andere mannen.Of juist niet, ik kan mij ook voorstellen dat het een hoop autochtone wandelaars weerhoud te wandelen in de raambuurten juist vanwege die grote concentratie van moslimmannen.
En het idee, dat er voor je, zo'n baardmannetje is geweest, helpt daar ook niet echt aan mee.
dat is Eda het kleintje ik heb Merwe gisteren helemaal niet gezien Eda wel is moooe meid alleen kan ze niet zo goed pijpen heel jammer anders was het echte aanwinstZou kunnen, laatste bericht in dat topic van modjomaster heeft het echter over 22k. Misschien kan modjomaster duidelijkheid verschaffen aangezien hij vandaag geweest is in de Doub
Stond van de week een rood bordje met sm , kinky en zag heel snel een dame in een zwart latex pakje..Overdag stond daar Fleur
Recensie - Fleur, Den Haag, Geleenstraat 96 k1 (vh Doubletstraat 1a k1)
Van de week geweest. Wat een heerlijke meid! Grappig, Lekker en doet uitstekend haar best. Voldaan naar buiten. Herhalingsgevaar: 100%www.girlsreview.nl
Dank, werkt Paulina vandaag?Sorry, ik vergiste me, op 98 k1 stond Paulina.
Joanna tm 27 maart op vakantie staat in der app. Sonja kan ik je niet bij helpen.Zijn Sonja en Joanna uit de Geleen toevallig op vakantie? Weet iemand dat?
met het treintje naar den haag.... kom dit tegen...
Dat was een ander filmpje, die hier wel iets op leek. Deze is pas drie weken geleden geplaatst op Youtube.Ik ben er bijna zeker van dat dit filmpje hier al eerder is geplaatst en dat ook bekend is wie dit heeft gefilmd.
Waarschijnlijk GeorgeAmsterdam
Joanna tm 27 maart op vakantie staat in der app. Sonja kan ik je niet bij helpen.
raar dat youtube dit niet aanpakt....Wat een mongool is dit. Dit moet toch een vorm van privacyschending zijn waar een sanctie aan hangt?!