Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dus ja dit is een zorgelijke ontwikkeling maar niet iets waar je wat tegen kan doen. Gewoon niet gaan als je het risico niet wilt lopen dat je kop op het net komt te staan.
Zo denk ik er ook over.
Ook als je elke week gaat en dan een aantal keer in een week, dan is de kans ook groter dat je op camera staat wanneer er een persoon is die de raambuurt loopt te filmen, dan is het gewoon een keer raak na al die keren.
Dat is het risico van het wandelen.

Ik heb de video bekeken en het ziet er zo saai en leeg uit en de dames zien er verveeld uit. Ik ben er al 8 maanden niet geweest en ik ga er ook niet meer naar toe.

Volgens de Privacy wet is het niet toegestaan om beelden te publiceren waarvan men weten kan dat de afgebeelde ervan schade ondervindt. Maar YouTube is Amerikaans en ze vinden het kennelijk geen probleem dat de dames en vooral die klanten er herkenbaar opstaan. Wie zal er gaan klagen, dit levert vieuws op. De dames die langs de straten in de VS tippelen staan er ook heel herkenbaar op. De nummerborden van de klanten worden hier wel geblurred.
Leuk zo'n filmpje als ze die straten gesloten hebben maar ik mijd dus ook maar het daglicht. Hopelijk is het nieuwe er een keer af en komen er geen nieuwe filmpjes meer.

Volgens de Privacy wet is het niet toegestaan om beelden te publiceren waarvan men weten kan dat de afgebeelde ervan schade ondervindt. Hopelijk is het nieuwe er een keer af en komen er geen nieuwe filmpjes meer.
Er zijn zoveel dingen niet toegestaan maar zoveel mensen toch doen ook al weten ze wat de gevolgen zijn, jij vast ook wel toch? Er zijn een hoop mensen rebels en vooral nu in deze tijd.

Ik neem aan dat de dames zelf ook heel goed weten dat ze gefilmd zullen worden en dit niet kunnen vermijden, dat is ook het risico van het vak.
Ik weet dat er in Doubletstraat een paar dames zijn exposed bij hun familie, ik ga verder ook geen namen noemen.
Ach ja…sommige dames verdienen het wel om exposed te worden op internet, met dat arrogante hoogmoedige gedrag achter de ramen en dames die klanten oplichten wordt niemand vrolijk van.

Wat een mongool is dit. Dit moet toch een vorm van privacyschending zijn waar een sanctie aan hangt?!
Waarom zet je het filmpje dan ook nog eens op girlsreview? Het is al erg genoeg dat het ook op you tube staat...Vreselijk vd wandelaars en de dames.
Waar ik ontvang proberen ze soms ook de dames stilletjes te filmen. Zulke smeerlappen worden door ons dames team aangepakt en moeten onmiddellijk het filmpje/ foto wissen.

ik zag bij 12K1 een nieuw roemeens poppetje met mooi zwart haar leuk gezichtje vraagt 50 eurotjes
Andra en Lorie nog steeds helaas afwezig wel de mooie en sexy Ruby was aanwezig op 4K4 ze had het best druk ook Irina was aanwezig bij 5K1.
Jessica met buikje en mooie borsten was ook aanwezig op 16K5
bij de letter kattenkap was het kleine blondje met bril weet even haar naam niet 24 K1 ook weer aanwezig met helaas slecht gebit
Vanmiddag Andra (24 k1) en Lori (4 k2) weer gezien in de doubie

Vanmiddag Andra (24 k1) en Lori (4 k2) weer gezien in de doubie
dat is heel fijn om te horen hoera ze komen allemaal weer terug dank je broeder @Liklollie
Ja bij 10. Een van de dames is, de dame die eerst op 7 k1 stond (avond).
op 7K1 stond eerst een ouder latina dame bedoel je die broeder @pmh ?? en de 2e dame hoe zag die er uit broeder was ze lang met grote borsten of juist klein en dun??

dat is heel fijn om te horen hoera ze komen allemaal weer terug dank je broeder @Liklollie

op 7K1 stond eerst een ouder latina dame bedoel je die broeder @pmh ?? en de 2e dame hoe zag die er uit broeder??
Een dame tussen de 25 en 30 jaar, bruin haar, Roemeense, fake borsten. Haar vriendin is eveneens tussen de 25 en 30 ook bruin haar met een tattoo op haar en fake borsten.

Ja bij 10. Een van de dames is, de dame die eerst op 7 k1 stond (avond).
Ik weet wie je bedoelt. Ze droeg vaak een strakke jurk. Ik heb haar 2 keer bezocht. Noemt zichzelf Maria en zegt uit Griekenland te komen. Volgens mij heeft ze geen topic. Maar leuke vriendelijke meid, mooi lichaam en heerlijke volle billen. Ze neemt de tijd en laat zich lekker beffen/rimmen voor instaptarief. Ik heb niet gevraagd over pzc en andere mogelijkheden.

Ik weet wie je bedoelt. Ze droeg vaak een strakke jurk. Ik heb haar 2 keer bezocht. Noemt zichzelf Maria en zegt uit Griekenland te komen. Volgens mij heeft ze geen topic. Maar leuke vriendelijke meid, mooi lichaam en heerlijke volle billen. Ze neemt de tijd en laat zich lekker beffen/rimmen voor instaptarief. Ik heb niet gevraagd over pzc en andere mogelijkheden.
is dit die knappe dame die meestal een witte strakke jurk droeg op 7K1 met leuk gezichtje inderdaad broeder @Dexter

dan blijft over de grote vraag wie is de 2e dame die op 10K staat als de 1e dame Maria is, is dat toevallig Anna met bruin haar want die stond altijd bij K10?
Geen idee ze is naar mijn mening iets minder knap en lijkt iets meer getekend te zijn in haar gezicht. Zal zo weer eens een kijkje nemen.
Geen idee ze is naar mijn mening iets minder knap en lijkt iets meer getekend te zijn in haar gezicht. Zal zo weer eens een kijkje nemen.
Ze heeft een tattoo op haar rechter bil en een tattoo op haar linker arm. Bruin haar met blonde highlights.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan