Recensie Linda (vh Emma), La Cloche, Utrecht 4,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze week weer bij linda geweest bij la cloche in utrecht.
Wat is dit toch een spetter onwijs gezellig met haar en de seks was weer super goed.
Kom snel weer langs
Wat is dit toch een spetter onwijs gezellig met haar en de seks was weer super goed.
Kom snel weer langs
Kom snel weer langs
Dus je bent deze week 4x geweest terwijl ze 1 dag in de week werkt ?
😶‍🌫️

Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
190
Als de verwachting van een date erg hoog is de kans groot dat die tegen valt. Linda stond vanwege de vele, zeer positieve reviews over haar al lang op m'n lijstje om toch eens te bezoeken. Deze week kwam het ervan. Het was geen succes. Linda is een lieve meid maar ik voelde tot mijn teleurstelling en verbazing seksueel geen enkele klik met haar. Daar kan zij uiteraard niets aan doen. We begonnen wel met enkele handelingen maar de teleurstelling zat in m'n hoofd en ik kon het niet van me afzetten. Ik denk dat ze het wel merkte want het tongzoenen was voorzichtig, niet vol overgave. Waar ik wel over te spreken ben zijn haar pijpskills dat deed ze met veel gevoel en dat was ook echt wel lekker. Toch kon ik me niet meer focussen waardoor klaar komen niet ging lukken. Gezien haar reputatie moet deze date ook voor haar een teleurstelling zijn, wat ze niet vaak zal hebben meegemaakt.

Terug
Bovenaan Onderaan