Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk kom er net vandaan, u zou monica van nr 23 kunnen proberen, weet alleen niet of ze dat met iedereen doet, en of er extra kosten aan verbonden zijn...Beste collega's, welke dames in de doublet tongzoenen voluit? Wie heeft er een tip voor me. Ik kan het natuurlijk vragen, maar vaak is het antwoord ja en de praktijk nee. Dus graag jullie hulp. Ik loop nu in de straat.
ik denk dat daar moeilijk een antwoord op te geven is.Beste collega's, welke dames in de doublet tongzoenen voluit? Wie heeft er een tip voor me. Ik kan het natuurlijk vragen, maar vaak is het antwoord ja en de praktijk nee. Dus graag jullie hulp. Ik loop nu in de straat.
thxIk kom er net vandaan, u zou monica van nr 23 kunnen proberen, weet alleen niet of ze dat met iedereen doet, en of er extra kosten aan verbonden zijn...
Suc6!
(Oma) Elsa 34k1 doet dat ook wel maar zoals vaker hier opgemerkt is dat geen garantie dat ze het met iedereen doet. En je loopt wel het risico dat ze je voorganger een paar minuten geleden zc heeft (klaar)gepijptBeste collega's, welke dames in de doublet tongzoenen voluit? Wie heeft er een tip voor me. Ik kan het natuurlijk vragen, maar vaak is het antwoord ja en de praktijk nee. Dus graag jullie hulp. Ik loop nu in de straat.
Een Nederlandse? Staat vandaag weer op 96 k1.Weet iemand waar Fleur gebleven is? Stond eerst doub volgens mij nummer 1 en daarna geleen 96k1.
Ik had haar gesproken begin van de week maar haar daarna niet meer gezien.
vanavond aanwezigHeren
heeft iemand Colombiaanse Alexandra doublet 29 k1 laatste tijd gezien.
Bvd
nee, kamer is leegIs Lucia van Doublet 6k1 aanwezig?
Best wel al een tijdje niet meer gezien.Is Lucia van Doublet 6k1 aanwezig?
Dinsdag aanwezig in de middagIs Lucia van Doublet 6k1 aanwezig?
Nog niet aanwezig, maar ze begint altijd wat later, dus ik verwacht haar wel.Hi @Paulus2 Is Adela vandaag aanwezig? Alvast dank.