Weet je wat haar mogelijkheden zijn en wat ze vraagt?Ze zegt op woensdag en donderdag te werken, maar maandag en gisteren was ze er ook. Ze werkt onregelmatig.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWeet je wat haar mogelijkheden zijn en wat ze vraagt?Ze zegt op woensdag en donderdag te werken, maar maandag en gisteren was ze er ook. Ze werkt onregelmatig.
Daar houd ik ook van, helaas lijken er steeds minder dames daarvoor in, dat was een paar jaar geleden wel anderswie o wie kan toch bevestigen buiten mdr om dat Carmen gestopt is ? puur uit nieuwsgierigheid. In Alkmaar ben ik ook paar keer bij haar geweest. lekkere meid en ze liet zich uitgebreid der kont altijd likken door mij
ik denk dat Rick, Valeria bedoeld. Voormalig lid Ted, was ook erg enthousiast over haar. Het moet qua uiterlijk wel een beetje je type zijn, ik zelf vind haar er niet bijzonder uitzien, maar dat is persoonlijkbroeder Rick de Koning zei tegen mij Je had door moeten lopen naar 75k6 voor goede service....
weet iemand wie daar staat ik loop best vaak in de doubie maar ik zie of die kamer altijd bezet of leeg
weet iemand wie Rick bedoeld is er een draadje van? alvast bedankt broeders ik hoor het graag....
gelukkig ben je niet naar binnen gegaan broeder en je gevoel gevolgd bleek toch te kloppenik denk dat Rick, Valeria bedoeld. Voormalig lid Ted, was ook erg enthousiast over haar. Het moet qua uiterlijk wel een beetje je type zijn, ik zelf vind haar er niet bijzonder uitzien, maar dat is persoonlijk
Recensie - Valeria, Den Haag, Doubletstraat 75 k6
Deze heerlijke latina kon ik niet weerstaan. Ze werkt al jaren in de Doublet op verschillende locaties Ze heeft een lekker lijf met mooie siliborsten. Een heerlijke standaard sessie met haar bovenop liet mij heerlijk klaarkomen.www.girlsreview.nl
Nog even over Alexi 75k1, ik had haar ook gezien, jong donker meisje, ik heb nog getwijfeld om naar binnen te gaan bij haar, te meer ook omdat er verder ook niet veel soeps stond, maar iets van een inwendig stemmetje weerhield mij. Dus toch maar niet gedaan. Vaak vallen die jonge Dominicaanse meiden qua service en inzet toch erg tegen. Samantha, in de stenen passage is ook zo'n meid.
Valeria werkt al een jaar of 15 (grootste gedeelte van het jaar) in de 75 passage achteringelukkig ben je niet naar binnen gegaan broeder en je gevoel gevolgd bleek toch te kloppen
bedankt voor de Valeria ik heb haar nog nooit gezien volgens mij
Het was een voorgevoel, ze stond ook met een bepaalde attitude in de kamer, met weinig oog voor de voorbijgangers, vaak kan je dan maar beter verder lopen.gelukkig ben je niet naar binnen gegaan broeder en je gevoel gevolgd bleek toch te kloppen
bedankt voor de Valeria ik heb haar nog nooit gezien volgens mij
ik vind persoonlijk Cristal er toch wel veel beter uitzien. Qua lichaam lijkt ze wel op Cristal, maar ik vind haar gezicht en haardracht een stuk minder dan Cristal.Valeria werkt al een jaar of 15 (grootste gedeelte van het jaar) in de 75 passage achterin
Ze heeft wat weg van Crystal (31 passage)
Volgens mij is dat Ariane. Ze heeft ook heel even op de Ruysdaelkade gestaan, (zie mijn recensie)Wie weet de dame van Doublet 4.k3 (kamer van Andra geweest) is? Lang haar, draagt bril.
Ariane heeft geblondeerd haar, en haar haar is volgens mij ook niet zo heel erg lang. Maar ze heeft wel eerder op een van de kamers op 4 gestaan.Volgens mij is dat Ariane. Ze heeft ook heel even op de Ruysdaelkade gestaan, (zie mijn recensie)
ja dat inderdaad Arianne ik kan het bevestigen ze is weer terug na 2 maanden haar service is heel erg goed pijpen goed diep ze heeft ook best mooie borstenWie weet de dame van Doublet 4.k3 (kamer van Andra geweest) is? Lang haar, draagt bril.
Vorige week maandag was Jurgita er had je deze week geschreven . Is ze er vandaag toevallig ook ? Alvast bedanktCarla/Samantha van de Hunsestraat 51 k1 is vandaag aanwezig.
niet gezien vandaagVorige week maandag was Jurgita er had je deze week geschreven . Is ze er vandaag toevallig ook ? Alvast bedankt
Weet iemand tot hoelaat ze werkt? Heb haar bordje ook wel is begin van de avondshift gezien.Linda is vandaag weer in de Geleenstraat 98 k1.
Vandaag Hunsestraat 51 k6.Linda is vandaag weer in de Geleenstraat 98 k1.
Nee, niet aanwezig.En Jurgita is zij aanwezig ?