Duidelijk. Dank, PaulusGisteren in ieder geval in de Geleenstraat.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDuidelijk. Dank, PaulusGisteren in ieder geval in de Geleenstraat.
Ik ben een keertje bij Sophie geweest. Pzc voor 100 euro. Pijptechniek niet geweldig naar mijn smaak (maar ik ben kieskeurig wat dat betreft). Wel vriendelijke en gezellige dame.Twee Nederlandse dames op zaterdagavond 10e op Geleenstraat 122 K4 en K5.
Voor mijn nieuw. K5 Herinner ik de naam Sofie of Sophie. Naast haar 0- 4 een dame eindigend op ...de Luxe of zo. Beide trokken mijn aandacht. Maar ik heb te lang gewacht en plots waren de lichten uit. Iemand ervaring met deze das?
ik heb ze beiden al lang niet gezien in de doubie er staat een andere dame op de kamer van Irina 5k1 deze stond normaal bij 40k wel eensIemand Emma en Irina gezien in de Doublet? Ik heb ze al een poosje niet gezien of loop ze iedere keer mis.
De Roemeense dames op 12 staan bekend als afwerkers met een slechte service, ik zal daar met een grote boog om heen lopen.Ik was gister weer na een lange tijd in de doublet. Zag op 12k3 en 12k4 een paar oostblok (ga ik even van uit obv uiterlijk) dames staan die mij interesse wekten. Was toen al ergens geweest dus was op weg naar huis. Iemand een idee wiensit waren en of er een draadje is kan niet zo snel wat vinden over ze
Balen, was rond 1300 in de Geleen. Bordje hing er wel, maar het raam was nog donker.Laura van Geleenstraat 45 k7 is weer terug.
Top dus morgen op pad , dank je wel collega voor dit fijne nieuws.Ja, ze is aanwezig.
Verdere vragen over aanwezigheid liever in Den Haag Algemeen.
En geduld hebben ze is veel bezetTop dus morgen op pad , dank je wel collega voor dit fijne nieuws.
heb je alleen een naam?Heeft iemand katalina recentelijk gezien?
Als het de Cubaanse Katalina is, werkzaam in de stenen passage, dan heb ik haar vorige week vrijdag nog gezien.Het antwoord is al gegeven .....
Karina in ieder geval aanwezig, Sandra weet ik nog niet.
Al iets meer bekend over deze dame? Ik heb haar niet meer in den haag gespots. Is ze gestopt of is ze ergens anders gaan werken?wie o wie kan toch bevestigen buiten mdr om dat Carmen gestopt is ? puur uit nieuwsgierigheid. In Alkmaar ben ik ook paar keer bij haar geweest. lekkere meid en ze liet zich uitgebreid der kont altijd likken door mij
is dat niet de Roemeense Maya?Wie weet hoe de dame van doublet 20a k2 (geloof ik) heet? Wat kleinere dame, blond, schorpioen op haar schouder? Ben d'r naam vergeten. Ik was daar vanmiddag. Dan kan ik een review schrijven