Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVanavond bezochtIs joanna aanwezig in de geleen?
minstens €100 voor een half uurtje is de norm geworden. Veel dames vragen al €150 voor een halfuurWat zijn die prijzen van de dames op kinky uit Den Haag gestegen zeg... kan bijna niks meer voor onder de 100 euro vinden
dat komt door de mannen die , die prijzen betalen want eerlijk die vrouwen die er staan zijn het echt niet waard !!!!minstens €100 voor een half uurtje is de norm geworden. Veel dames vragen al €150 voor een halfuur
Het ging over de dames op Kinky......dat komt door de mannen die , die prijzen betalen want eerlijk die vrouwen die er staan zijn het echt niet waard !!!!
Ik denk dat je Isabella bedoelt. Slanke dame met zwarte bril.op geleen 122 k7 t/m 126a (weet niet exact het kamernummer) heb ik paar keer een dame gezien met bril op en 2 tattoos boven haar borsten eentje links en eentje rechts. Weet iemand wie de dame is die links naast haar zit? Ze is tussen 18 en 25 jaar oud en heeft een schattig gezicht
Ruby vanavond weer gezien.Erika heb ik van de week nog gezien broeder @CalvinB
heeft iemand Ruby al gespot bij 4K4 die zou weer terug moet komen het js nu al weer bijna februari
op geleen 122 k7 t/m 126a (weet niet exact het kamernummer) heb ik paar keer een dame gezien met bril op en 2 tattoos boven haar borsten eentje links en eentje rechts. Weet iemand wie de dame is die links naast haar zit? Ze is tussen 18 en 25 jaar oud en heeft een schattig gezicht
geweldig om te horen ik heb haar echt gemist dank je broeder @FletchRuby vanavond weer gezien.
Heb ik gedaanWaarom stuur je haar niet weer een appje?
wat wil je graag horen? is toch al genoeg over te lezen. Gewoon gaan manJoanna 122k geleen (voorheen doublet) vandaag aanwezig? Weet niet of dame ook avond shift draait maar wilde misschien voor een try out gaan. Hoor t graag heren
Hij heeft wat aanmoediging nodig @indomen.wat wil je graag horen? is toch al genoeg over te lezen. Gewoon gaan man