• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is er toch aan de hand in dit land? Vroeger, in de tijden van Marc Overmars waren vrouwen tenminste nog ouderwets geshockeerd als er een dickpic in hun mailbox belandde. Nu vragen ze er zelf om.

Die hele emancipatiebeweging kan opgeheven worden, het is klaar nu.

Overigens moet ik wel zeggen dat de kans dat @Lili ooit mijn piemel krijgt te zien groter is dan dat dat het geval zal zijn voor @Kater
Maar dat terzijde.

Don't worry @Kater, ik zal je een fotootje sturen achteraf 😜
@Lili heeft bij mijn weten een poesje dus de kans dat een katachtige je piemel te zien krijgt is nog steeds aanwezig;)😜

Toffee gaat wel in de hoek zitten voor deze grap

Drie 🐈‍⬛🐈‍⬛🐈‍⬛ zelfs. Waarvan twee met vier pootjes 😻
 
Laatst bewerkt:
@Lili ken je die aflevering van Sex and the City waarin Samantha zegt over Richard: "His dick is perfect: long, pink and hard."
En dan krijg 2 sec die piemel in beeld.
Ik ken een handjevol heren die er zo 1 heeft. Dat is mijn referentiekader. En had er nog nooit zo 1 gezien voordat ik dit werk ging doen.

Perks of the job. 🤭
Ben even moeten gaan googelen: ze noemde zijn piemel Dickalicious, zalig wijf die Samantha! 😆
 
Ik moet @Kater hierin bijtreden, wil nu ook die mooie piemel wel eens aanschouwen...
(mag via dm hoor @Zorro75 😆)
Of hoe een vraag van een top dame en de interactie die daarop volgt gespijst met wat brandstof in de vorm van zalige woorden uit de mond van een tweede topdame al snel kan leiden tot 2 pagina´s leesvoer. Zalig toch , de dames die hier aanwezig zijn en actief meedoen . Meteen voldoende argument om dames hier zeker uit te nodigen en ook een eigen topic te starten @Lili
 
Of hoe een vraag van een top dame en de interactie die daarop volgt gespijst met wat brandstof in de vorm van zalige woorden uit de mond van een tweede topdame al snel kan leiden tot 2 pagina´s leesvoer. Zalig toch , de dames die hier aanwezig zijn en actief meedoen . Meteen voldoende argument om dames hier zeker uit te nodigen en ook een eigen topic te starten @Lili

Voor liefhebbers van het tegenovergestelde is verder op ook nog n topic in de aanbieding.......






🙃🙂🐾🐾🐾🐾
 
"Laat schuld en schaamte achter
je bij de deur."

Is iets wat ik vaak zeg tegen de heren en dames die mij bezoeken.
Schaamte en schuld kunnen je bekruipen bij dvp bezoek. Als je dit toestaat, ga je in je hoofd zitten en kan je niet meer genieten.

Toch bekruipt het mij soms ook.
De allermooiste en liefste dates lijken dan ook op "Boy meets girl".
Van bloemen, tot champagne, van een cadeautje tot de meest luxueuze hotelkamer. Ik kan niet ontkennen dat ik dan niet een soort liefde in die ander voel opborrelen, iets dat echt binnen komt. Bij elke aanraking en ontmoeting van de ogen.
Alles in mij week en ik sta open voor de intimiteit die daarop volgt.

Soms moet ook ik vechten om niet in mijn hoofd te geraken.
Vragen die opkomen als ik me een soort Shirley Temple voel die wakker wordt in een sprookje.

"Waarom verdien ik dit? Waarom is hij zo attent?" Soms maak ik een heel optel sommetje in mijn hoofd van alle kosten die gemaakt zijn en wil ik zelfs extra tijd geven ter compensatie..

Soms lig ik thuis in bed en besef ik maar al te goed dat de meeste van mijn klanten mij beter hebben behandeld dan mijn ex huwelijkspartner. Geen wonder dat ook ik wel eens gevoelens kan ontwikkelen.
Daarom is af en toe even wat afstand creëren helemaal niet raar.

We zijn allemaal maar mensen.
 
@admin bij deze post van Tiff is het weer. We hebben ons vermoeden, maar vinden het raar dat er niet te zien is wie steeds die eyerolls plaats.
 
"Laat schuld en schaamte achter
je bij de deur."

Is iets wat ik vaak zeg tegen de heren en dames die mij bezoeken.
Schaamte en schuld kunnen je bekruipen bij dvp bezoek. Als je dit toestaat, ga je in je hoofd zitten en kan je niet meer genieten.

Toch bekruipt het mij soms ook.
De allermooiste en liefste dates lijken dan ook op "Boy meets girl".
Van bloemen, tot champagne, van een cadeautje tot de meest luxueuze hotelkamer. Ik kan niet ontkennen dat ik dan niet een soort liefde in die ander voel opborrelen, iets dat echt binnen komt. Bij elke aanraking en ontmoeting van de ogen.
Alles in mij week en ik sta open voor de intimiteit die daarop volgt.

Soms moet ook ik vechten om niet in mijn hoofd te geraken.
Vragen die opkomen als ik me een soort Shirley Temple voel die wakker wordt in een sprookje.

"Waarom verdien ik dit? Waarom is hij zo attent?" Soms maak ik een heel optel sommetje in mijn hoofd van alle kosten die gemaakt zijn en wil ik zelfs extra tijd geven ter compensatie..

Soms lig ik thuis in bed en besef ik maar al te goed dat de meeste van mijn klanten mij beter hebben behandeld dan mijn ex huwelijkspartner. Geen wonder dat ook ik wel eens gevoelens kan ontwikkelen.
Daarom is af en toe even wat afstand creëren helemaal niet raar.

We zijn allemaal maar mensen.
Héél erg herkenbaar dit, over de hele lijn 🩷

Behalve de bloemen dan, die eten mijn 🐈‍⬛🐈‍⬛ op en moet ik altijd wegschenken 😆, maar evengoed een mooi gebaar 💐
 
Soms lig ik thuis in bed en besef ik maar al te goed dat de meeste van mijn klanten mij beter hebben behandeld dan mijn ex huwelijkspartner.
Dan is het een goede zaak dat er 'ex' staat. Van alles wat ik hier lees kan ik ook alleen maar inschatten dat je het verdient om goed behandeld te worden.
Al is het natuurlijk ook wel zo dat een bezoek aan jou voor je meeste klanten geen 'dagelijkse sleur' is en voor een 'uitzonderlijke situatie' doe je makkelijker meer je best.
Vergelijk het met het verschil tussen waarmee veel mensen hun partners op een gemiddelde doordeweekse dag behandelen en met een verjaardag, trouwdag of Valentijnsdag.
 
Soms lig ik thuis in bed en besef ik maar al te goed dat de meeste van mijn klanten mij beter hebben behandeld dan mijn ex huwelijkspartner. Geen wonder dat ook ik wel eens gevoelens kan ontwikkelen.
Daarom is af en toe even wat afstand creëren helemaal niet raar.

Misschien is dat gewoon de volgorde.....

Ex en dan Dvp .

Als het Dvp ......Ex......Dvp zou zijn , dan snap ik die middelste keuze in elk geval niet zo heel erg .



🐾🐾🐾🐾
 
90% waarmee ik in mijn draadje spreek is een klant of was een klant. Allemaal mannen😂
Hier nog iemand die dit draadje met veel plezier volgt en tot de 10% hoort.

De ene keer scroll ik wat sneller door de berichten dan de andere keer, behalve dan wat Miss Tiffany schrijft, dat lees ik aandachtig. Altijd met respect, stijl en klasse geschreven. Beauty and Brains, een fijne combinatie.
 
"Waarom verdien ik dit? Waarom is hij zo attent?" Soms maak ik een heel optel sommetje in mijn hoofd van alle kosten die gemaakt zijn en wil ik zelfs extra tijd geven ter compensatie..
het geld dat we betalen koopt ons je tijd, hoe die tijd wordt ingevuld hangt af van beide personen. En dat betekent niet aleen wat willen ze maar ook hoe klikt en hoe leuk vind je elkaar. Die cadeautjes maken de sfeer wel een stuk beter, ik heb het zelf nog niet gedaan bij dames omdat ik nog niet echt een vaste dame heb gevonden. Maar zie het mezelf wel doen als ik echt een attent cadeautje kan meenemen.

Compansatie zou niemand er mee mogen willen kopen, maar als je het leuk vind, toon het dan, laat het voelen. Ben er zeker van dat dat voor jou geen enkel probleem is.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Lili
ken je die aflevering van Sex and the City waarin Samantha zegt over Richard: "His dick is perfect: long, pink and hard."
En dan krijg 2 sec die piemel in beeld.
Ik heb slechts een enkele aflevering van die serie gezien, maar het gereedschap van een man in beeld bij een Amerikaanse serie?
Heeft de censuur dat gemist?
 
"Laat schuld en schaamte achter
je bij de deur."

Is iets wat ik vaak zeg tegen de heren en dames die mij bezoeken.
Schaamte en schuld kunnen je bekruipen bij dvp bezoek. Als je dit toestaat, ga je in je hoofd zitten en kan je niet meer genieten.

Toch bekruipt het mij soms ook.
De allermooiste en liefste dates lijken dan ook op "Boy meets girl".
Van bloemen, tot champagne, van een cadeautje tot de meest luxueuze hotelkamer. Ik kan niet ontkennen dat ik dan niet een soort liefde in die ander voel opborrelen, iets dat echt binnen komt. Bij elke aanraking en ontmoeting van de ogen.
Alles in mij week en ik sta open voor de intimiteit die daarop volgt.

Soms moet ook ik vechten om niet in mijn hoofd te geraken.
Vragen die opkomen als ik me een soort Shirley Temple voel die wakker wordt in een sprookje.

"Waarom verdien ik dit? Waarom is hij zo attent?" Soms maak ik een heel optel sommetje in mijn hoofd van alle kosten die gemaakt zijn en wil ik zelfs extra tijd geven ter compensatie..

Soms lig ik thuis in bed en besef ik maar al te goed dat de meeste van mijn klanten mij beter hebben behandeld dan mijn ex huwelijkspartner. Geen wonder dat ook ik wel eens gevoelens kan ontwikkelen.
Daarom is af en toe even wat afstand creëren helemaal niet raar.

We zijn allemaal maar mensen.
Wij betalen voor jou tijd. Alles wat wij extra krijgen de liefde, warmte,vriendschap en affectie is extra. Dat komt recht uit je hart.

Daarom doen je klanten en mannen de extra moeite voor jou. Als blijk van dank voor alles wat jij ons geeft en de leegte die je vult in ons leven.
 
Kunnen we ook ergens aan een zwembad gaan zitten ipv in een hoekje? Preferably with a 🍹
Toevallig zat Toffee gister na een vergadering met wat vrienden op het terras en een van de dames bestelde een sex on the side walk. Ik zeg tegen haar:
Op het strand is toch veel makkelijker?
Dame begon heel hard te lachen 🤣🤣🤣
Maare voor een goeie gin tonic is Toffee wel te porren ☺️😁
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan