Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Kom @Zorro75 Toon eens je sable😂
Andre The Giant No GIF
 
Er was eens een Scorpio.. met juicy scharen...
Ik heb meer maatje kolenschoppen,... 🤭
Kan wel, die ene keer weet je nog toen ik mijn Spaanse accent had op gezet ❤️
Hier heb Ik toch echt geen actieve herinneringen aan,..

En dat ligt niet aan mijn Age.

Jennifer Lopez op de achtergrond "waiting for tonight"
Ai papi Caliente ❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥
Er zijn nog wat DVP,s in de wachtrij,. Hold the Line.
 
@MissTiffany, ik zag je ☹️ emoty.

Zie het niet als een afwijzing, ik heb je hier leren kennen als een, lieve, fantastische, zeer empathische vrouw/moeder die ook nog zorgen heeft over familie. De wijze waarop jij in leven staat, vind ik echt fantastisch. In feite een vrouw die je in het echt tegen zou willen komen. En deze vrouw vind ik vele malen belangrijker dan de DVP die je ook bent.

Ik kan nu eenmaal niet bij die 90% horen. Hier zitten al genoeg leuke klanten bij.
 
Ik kon nooit de trein volgen 🤣maar heet dan ook geen CJ
Om nog maar te zwijgen over het plaatsen van een bestelling 🤣
😛
 
Oké

download.jpeg
Ik kon nooit de trein volgen 🤣maar heet dan ook geen CJ
Om nog maar te zwijgen over het plaatsen van een bestelling 🤣
😛
IK graak nooit verder dan de stripclubs 😉
 
Ik moet @Kater hierin bijtreden, wil nu ook die mooie piemel wel eens aanschouwen...
(mag via dm hoor @Zorro75 😆)

Wat is er toch aan de hand in dit land? Vroeger, in de tijden van Marc Overmars waren vrouwen tenminste nog ouderwets geshockeerd als er een dickpic in hun mailbox belandde. Nu vragen ze er zelf om.

Die hele emancipatiebeweging kan opgeheven worden, het is klaar nu.

Overigens moet ik wel zeggen dat de kans dat @Lili ooit mijn piemel krijgt te zien groter is dan dat dat het geval zal zijn voor @Kater
Maar dat terzijde.
 
Overigens moet ik wel zeggen dat de kans dat @Lili ooit mijn piemel krijgt te zien groter is dan dat dat het geval zal zijn voor @Kater
Maar dat terzijde.
@Lili heeft bij mijn weten een poesje dus de kans dat een katachtige je piemel te zien krijgt is nog steeds aanwezig;)😜

Toffee gaat wel in de hoek zitten voor deze grap
 
@Lili[heeft bij mijn weten een poesje
Dat hoopte ik al
Mag ik alle vrouwen die zich op dit moment massaal in mijn DM melden om mijn piemel te mogen zien doorverwijzen naar Tiffy?
Zij heeft dit allemaal veroorzaakt, dus ze lost het maar op ook. Vanaf heden is Tiffy ff mijn Piemelpimp. Afspraken dus via haar.

Overigens denk ik wel te weten waarom Tiffy zo verzot is op mijn jongeheer. Voor onze date was ik even langsgeweest in de beautysalon om het zaakje te laten waxen (korte samenvatting: Hell On Earth 😁 ), dus het lag er mooi bij allemaal.

Ze had in mijn DM één of ander drama-verhaal gedumpt over harige bilspleten en balzakken, dus ik dacht ik zal wel ff laten zien aan ons Tiffy hoe het óók kan. 🤣

Zorro heeft gewoon een mooie piemel.

Ik denk dat we kunnen concluderen dat dat vrij redelijk heeft uitgepakt 😜
 
Laatst bewerkt:
Wat is er toch aan de hand in dit land? Vroeger, in de tijden van Marc Overmars waren vrouwen tenminste nog ouderwets geshockeerd als er een dickpic in hun mailbox belandde. Nu vragen ze er zelf om.

Die hele emancipatiebeweging kan opgeheven worden, het is klaar nu.
@Lili Vraagt de dickpic daar zit het verschil. Waneer de vrouw zelf een dickpic vraagt mag je het sturen anders niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan