Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het gaat om wederzijds respect en discretie. Dat houdt de branche gezond
Wil toch nog even kwijt dat de meest mooie mensjes vh forum zich hier verzamelen, ook als ik afwezig ben en dat vind ik heel fijn.
EDERE reactie in de richting van " risico van het vak", je zou eens moeten weten wat mij is aangedaan" is een ontkenning van de situatie waar de betreffende dame mee te maken heeft. En daarmee het reeele gevaar waar iedere DVP mee te maken kan krijgen.
Mooi gesproken beide.

Ik sta er eerlijk gezegd van te kijken dat we hier zo uitgebreid over van mening moeten verschillen. En zo fel ook! Tis toch gewoon een kwestie van normen en waarden? Nee is nee en geen wilsovereenstemming = no go. Simple as that.

Leven en laten leven. Dit draadje staat wmb altijd in het teken van 'make love, not war', en dat is ook Tiffy haar verdienste.

FF iets anders op hetzelfde onderwerp:
Ik heb vannacht om 02:14 een bericht geplaatst hier waar iemand helemaal van over de zeik is gegaan. Geen idee waarom. Ik kreeg vanochtend in mijn mail bericht dat iemand een DM had geplaatst, maar kon niet zien wie of wat. Dus ik log hier in, maar met mijn stomme kop vanaf de verkeerde virtual desktop en met een andere browser. Met dat ik mijn profiel open, zie ik dat mijn pc geinfiltreerd wordt. Snel afgesloten en ik kon nog net zien dat iemand op mijn 2e firewall was gestoten. Helaas was degene mij te snel af en verdwenen. Ik weet 100% zeker dat dit een gerichte poging was.

Moraal van dit verhaal: doe allemaal ff je firewall updaten, gebruik zoveel mogelijk een VPN, tor en proxy. De emoties in dat draadje over onrespectvolle klanten zijn te hoog opgelopen, merk ik nu.

De inhoud van dat bericht (die dus niet in GR stond) kon ik deels terughalen: iemand vond mij een NSB'er, wilde mijn zus haar achterste gaan verkennen, mijn moeder uitwonen (veel succes, ze is vijf jaar dood) en mij een ziekte toewensen. Tja...
 
FF iets anders op hetzelfde onderwerp:
Ik heb vannacht om 02:14 een bericht geplaatst hier waar iemand helemaal van over de zeik is gegaan. Geen idee waarom. Ik kreeg vanochtend in mijn mail bericht dat iemand een DM had geplaatst, maar kon niet zien wie of wat. Dus ik log hier in, maar met mijn stomme kop vanaf de verkeerde virtual desktop en met een andere browser. Met dat ik mijn profiel open, zie ik dat mijn pc geinfiltreerd wordt. Snel afgesloten en ik kon nog net zien dat iemand op mijn 2e firewall was gestoten. Helaas was degene mij te snel af en verdwenen. Ik weet 100% zeker dat dit een gerichte poging was.
Sorry, heb niet veel verstand van ICT en probeer me hier een beeld van te vormen.

Je logt in op GR en ziet vervolgens meldingen van een infiltratie op je computer? Gebeurt dat als direct gevolg van je inloggen? Wat een nare ervaring in elk geval.
 
Ik heb vannacht om 02:14 een bericht geplaatst hier waar iemand helemaal van over de zeik is gegaan. Geen idee waarom. Ik kreeg vanochtend in mijn mail bericht dat iemand een DM had geplaatst, maar kon niet zien wie of wat. Dus ik log hier in, maar met mijn stomme kop vanaf de verkeerde virtual desktop en met een andere browser. Met dat ik mijn profiel open, zie ik dat mijn pc geinfiltreerd wordt. Snel afgesloten en ik kon nog net zien dat iemand op mijn 2e firewall was gestoten. Helaas was degene mij te snel af en verdwenen. Ik weet 100% zeker dat dit een gerichte poging was.

Moraal van dit verhaal: doe allemaal ff je firewall updaten, gebruik zoveel mogelijk een VPN, tor en proxy. De emoties in dat draadje over onrespectvolle klanten zijn te hoog opgelopen, merk ik nu.

De inhoud van dat bericht (die dus niet in GR stond) kon ik deels terughalen: iemand vond mij een NSB'er, wilde mijn zus haar achterste gaan verkennen, mijn moeder uitwonen (veel succes, ze is vijf jaar dood) en mij een ziekte toewensen. Tja...
Even los van de veiligheidsmaatregelen die je neemt lijkt het me niet dat de infectie of eventuele infectie vanuit GR kwam. Dan zou je dat zelfs in de logs moeten zien van je firewall.
Misschien ideetje om even al je systemen te scannen of ze schoon zijn ?
Nu snap ik ook wel dat men hier niet happig is om zijn echte identiteit bekend te maken, maar een aparte VD inclusief twee FW is dat niet beetje extreem voor een openbaar forum ? Als het nu het darkweb was dan snapte ik het nog.

Sterkte ermee iig.
En wellicht een optie om 2fa te activeren :)
 
Ik ben op fora van "klanten" geweest en heb mij voorgedaan als "klant" om eens te kunnen lezen wat er allemaal besproken wordt onderling en dit is gewoonweg schokkend.
Ik kan je geruststellen, ik zit niet in groepsapps of groeps chats van klanten waar van alles bekokstoofd zou worden
Jij hebt je voorgedaan als klant, zo heb ik van zorro ook de indruk dat het een vrouw is die het leuk vind om mee te praten als een man
 
Sorry, heb niet veel verstand van ICT en probeer me hier een beeld van te vormen.

Je logt in op GR en ziet vervolgens meldingen van een infiltratie op je computer? Gebeurt dat als direct gevolg van je inloggen? Wat een nare ervaring in elk geval.
Niet te zwaar aan tillen.
Ik denk dat iemand een scriptje had draaien dat zodra vanaf mijn pc inlogpoging werd gedaan, er automatisch een aanval werd gedaan. Mail was uiteraard gespoofd. Daarna nog Ddosssed, dus tegenpartij is geen doetje.
Omdat ik inlogde vanaf een VS waar de eerste FW meer 'open' staat ivm klantlogin (mijn fout dus), kreeg degene een mogelijkheid. Normaal gebruik ik andere VS.
Dat ik meldingen krijg, komt omdat ik diverse suites heb draaien om versleuteling van gegevens zeker te houden.
Technisch nerd-verhaal, meer ga ik er niet over zeggen, want dit soort configuraties werkt vaak als een rode lap op een stier van dit soort eencelligen. Het is immers leuker om een geslaagde poging te doen als het moeilijker is (geeft je ook credits in hackersland).
Even los van de veiligheidsmaatregelen die je neemt lijkt het me niet dat de infectie of eventuele infectie vanuit GR kwam. Dan zou je dat zelfs in de logs moeten zien van je firewall.
Misschien ideetje om even al je systemen te scannen of ze schoon zijn ?
Nu snap ik ook wel dat men hier niet happig is om zijn echte identiteit bekend te maken, maar een aparte VD inclusief twee FW is dat niet beetje extreem voor een openbaar forum ? Als het nu het darkweb was dan snapte ik het nog.

Sterkte ermee iig.
En wellicht een optie om 2fa te activeren :)

Thnx for the tips, no worries ik heb alles scanned, sweeped en in quarantained. Infiltratie (dus niet infectie) kwam idd niet van GR, heb ik ook niet gezegd. Kostte me wel een uur overigens 😁
Gaat ook niet zozeer om identiteit, maar om secured communication richting dataservers in US.

Ik kan je geruststellen, ik zit niet in groepsapps of groeps chats van klanten waar van alles bekokstoofd zou worden
Jij hebt je voorgedaan als klant, zo heb ik van zorro ook de indruk dat het een vrouw is die het leuk vind om mee te praten als een man
Je fantasie slaat op hol, kerel.
Maar als je een foto wil van harige mannenbenen onder een rokje: ik ga m je niet sturen, ff googlen moet lukken 🤣
 
Laatst bewerkt:
Ik kreeg vanochtend in mijn mail bericht dat iemand een DM had geplaatst, maar kon niet zien wie of wat. Dus ik log hier in, maar met mijn stomme kop vanaf de verkeerde virtual desktop en met een andere browser. Met dat ik mijn profiel open, zie ik dat mijn pc geinfiltreerd wordt. Snel afgesloten en ik kon nog net zien dat iemand op mijn 2e firewall was gestoten. Helaas was degene mij te snel af en verdwenen. Ik weet 100% zeker dat dit een gerichte poging was.
Dat zal wel niks met GR te maken hebben, ik was het iig niet, ik heb daar geen verstand van en ik hou me niet met dat soort zaken bezig
 
Ik kan je geruststellen, ik zit niet in groepsapps of groeps chats van klanten waar van alles bekokstoofd zou worden
Jij hebt je voorgedaan als klant, zo heb ik van zorro ook de indruk dat het een vrouw is die het leuk vind om mee te praten als een man
wat is er daar erg aan? Hebben ze de geheime mannen gilde geïnfiltreerd ofz?

Kom @Zorro75 Toon eens je sable😂
 
Ik merk dat ik de laatste dagen weer een beetje moedeloos wordt van dit forum. Wat lopen er toch een gefrustreerde mensen op de wereld.
Vanochtend ook weer een achterlijke opmerking gelezen die gelukkig inmiddels weer verwijderd is na rapporteren.

Misschien tijd voor hermit mode :unsure:
Ik heb het ook al overwogen. Nog eens van de grond gaan zou ook goed doen. 🙈
 
Ik heb het over een collega dvp die in elkaar getimmerd is en dat dit in onze appgroep gedeeld is en jij maakt direct de associatie naar "delen jullie privé gegevens over klanten?".
Dat was geen associatie met jouw verhaal over jouw collega maar waar het mij om ging, een appgroep van dvp's zonder klanten of mannen aanwezig, daar zal wel wat afgeroddeld worden en ook het 1 en ander gedeeld onderling, zo gaat dat, dat is niet eens een discussie en de 1 zal daar wat netter in zijn dan de ander
 
Dat was geen associatie met jouw verhaal over jouw collega maar waar het mij om ging, een appgroep van dvp's zonder klanten of mannen aanwezig, daar zal wel wat afgeroddeld worden en ook het 1 en ander gedeeld onderling, zo gaat dat, dat is niet eens een discussie en de 1 zal daar wat netter in zijn dan de ander
Zullen we anders ophouden met in deze rode wijnvlek te wrijven?
Wel zo gezellig voor de sfeer, toch?

Ik merk dat ik de laatste dagen weer een beetje moedeloos wordt van dit forum. Wat lopen er toch een gefrustreerde mensen op de wereld.
Moeten we voorkomen. Daarom over naar belangrijkere zaken in het leven:

Nog eens van de grond gaan zou ook goed doen. 🙈

Van de grond gaan, van bil in plat Nederlands.
Kom maar op met die verhalen.

By the way, Tiffy…. had jij geen sappig verhaaltje beloofd? In het kader van de goede sfeer hebben we het nu meer nodig dan ooit.
 
Ik kan je geruststellen, ik zit niet in groepsapps of groeps chats van klanten waar van alles bekokstoofd zou worden

Dat heb ik ook los van jou opgeschreven. Beschuldig je nergens van.
Jij hebt je voorgedaan als klant, zo heb ik van zorro ook de indruk dat het een vrouw is die het leuk vind om mee te praten als een man
Hahaha nee Zorro heeft gewoon een mooie piemel. Niks vrouwelijks aan kan ik je vertellen.
90% waarmee ik in mijn draadje spreek is een klant of was een klant. Allemaal mannen😂
 
Laatst bewerkt:
Ik kan je geruststellen, ik zit niet in groepsapps of groeps chats van klanten waar van alles bekokstoofd zou worden
Jij hebt je voorgedaan als klant, zo heb ik van zorro ook de indruk dat het een vrouw is die het leuk vind om mee te praten als een man


🐈‍⬛ werd ook ooit beticht van een DVP te zijn ........

Lastpak........

Vrouwen hater .......

Enz ......


Tot op vandaag nog niet wakker van gelegen .


Een enkeling weet wel beter 😜
 
Dat zijn de beste 😁

Zeg uhh Tiffy… dit gaat over een sappig verhaal uit het verleden he.

In het kader van beter voorkomen dan genezen, bij deze ff dat het niet de bedoeling is dat ik zometeen mijn eigen verhaal hier online kan lezen. :cool:

Het feit dat iedereen nu weet dat ik een prima piemel heb is voor vandaag wel ff genoeg indiscretie 🤣

Het gaat om wederzijds respect en discretie. Dat houdt de branche gezond

Discretie…. my ass

😜:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan