Recensie Kamelia Marokkaanse Antwerpen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

machiavelli

Vaste klant
116
10/06/23
141
8
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/kameliaa-3/
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Er is al een rubriek over haar maar snap niet hoe ik daar een recensie in kan krijgen dus dat laat ik over aan het forum om die samen te voegen. Ze staat onder Kamelia Temse, nu dus ook Tamelia Antwerpen. En zo ik begrijp van haar komt ze om de paar weken/maanden voor een paar dagen naar België. Heeft een job in het buitenland doet dit erbij dus het is maar met korte momenten dat je ze kan bezoeken
Haar foto's zijn echt.
Zelden zo een schoonheid gezien haar gezicht supermooi voor mij een echt fotomodel maar dat is niet haar job en haar figuur is iets waarvan je denkt dat dat dit alleen bestaat in fantasie of in een strip verhaal met een oververhitte tekenaar.
En dan... superlief vrolijk direct GFE zoenen, tongzoenen.
Eerst een douche, ze ontvangt in een mooi kwaliteitsvol appartement.
De sex..... super gaat er vol voor, pzc op een heerlijke manier, tussen die prachtige borsten met pzc op hetzelfde moment, alle handelingen naar haar toe vind ze zalig. Dan imc stevig in verschillende standjes en waar mogelijk met volle GFE.
Als ik voor deze dame sterren moet geven is het 5 over de gehele linie
Dit is eigenlijk een dame buiten categorie. Kan alleen maar aanraden de kans te nemen nu ze er nog is voor een paar dagen
 
Laatst bewerkt:
Er is al een rubriek over haar maar snap niet hoe ik daar een recensie in kan krijgen dus dat laat ik over aan het forum om die samen te voegen. Ze staat onder Kamelia Temse, nu dus ook Tamelia Antwerpen. En zo ik begrijp van haar komt ze om de paar weken/maanden voor een paar dagen naar België. Heeft een job in het buitenland doet dit erbij dus het is maar met korte momenten dat je ze kan bezoeken
Haar foto's zijn echt.
Zelden zo een schoonheid gezien haar gezicht supermooi voor mij een echt fotomodel maar dat is niet haar job en haar figuur is iets waarvan je denkt dat dat dit alleen bestaat in fantasie of in een strip verhaal met een oververhitte tekenaar.
En dan... superlief vrolijk direct GFE zoenen, tongzoenen.
Eerst een douche, ze ontvangt in een mooi kwaliteitsvol appartement.
De sex..... super gaat er vol voor, pzc op een heerlijke manier, tussen die prachtige borsten met pzc op hetzelfde moment, alle handelingen naar haar toe vind ze zalig. Dan imc stevig in verschillende standjes en waar mogelijk met volle GFE.
Als ik voor deze dame sterren moet geven is het 5 over de gehele linie
Dit is eigenlijk een dame buiten categorie. Kan alleen maar aanraden de kans te nemen nu ze er nog is voor een paar dagen
Link werkt niet of is ze al terug weg?
 
Link werkt niet of is ze al terug weg?
Vrees dat ze al terug weg is bleef deze keer maar drie dagen in Belgie/Antwerpen.
Link werkt niet of is ze al terug weg?
Het is nu niet de bedoeling dat ik als (reclame) bureau werk maar heeft berichtje gestuurd volgende week terug te zijn in België en kan bij deze dame nu echt aanraden het een keer te proberen. Zou mij verbazen mocht dit tegenvallen
 
Laatst bewerkt:
ze ontvangt kennelijk pas vanaf morgen
het lukte mij vandaag ook niet om langs te gaan
Nee vandaag of moet ik alle whatsapp berichten tonen!! Eerst FaceTime dan afspraak om 13:00 . 13:20 stuurde ze 14:30 , was 14:40 zegde ze , sorry 15:00 . Dan was het 15:10 ben ik doorgereden , kreeg dan bericht : ik ben binnen 5min vrij, ik heb dan vriendelijk bedankt!!! Whatsapp berichten waren allemaal in't Frans, en de afspraak in de Q……straat
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/kameliaa-3/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Er is al een rubriek over haar maar snap niet hoe ik daar een recensie in kan krijgen dus dat laat ik over aan het forum om die samen te voegen. ………..
Dankzij de recensie van Machiavelli (Alvast bedankt) heb ik mij laten verleiden om naar Kamelia te gaan, afspraak maken ging makkelijk.
Er zijn diverse parkeermogelijkheden in de omgeving waar zij ontvangt (vlakbij de diamantwijk) in een ruime kamer met de mogelijkheid om te douchen en alles is zeer proper en schoon.
Voila dat was voor het praktische gedeelte……….. laten we naar het allerbelangrijkste gaan…….
Kamelia heeft een heel schoon gezicht, verwelkomt je met een grote engelachtige glimlach, gekleed in een heel sexy outfitje die een prachtig lichaam probeert te verbergen.
Ze stelt je meteen op je gemak en na een paar minuten gaan mijn kleren eruit en vraagt ze mij om naast haar op bed te komen liggen.
We kussen (tongzoenen), strelen elkaar en doe geleidelijk aan haar lingerie uit om prachtige borsten te laten verschijnen!!
Ik blijf haar kussen en ga meer en meer naar beneden richting tussen haar benen, ze laat me doen en heeft blijkbaar veel plezier totdat ze klaar komt (ik denk echt dat ze niet simuleerde en als het toch zo was, dan is ze een fantastische actrice!)
Na dit heerlijke moment wisselen we de rollen en begint ze me fantastisch te pijpen (PZC), variërend in ritme en diepte, zonder zich te haasten en met de nodige massage.
Na het plaatsen van het hoedje vraagt ze welke positie ik wil en het feest kan beginnen!
Ze is heel zachtaardig, varieert het tempo, laat weten hoe ze het ook wilt, kijk je altijd in de ogen en laat me voelen en horen dat ze ervan geniet.
Na verschillende standjes kom ik in extase.
Daarna heeft ze me nog een massage aangeboden, met een gezellige babbel maar de tijd ga vlug voorbij en het was tijd om naar huis te gaan ….ook al wilde ik nog blijven…..
Ze is echt schattig, weet hoe ze voor u moet zorgen en plezier geven, een echte GFE experience.
Behandeld haar als een prinses en ge zult er zeker en vast geen spijt van hebben.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/kameliaa-3/
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik ga er niet te veel woorden aan vuil maken, maar ik ben zeer teleurgesteld met mijn bezoek. Het gebeurde al met een afspraak maken. Ze wou video bellen. Ik doe dit niet graag dus ik heb voorgesteld om een foto te sturen. Dan negeerde ze me gewoon. En dan opnieuw gestuurd, uiteindelijk moest ik bellen. Degene die opnam was niet Kamelia en ze lachte me gewoon uit en zei 'kom maar'. Oke dan? Ik zie er nochtans doodnormaal uit en ben altijd verzorgd. Maar swat, adres is idd dicht bij de Diamantenwijk. Niet echt discreet en je moet wachten totdat ze de deur beneden opendoet in een drukke straat.

Eens boven en binnen, mag ik dan toegeven dat ze een pracht van een lichaam heeft. Perfect atletisch lichaam en wat een geile stel borsten. Tot daar al het positieve dan. Ik heb eerst een douche genomen en we zijn er aan begonnen. Voor €200 per uur en een goede recensie (geen verwijt aan de medewandelaars), had ik hoge verwachten. Maar er mag gewoon niets. Zoenen, laat staan tongzoenen, was ze niet fan van. Je mocht niet overal aankomen want er komt direct protest. Ze is gewoon te alert. Ze was totaal niet op haar gemak. Ik vraag me af waarom. Ik zie er zeker niet slecht uit, integendeel, ik krijg vaak complimenten over mijn looks. Ik behandel de meisjes dat ik bezoek altijd met veel respect en ik ben heel verzorgd. Ik was heel vriendelijk tegen Kamelia om het ijs te breken maar het lukte gewoon niet. En het ging gewoon van kwaad naar erg. Ik wou haar beffen en als je handen al te dicht bij haar poes komen, komt er protest. Duidelijk fake gekreun en fake klaarkomen. Ze pijpte me dan zonder condoom wat niet slecht was, maar gewoon heel mechanisch. Geen gevoel, geen passie, geen connectie. En dan uiteindelijk zijn de begonnen aan intiem. Weer ondermaats. Sterk ondermaats. Haar inzet is echt heel teleurstellend.

Ik heb een douche genomen, vriendelijk bedankt en na 45 minuten was ik al buiten. Herhalingsgevaar nihil.
 
Terug
Bovenaan Onderaan