Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Toevallig zat Toffee gister na een vergadering met wat vrienden op het terras en een van de dames bestelde een sex on the side walk. Ik zeg tegen haar:
Op het strand is toch veel makkelijker?
Dame begon heel hard te lachen 🤣🤣🤣
Maare voor een goeie gin tonic is Toffee wel te porren ☺️😁
Deal, voor jou een gin tonic.
Nu nog iemand vinden met een zwembad...
Zijn er toevallig leden met een pool in de tuin?? En een barbecue zou ook leuk zijn! De cocktails, GT, en barbecueworstjes brengen we zelf mee #hoeleukzoudatzijn
 
Vlgs mij legen wij heel wat anders en vullen ook wat,...













Ik bedoel, wij legen onze portemonnee en vullen de hare, weet 100% zeker dat jullie iets anders dachten,..

Stelletje viezerikken


Lege portemonnee klinkt zo dramatisch.......

Dat er n paar flapkes uit gaan ....tja dat wel .


Meestal vul ik dat meteen weer aan , dan lijkt t anders 🤣🤣🙃🙂
Deal, voor jou een gin tonic.
Nu nog iemand vinden met een zwembad...
Zijn er toevallig leden met een pool in de tuin?? En een barbecue zou ook leuk zijn! De cocktails, GT, en barbecueworstjes brengen we zelf mee #hoeleukzoudatzijn

Zwembad hoeft niet perse.


Lekker chillen 😻😻.


Screenshot_20240718-124221_Instagram.jpg
 
Laatst bewerkt:
Een cocktail en een frisse duik lijkt me geweldig met dit weer! Ik heb een vrien en die maakt heel goede G&T die doet er een scheut limonade en perst een citroen erin uit. Anders komt de rum uit mijn kast, als het goeie is moet er zelfs geen cola in.
 
Dus even resumerend:
We hebben natuurlijk met instemming van Miss T en lilli meerdere plannen/ideën lopen.

Plan 1. Miss T gaat met leden van dit topic (wat ik even noem de harde kern) de Efteling (of een ander pretpark) onveilig maken

Plan 2:
Ergens een soort meet organiseren waarin we eindelijk eens achter de toetsenborden vandaan komen. Natuurlijk op vrijwillige basis.
Hoe die meet verder ingevuld gaat worden daar kan discussie over gevoerd worden. Lili is iig ook welkom (en ook bij plan 1).

Feel free to correct als blijkt dat mijn geheugen nog in vakantie mode staat.
 
Zei er iemand bbq? 😋🔥🔥
BBQ?
Groundhog Day What GIF by ENSI
 

is dit zwembadje groot genoeg
1721328199383.png

Kijk en hier heb ik dus totaal geen zinneninn,.... veel te bazig
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Lili
Even off topic:
Zoals jullie weten zou Toffee deze week ongeveer een uurtje terug moeten komen omdat men wat wilde bespreken ook al had Toffee eerder aangegeven dat ie eigenlijk vakantie had en of cancelen optie was.

Dus Toffee logt gister braaf in voor die meeting.
Ziet ie een mail van de avond van tevoren waarin de meeting wordt gecanceld met als reden: je hebt vakantie 😵😵😵😵
Met nog wel een kleine todo lijst ivm de einde jaars promoties/beloningen
 
Even off topic:
Zoals jullie weten zou Toffee deze week ongeveer een uurtje terug moeten komen omdat men wat wilde bespreken ook al had Toffee eerder aangegeven dat ie eigenlijk vakantie had en of cancelen optie was.

Dus Toffee logt gister braaf in voor die meeting.
Ziet ie een mail van de avond van tevoren waarin de meeting wordt gecanceld met als reden: je hebt vakantie 😵😵😵😵
Met nog wel een kleine todo lijst ivm de einde jaars promoties/beloningen

Heb jij geen zakelijke mail op je telefoon dan ??

🤔
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan