Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat dacht ik al .....

Schijnbaar is dat modern 😎.

Maar ook dat is n keuze , alleen niet de mijne .....
Hehehehe
Ik snap je comment, alleen gezien de aard van mijn werkzaamheden is het broodnodig te zeggen vakantie is vakantie.
Wat niet wil zeggen dat ik compleet onbereikbaar ben. In echt uiterste nood ben ik via via wel bereikbaar.


Ik snap Kater wel maar wil m even meegeven dat meer is op de wereld dan werk en dat echt afschakelen echt belangrijk is. Wat Kater hiermee doet zal me worst wezen. Wilde m dat alleen even meegeven ;)
 
Hehehehe
Ik snap je comment, alleen gezien de aard van mijn werkzaamheden is het broodnodig te zeggen vakantie is vakantie.
Wat niet wil zeggen dat ik compleet onbereikbaar ben. In echt uiterste nood ben ik via via wel bereikbaar.


Ik snap Kater wel maar wil m even meegeven dat meer is op de wereld dan werk en dat echt afschakelen echt belangrijk is. Wat Kater hiermee doet zal me worst wezen. Wilde m dat alleen even meegeven ;)

Afschakelen kan ook gewoon tussendoor of zelfs in betaalde tijd , en dat heeft weer betrekking op de aard van mijn bezigheden.....

Maar ieder moet doen waar m zich goed bij voeld , of wat ze de mensen in n management training hebben wijs gemaakt.


Voor alles zijn meerdere wegen dezelfde kant op 😜
 
Afschakelen kan ook gewoon tussendoor of zelfs in betaalde tijd , en dat heeft weer betrekking op de aard van mijn bezigheden.....

Maar ieder moet doen waar m zich goed bij voeld , of wat ze de mensen in n management training hebben wijs gemaakt.


Voor alles zijn meerdere wegen dezelfde kant op 😜
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen @Kater
Maar met die laatste zin sla je de spijker ook de kop en sluiten we wat mij betreft deze discussie af ;)
 
"Laat schuld en schaamte achter
je bij de deur."

Is iets wat ik vaak zeg tegen de heren en dames die mij bezoeken.
Schaamte en schuld kunnen je bekruipen bij dvp bezoek. Als je dit toestaat, ga je in je hoofd zitten en kan je niet meer genieten.

Toch bekruipt het mij soms ook.
De allermooiste en liefste dates lijken dan ook op "Boy meets girl".
Van bloemen, tot champagne, van een cadeautje tot de meest luxueuze hotelkamer. Ik kan niet ontkennen dat ik dan niet een soort liefde in die ander voel opborrelen, iets dat echt binnen komt. Bij elke aanraking en ontmoeting van de ogen.
Alles in mij week en ik sta open voor de intimiteit die daarop volgt.

Soms moet ook ik vechten om niet in mijn hoofd te geraken.
Vragen die opkomen als ik me een soort Shirley Temple voel die wakker wordt in een sprookje.

"Waarom verdien ik dit? Waarom is hij zo attent?" Soms maak ik een heel optel sommetje in mijn hoofd van alle kosten die gemaakt zijn en wil ik zelfs extra tijd geven ter compensatie..

Soms lig ik thuis in bed en besef ik maar al te goed dat de meeste van mijn klanten mij beter hebben behandeld dan mijn ex huwelijkspartner. Geen wonder dat ook ik wel eens gevoelens kan ontwikkelen.
Daarom is af en toe even wat afstand creëren helemaal niet raar.

We zijn allemaal maar mensen.
Wat is dit mooi geschreven zeg. Kwetsbaar en persoonlijk, tijd voor je eigen bundel.
 
Dus even resumerend:
We hebben natuurlijk met instemming van Miss T en lilli meerdere plannen/ideën lopen.

Plan 1. Miss T gaat met leden van dit topic (wat ik even noem de harde kern) de Efteling (of een ander pretpark) onveilig maken

Plan 2:
Ergens een soort meet organiseren waarin we eindelijk eens achter de toetsenborden vandaan komen. Natuurlijk op vrijwillige basis.
Hoe die meet verder ingevuld gaat worden daar kan discussie over gevoerd worden. Lili is iig ook welkom (en ook bij plan 1).

Feel free to correct als blijkt dat mijn geheugen nog in vakantie mode staat.

Ik stem voor optie twee.
Met zwembad. En barbecue. En cocktail(s). En gin-tonics. Privéchauffeur zou ook leuk zijn. En misschien nog wat knabbeltjes voor bij de drankjes.
#neehoorbenhelemaalniethighmaintenance 🤷🏼‍♀️
 
Zeker maar zoals je zegt: zakelijke mail = zakelijke telefoon en die staat uit tijdens vakanties :)
Precies, vakantie is vakantie. Ik check nog mijn mails of telefoon.
Echt bij dringende zaken hebben ze mijn privé 06. Maar het is nog dringend geweest dus. Het project loopt wel door.
 
Nou ja, dat is raar. Ik doe niet moeilijk hoor: voor 100% bij de 90%.

En zeker en absoluut naar volle tevredenheid. Laten we zeggen: 100%.

Ik had geen idee hoe het zou uitpakken, en @Miss Tiffany ook niet.
Zo gaat dat bij een eerste date.
Maar het was meer, leuker, beter en gezelliger dan ik had durven dromen.

Veel plezier met je cava en het accentueren van je tan lines! 🥂 🙏 ☀️
 
Ik ga een paar dagen genieten lieve mensen van het zonnetje, een goed glas cava en tan lines maken 😘😘
Ik leer nog veel bij in dit draadje. Geen idee wat een tan line is, beter was. Google knows it al. Ik blijk er al jaren last van te hebben. Gaat ook niet meer weg.
Niets mis met cava, maar sla de goede rode niet over. Enjoy.
 
Ik stem voor optie twee.
Met zwembad. En barbecue. En cocktail(s). En gin-tonics. Privéchauffeur zou ook leuk zijn. En misschien nog wat knabbeltjes voor bij de drankjes.
#neehoorbenhelemaalniethighmaintenance 🤷🏼‍♀️
We huren wel een kamer in de buurt kunnen we smorgens ons ook nog eens uitleven 😜
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan