Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sonja werkt voorzover ik weet op het moment alleen 's avonds, komt volgens mij ± 19 uur aanlopen. Ik weet niet of ze vaste dagen heeft.
En ze is wel eens beschikbaar achter het raam, maar je moet er wel geduld voor hebben of geluk hebben.
 
Laatst bewerkt:
Aan het katje voor haar raam is ze er zo te zien vanavond iig, vrijdag en zaterdag avond zal ze er ook wel zijn.

Voor de liefhebbers van voller en tongzoenen, milf maya van doublet 3 k6 is ook weer aanwezig.
 
Laatst bewerkt:
Dank! Klinkt als de dame die ik bedoelde ja, haar een aantal weken geleden om mn pik gehad, zal nog wel een review schrijven, beviel goed.

Iemand een idee hoe het popje op k9 heet dan? (vandaag haar ontzettend krappe kutje uitgeprobeerd en ik ben heel slecht met namen helaas!).
Dame van K9 heeft nog geen topic volgens mij. Krap kutje klinkt wel als een aanrader.:p
 
Laatst bewerkt:
Dame van K9 heeft nog geen topic volgens mij. Krap kutje klinkt wel als een aanrader.:p
Dank! Klinkt als de dame die ik bedoelde ja, haar een aantal weken geleden om mn pik gehad, zal nog wel een review schrijven, beviel goed.

Iemand een idee hoe het popje op k9 heet dan? (vandaag haar ontzettend krappe kutje uitgeprobeerd en ik ben heel slecht met namen helaas!).
volgens mij is zij het

 
Net bezocht de nieuwe kanjer van de Geleen ... ze noemt zich Betty .

Nederlands, Blond , eind veertig , prachtige natuurlijke en staande D borsten.
Het is een GROOOOOTE genietster , die meerdere orgasmes beleefd.

Recensie volgt z.s.m.

Nadeel :
ze is alleen aanwezig op dinsdag en begint om 9 uur en gaat weg om 14.00 uur.
Helaas weinig uurtjes om deze Nederlandse dame een bezoekje te brengen.

Maar als je gaat is genot verzekerd.

Te bezoeken in de Geleenstraat op nr 51 k5 (hoek Hunsestraat) met een rood hartje voor het raam.

Dus : voor bezoek : HAAST JE en start de motoren.

voor vragen : PM mij maar !!
Ben wel benieuwd naar de Recensie
 
Ik was weer eens bij Doubletstraat en ik was verrast door een dame die hiervoor in Duisburg werkzaam was, ze staat bij 30k1 ze heeft een lekkere dikke kont en dikke tieten, zwart haar en wat tattoos, ik zag haar nu voor het eerst in het daglicht, ze kijkt schil en heeft een spleet tussen haar tanden en is een gypsie.
Was wel grappig om haar in Doubletstraat te zien, ze herkende mij meteen en had even met haar gesproken. Jammer dat ze zoveel vraagt hier in NL en in Duitsland was voor 50 inclusief rimmen en beffen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan