Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dag heren, heb een tijd dit forum meegelezen en nu toch besloten om voor het eerst een keertje naar de Haagse straten te gaan(flinke afstand). Dame die mijn interesse erg heeft opgewekt is Wendy en zou graag langs haar willen gaan, ik heb nu wel al gemerkt dat ze niet echt een vast werkschema heeft. Voor de mannen die haar vaker zien/spotten: is het nu echt heel willekeurig door de week heen of zijn er wel bepaalde dagen id week waar ik een betere kans heb om haar te treffen? (Ivm de lange rit) Mocht ik haar niet treffen dan kom ik wss wel iets anders leuk tegen daar niet van maar wilde het even navragen. Dank 👍🏻

Ben vandaag voor de 3e keer tevergeefs naar de Geleenstraat gereden voor 1 van de Thaise dames op 128 k2/4. Al 2 weken gemist. Iemand bekend, waarom???
Heb je niet geboft maar hoort bij de charme van het hoerenlopen.
 
Wat een gekkigheid tegenwoordig in de doublet. De oost Europese dvps die tot 2 maanden geleden nog €40 vroegen, vragen nu allemaal €50. Bv Andra en Irina…raad eens wat ik heb gedaan? Natuurlijk vertrokken naar de geleenstraat en daar mn zak geleegd! Ik ga niet in een straat meer uitgeven dan het standaardtarief. In de doublet is dat 40 en de Geleen 50, gaat meer om het principe!!
Neem van mij aan, binnen een half jaartje is heel de Doubletstraat €50.
En iedereen gaat het gewoon betalen 👍

Ik doe tegenwoordig liever prive bezoekjes.
€80 voor 30min i.p.v. €50 en met 15min weer buiten staan.

Vaak doen ze niet moeilijk als er even geen klant in de wacht staat kun je vaak langer blijven.
En.. je kunt meestal douchen, tongzoenen, pijpen zonder condoom inbegrepen.
Vaak een uitstekend bed i.p.v. zo'n ding met een matras van zeil.

IK BEN TOCH NIET GEK? 😂🤪
 
Laatst bewerkt:
Wie is de dame vandaag op Hunsestraat 51-k3? Ze draagt een bril en heeft een tatoeage tussen haar borsten. Voordat ik haar naam kon vragen, zij ze, dat het starttarief 100,- euro was.
 
Draagt ze die bril altijd of soms wel, soms niet?
Ik heb een keer een licht tegenvallend bezoekje gebracht aan wie ik dacht dat deze Carmen was, maar ze droeg geen bril.
soms een bril....soms geen bril...service middelmatig en zeker geen 100 euro starttarief waard....er is beter in het huis (Lady M) of verderop in de straat....(Camelia, Elisabeth)....
 
Ja, Lady M, fijne vrouw, één keer bezocht, lang geleden, toen ze nog wel eens achter het raam verscheen. Dat gebeurt nu nooit meer volgens mij ... tenzij om haar afspraken naar binnen te wenken.

Dus een tweede keer zal er wel niet meer inzitten. Ik heb wel nog een telefoonnummer, maar dat heeft geen Whatsapp dus is niet meer door haar in gebruik neem ik aan.

Ik heb er nooit opgelet of ze altijd een bril draagt, maar op k1 zat eerst Karina en Didi heeft er ook wel eens gestaan.
Ik heb haar toen op k2 bezocht (middelste raam).
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan