Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heren ik denk een jaar of ander half geleden ben ik bij een dvp geweest in de doublet als het goed is nr 10 k1 k2 k3 of k4. Een wat oudere vollere vrouw donker haar hele dikke tieten hamburger kutje maar o zo geil. Heeft er heel lang gestaan. Weet iemand wie ik bedoel en of ze nog werkt ?
 
@SnelwandelendeTak Bedoel je misschien Louise? Ik heb ooit een topic gestart in 2021. Ik heb als leeftijd erbij gezet 35-40 maar ze was denk ik al over de 40 met lang zwart haar en curvy. Supergeile sex altijd met haar en tot denk ik 1,5 jaar geleden verdwenen maar ik heb haar een aantal maanden geleden per toeval weer gezien maar had het idee dat ze bij een vriendin op bezoek was en dus niet aan het werk.
 
@SnelwandelendeTak Bedoel je misschien Louise? Ik heb ooit een topic gestart in 2021. Ik heb als leeftijd erbij gezet 35-40 maar ze was denk ik al over de 40 met lang zwart haar en curvy. Supergeile sex altijd met haar en tot denk ik 1,5 jaar geleden verdwenen maar ik heb haar een aantal maanden geleden per toeval weer gezien maar had het idee dat ze bij een vriendin op bezoek was en dus niet aan het werk.
Ja man je omschrijving klopt precies. Ietsjes donkerdere huid ook geen blanke oostblokker. Zonde zeg dat ze gestopt is altijd goede sex inderdaad.
 
Dag heren, heb een tijd dit forum meegelezen en nu toch besloten om voor het eerst een keertje naar de Haagse straten te gaan(flinke afstand). Dame die mijn interesse erg heeft opgewekt is Wendy en zou graag langs haar willen gaan, ik heb nu wel al gemerkt dat ze niet echt een vast werkschema heeft. Voor de mannen die haar vaker zien/spotten: is het nu echt heel willekeurig door de week heen of zijn er wel bepaalde dagen id week waar ik een betere kans heb om haar te treffen? (Ivm de lange rit) Mocht ik haar niet treffen dan kom ik wss wel iets anders leuk tegen daar niet van maar wilde het even navragen. Dank 👍🏻
 
Wat een gekkigheid tegenwoordig in de doublet. De oost Europese dvps die tot 2 maanden geleden nog €40 vroegen, vragen nu allemaal €50. Bv Andra en Irina…raad eens wat ik heb gedaan? Natuurlijk vertrokken naar de geleenstraat en daar mn zak geleegd! Ik ga niet in een straat meer uitgeven dan het standaardtarief. In de doublet is dat 40 en de Geleen 50, gaat meer om het principe!!
 
Wat een gekkigheid tegenwoordig in de doublet. De oost Europese dvps die tot 2 maanden geleden nog €40 vroegen, vragen nu allemaal €50. Bv Andra en Irina…raad eens wat ik heb gedaan? Natuurlijk vertrokken naar de geleenstraat en daar mn zak geleegd! Ik ga niet in een straat meer uitgeven dan het standaardtarief. In de doublet is dat 40 en de Geleen 50, gaat meer om het principe!!
volgens mij is dat al een tijdje aan de gang, ik zag zelfs bij de "oude" Colombiaanse Ingrid op 79, ook al een bordje hangen met € 50,00
 
Wat een gekkigheid tegenwoordig in de doublet. De oost Europese dvps die tot 2 maanden geleden nog €40 vroegen, vragen nu allemaal €50. Bv Andra en Irina…raad eens wat ik heb gedaan? Natuurlijk vertrokken naar de geleenstraat en daar mn zak geleegd! Ik ga niet in een straat meer uitgeven dan het standaardtarief. In de doublet is dat 40 en de Geleen 50, gaat meer om het principe!!
Voorheen zaten in de geleen ook de mooiere dames maar zitten tegenwoordig ook dames die beter in de doublet horen
 
Terug
Bovenaan Onderaan