Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik word graag naakt achter het raam gezet door een meesteres om voor iedereen zichtbaar te mastruberen. Ik heb dit nu een aantal keer gedaan, maar altijd achter een raam op de eerste verdieping,. Waardoor ik toch wat minder zichtbaar ben voor de andere wandelaars

Nu zal ik dit graag een keer doen achter een raam op de begane grond direct aan de straat waar ik goed zichtbaar ben. Welke meesteres kunnen jullie mij aanbevelen in de geleenstraat?
Als je wilt kan ik een keer komen kijken. Binnen of buiten.
 
ik zag bij 10K2 en 10K3 zag ik een mooie dame met witte outfit, zwart haar mooie borsten die door het witte shirt waren te zien heeft iemand deze dame al bezocht er stond een oudere en ietjs jonger kleintje naast elkaar
Blonde Anna was aanwezig, Irina was bij 5K aanwezig, bij 4K4 natuurlijk de mooie en charmante Ruby die het aardig druk had.
bij 16K5 helemaal achterin stond de mooie Andra te pronken
Is Mrs coco inmiddels weer terug?
ik heb haar vanavond niet gezien verleden week wel het is ook best rustig in de straat
 
Iemand idee wie is de Latijnse op doubletstraat 1k1 (dus helemaal eerste Kamer). Van Dominican Republik.
Korte dame, zwarte haar, altijd zwarte geklede.

Vorige jaar werkt ze daar al, was paar maanden zwanger en nog an het werken.
Ze was vanaf einde 2023 weg gegaan, weg 1 of 9 manden vanaf nu is ze terug.
Ik vind geen topic over haar, als het niets is ga ik een maken...maar heb haar naam vergeten :rolleyes:
 
Hallo. Ik zoek een dame die ik ooit heb ontmoet in de Geleenstraat. Groot maar niet dik. Lang 1,90?, volle grote borsten, grote kont. De blondine is waarschijnlijk Nederlands. Een jaar geleden was ze binnen via de ingang aan de rechterkant.
 
Yes bij bedoelt Silvana uit de rose passage, kan niet missen met die beschrijving.

Een bijzondere vrouw, vandaar dat ze niet in de normale categorie met dames te vinden is.

Hier haar reviews:

 
Terug
Bovenaan Onderaan