Spuitventje
Wandelaar
ik kwam net een dame vgm op 120k3 blond slank leek wel jong. iemand een idee wie deze dame is.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZoenen en rimmen lijkt me niet zo'n goede combinatie maar ieder zijn meugKlopt, volgens mij ben ik daar een keer ziek van geworden.
Dank je Paulus2!Alex van Geleenstraat 100 b2 is weer terug.
Asha al gespot vandaag?Ik ben op zoek naar een Latina tussen de 30-50 jaar welke slank is , grote kont en tieten heeft, zelf assertief/dominantis en het liefst ook zoent en mij rimmed, in de geleen of doubletstraat. Door de vele
Ik rim al ± 20 jaar naar hartelust. Nooit wat voor last dan ook daarvan. Maar die ene keer dat een dame mij rimde en daarna met mij ging tongzoenen werd ik goed ziek. Toeval? Ik denk het niet. Moet zoiets zijn dat het lichaam speciaal gefocust is op de "eigen" bacteriën en er heftig op reageert als die buiten hun "terrein" aangetroffen worden...Nee hoor, anders was ik al dood geweest en vele dames/transen met mij!
NeeLinda NL vandaag?
heb je een rim kuurtje bij asha die je nog moet afmaken?Nog niemand Asha gezien vandaag?
Pakken als je het pakken kan , wil niet twee keer in een paar dagen voor Jan Lul naar het Haagse achterland rijden.heb je een rim kuurtje bij asha die je nog moet afmaken?
Afgelopen donderdag en dan zal ze er zoals jij zegt wel geweest zijn maar had ik geen tijd en zin om te lang te staan wachten.Dan ben ik wel benieuwd wanneer je geweest bent, want ze was er de hele vorige week.
Zal eraan denken.Volgende keer nummer vragen Beffie en daarna gelijk een mooie recensie schrijven
Amanda is ruim 50+. Dit gezegd hebbende, nog steeds lekker…Recensie - Amanda, Den Haag, Doubletstraat 20a vh 8a k1
Amanda heeft Spaans of Latijns-Amerikaans bloed, was vroeger blond maar keerde voor de corona terug naar een donkerder kleur haar. Ze is de jongste niet en haar borsten zijn wat verbeterd. Ze is op het kwetsbare af lief maar vermoedelijk een van de meest professionele dames in de Doubletstraat...www.girlsreview.nl
Emma is nog niet terug.Hallo iedereen,
Is Emma (Geleenstraat 45) alweer aanwezig? Al twee keer voor niets helemaal naar Den Haag afgereisd. Hopelijk is ze snel weer terug.
Samantha is vandaag in de rose passage k3.Ik ben benieuwd of het vanaf morgen weer wat drukker wordt. Vooral of Alex (100b2), Linda (NL) of Samantha (voorheen hunsestraat 2, nu soms op 98 of rose passage) er weer zijn…