Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoe recent wil je het hebben?
Wel vorige week.
Bedankt voor de update.

In juni/juli was er een periode dat ze veel werd vermeld als aanwezig. Helaas haar toen een paar keer mis gelopen, omdat ze bezet was. Haar aanweizigheid was recent niet meer vermeld, dus ging ik er vanuit dat ze weer in Amsterdam staat.

Ik zou het waarderen als er gemeld wordt als ze er weer is.
 
Fleur is vandaag aanwezig, Geleenstraat 96 k4.
Welke dagen/tijden is Fleur er meestal?

Tijdje geleden zag ik haar zitten en niet meteen mijn type, maar na het lezen van de reviews lijkt ze me een geile dame om eens flink aan te stampen.
Ramona en haar zusje van Geleenstraat 23 zijn er weer.
Welke ramen zitten ze deze zusjes? Doen ze ook trios? (zijn er ook reviews van deze dames?)
 
Laatst bewerkt:
Ik was er vandaag overdag tussen 15 en 16 uur er waren niet veel dames
die ik leuk vind. Bijna heel 51 waren de gordijnen dicht behalve k7
Heel 110 was leeg en 45 ook. Op 23 stonden een paar dames.

Paulus is Rebecca (Roe), Den Haag, Hunsestraat 51 k1 alweer gespot?
 
Beste Paulus2,

Je krijgt heel veel vragen en je geeft altijd snel antwoord, chapoo.
Maar het kost je waarschijn ook veel tijd om al die vragen te beantwoorden en soms worden vragen meerdere keren gesteld.

Is het misschien een idee als je op een dag een overzicht maakt van de DVP's die die dag aanwezig zijn, bij voorkeur per straat, en elek dag daarna daarna het overzicht aanpast en opnieuw post?

Lijkt mij minder werk voor jou en overzichtelijkr voor ons wandelaars.

Tall
 
was op vrijdag 16 augustus tussen 16.00 en 18.00 niks te beleven, het bekende Shemale hoekje was totaal gesloten gordijnen. Er was 1 raam met toys en plaatjes waar een gordijntje naar links ging en snel weer dicht maar de hele geleenstraat was druk met rondhangers maar weinig in de ramen te zien.
 
Beste Paulus2,

Je krijgt heel veel vragen en je geeft altijd snel antwoord, chapoo.
Maar het kost je waarschijn ook veel tijd om al die vragen te beantwoorden en soms worden vragen meerdere keren gesteld.

Is het misschien een idee als je op een dag een overzicht maakt van de DVP's die die dag aanwezig zijn, bij voorkeur per straat, en elek dag daarna daarna het overzicht aanpast en opnieuw post?

Lijkt mij minder werk voor jou en overzichtelijkr voor ons wandelaars.

Tall
zeg het is vrijwilligerswerk....paulus doet al genoeg en bepaald zelf wel wanneer en hoeveel hij over de aanwezigheid van de dames schrijft....jij wil een onbetaalde loonslaaf van hem maken....ga liever zelf eens wat meer recensies schrijven 🤣
 
Wij gaan volgende zaterdag met een 6tal mannen naar Den Haag.
Weet iemand iets leuk om te doen? een leuke avond te hebben?
of lopen we best gewoon in de straten. Of zijn er leuke clubs/bars om iets te drinken en erna door de straten wandelen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan