Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben op zoek naar een Latina tussen de 30-50 jaar welke slank is , grote kont en tieten heeft, zelf assertief/dominantis en het liefst ook zoent en mij rimmed, in de geleen of doubletstraat. Door de vele reviews lastig doorheen te spitten, ik kan hier ook niet op reviews zoeken zoals dat vroeger kon.

Iemand tips of namen ?
 
Ik ben op zoek naar een Latina tussen de 30-50 jaar welke slank is , grote kont en tieten heeft, zelf assertief/dominantis en het liefst ook zoent en mij rimmed, in de geleen of doubletstraat. Door de vele reviews lastig doorheen te spitten, ik kan hier ook niet op reviews zoeken zoals dat vroeger kon.

Iemand tips of namen ?
veel plezier met lorena
 
Ik ben op zoek naar een Latina tussen de 30-50 jaar welke slank is , grote kont en tieten heeft, zelf assertief/dominantis en het liefst ook zoent en mij rimmed, in de geleen of doubletstraat. Door de vele reviews lastig doorheen te spitten, ik kan hier ook niet op reviews zoeken zoals dat vroeger kon.

Iemand tips of namen ?
 
eerder las ik hier dat de bezetting op de geleenstraat slecht zou zijn, "uitgestorven". Klopt niet met wat ik op donderdag middag zag rond 16 uur. Liepen aardig wat wandelaars en er stonden wat goede oost europese jonge dames.
 
Ik word graag naakt achter het raam gezet door een meesteres om voor iedereen zichtbaar te mastruberen. Ik heb dit nu een aantal keer gedaan, maar altijd achter een raam op de eerste verdieping,. Waardoor ik toch wat minder zichtbaar ben voor de andere wandelaars

Nu zal ik dit graag een keer doen achter een raam op de begane grond direct aan de straat waar ik goed zichtbaar ben. Welke meesteres kunnen jullie mij aanbevelen in de geleenstraat?
 
Burgemeester van Den Haag past 'm beter 😜
Beste Paulus,

Ook ik waardeer jouw niet aflatende inzet om ons wandelaars op de hoogte te houden van de aanwezigheid van de DVP's in de haagste straatjes.

Ik wil dan ook nog grag benadrukken dat ik goede bedoelingen had met mijn voorstel/idee ook al wordt die niet door iedereen als zodanig gezien.

Gr.,
Tall

en weer door
 
Ik ben op zoek naar een Latina tussen de 30-50 jaar welke slank is , grote kont en tieten heeft, zelf assertief/dominantis en het liefst ook zoent en mij rimmed, in de geleen of doubletstraat. Door de vele reviews lastig doorheen te spitten, ik kan hier ook niet op reviews zoeken zoals dat vroeger kon.

Iemand tips of namen ?
Zoenen en rimmen lijkt me niet zo'n goede combinatie maar ieder zijn meug
 
Terug
Bovenaan Onderaan