Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe was er wel donderdagavond, maar bezet.Ik was even een uurtje in de Geleenstraat en ik zag Kelly rond 17.00 vertrekken.
Kelly heeft het altijd druk en er wordt veel naar haar geïnformeerd. Ik zie alleen bijna nooit een recensie van haar.Ze was er wel donderdagavond, maar bezet.
Knoop erin, houd rekening met begin november. Ze houdt van "much" dus goed opsparen.Is camelia al terug van vakantie 74k
Ja man je omschrijving klopt precies. Ietsjes donkerdere huid ook geen blanke oostblokker. Zonde zeg dat ze gestopt is altijd goede sex inderdaad.@SnelwandelendeTak Bedoel je misschien Louise? Ik heb ooit een topic gestart in 2021. Ik heb als leeftijd erbij gezet 35-40 maar ze was denk ik al over de 40 met lang zwart haar en curvy. Supergeile sex altijd met haar en tot denk ik 1,5 jaar geleden verdwenen maar ik heb haar een aantal maanden geleden per toeval weer gezien maar had het idee dat ze bij een vriendin op bezoek was en dus niet aan het werk.
Nee, niet aanwezig.Alex Geleenstraat 100b2
Naar ik begreep, is Alex aanwezig op Maandag, Woensdag en Zaterdag
Voordat ik nu afreis naar Den Haag
Is Alex vandaag aanwezig?
Bahhij liep net de straat in.
Dat is wel heel erg vaag Rob, kan je wat meer info geven? Eventueel naam of straat met huisnummer?ja , dominicaanse met enorme borsten,zeer vriendelijk,iemand ervaring met die dame. vast bedankt
volgens mij is dat al een tijdje aan de gang, ik zag zelfs bij de "oude" Colombiaanse Ingrid op 79, ook al een bordje hangen met € 50,00Wat een gekkigheid tegenwoordig in de doublet. De oost Europese dvps die tot 2 maanden geleden nog €40 vroegen, vragen nu allemaal €50. Bv Andra en Irina…raad eens wat ik heb gedaan? Natuurlijk vertrokken naar de geleenstraat en daar mn zak geleegd! Ik ga niet in een straat meer uitgeven dan het standaardtarief. In de doublet is dat 40 en de Geleen 50, gaat meer om het principe!!
Voorheen zaten in de geleen ook de mooiere dames maar zitten tegenwoordig ook dames die beter in de doublet horenWat een gekkigheid tegenwoordig in de doublet. De oost Europese dvps die tot 2 maanden geleden nog €40 vroegen, vragen nu allemaal €50. Bv Andra en Irina…raad eens wat ik heb gedaan? Natuurlijk vertrokken naar de geleenstraat en daar mn zak geleegd! Ik ga niet in een straat meer uitgeven dan het standaardtarief. In de doublet is dat 40 en de Geleen 50, gaat meer om het principe!!
Maar anders om ookVoorheen zaten in de geleen ook de mooiere dames maar zitten tegenwoordig ook dames die beter in de doublet horen