Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tja, als je jezelf ketent, dan zit je vast he.

Joe Dirt Brother GIF
 
Dat heb ik altijd vastgehouden. Kwartje viel ineens, bizar.
Dus ja! Dikke vinger en "gewoon" opnieuw beginnen.
Helemaal terecht, zo simpel is het echt, al hoort bloed, zweet en tranen er meestal ook bij. Veel doen. We hebben verstand gekregen om het 'gewoon beginnen' te managen. Maar we gebruiken ons verstand om 100 excuses te bedenken, uit te stellen, alle negative uitkomsten te bedenken en dan terug te deinzen.

Geluk en voldoening in ons leven is het enige dat telt. De rest is aangepraat.

Zie in dat wij onze omstandigheden moeten creeren, te vaak is het andersom, de omstandigheden creeren ons en bepalen hoe, wie en wat we zijn. Dat is niet hoe we ons leven moeten vormgeven.
Claim eigenaarschap over hoe jij je voelt, denkt en ben, wordt geen slaaf van je omgeving.
Is er een Maas in Spanje? Vast niet, ik spring er wel zo in, kijken of ik m'n hoofd boven water kan houden.
 
Toch lijkt het of sommigen meer te verduren krijgen dan anderen.
Dat leidt dat je een verdedigingsmechanisme opbouwt en het vertrouwen in -vreemde- mensen niet snel meer zult hebben.
In de film Goldeneye zit een goeie scène over vertrouwen: Wanneer James erachter komt dat Janus eigenlijke zijn doodgewaande collega is.
James vraagt: but why Alec? I trusted you.
Waarom Alec/Janus antwoord: Trust can be misplaced James, my parents trusted the British Government.

Vertrouwen is een van de makkelijkste dingen om te verliezen en tegelijkertijd het meest moeilijke om te (her)winnen.
Het gezegde luidt niet voor niets: vertrouwen komt te voet en vertrekt te paard.
 
Toch lijkt het of sommigen meer te verduren krijgen dan anderen.
Dat leidt dat je een verdedigingsmechanisme opbouwt en het vertrouwen in -vreemde- mensen niet snel meer zult hebben.
Kijk eens wat er gebeurt. Probeer eens uit te vissen waarom het gebeurt, waarom het (jou weer) gebeurt.
Schud het van je af en ga weer verder. Soms regent het soms schijnt de zon. Geniet van wat was.
Als je alles hebt gedaan vanuit de beste overtuigingen en met een goed hart, wat is het probleem dan eigenlijk.
Had je geen verkeerde verwachtingen? Enz enz.
Onderzoek en trek geen voorbarige conclusies.. zeker niet als ze je leven verarmen. Graaf dieper, Toeval bestaat niet, dingen gebeuren met reden. IMG_3630.jpeg
 
Toch lijkt het of sommigen meer te verduren krijgen dan anderen.
Dat leidt dat je een verdedigingsmechanisme opbouwt en het vertrouwen in -vreemde- mensen niet snel meer zult hebben.
Nou de meeste dames waar je mee afspreekt zijn toch waarschijnlijk "vreemde dames" waarbij je naakt en dus kwetsbaar bent. Het is maar hoe je ernaar kijkt 😊
 
Nou de meeste dames waar je mee afspreekt zijn toch waarschijnlijk "vreemde dames" waarbij je naakt en dus kwetsbaar bent. Het is maar hoe je ernaar kijkt 😊
Dat vind ik persoonlijk een van de mooiste dingen aan het bezoeken van een dame. Jezelf zo vertrouwd voelen met een dame dat je jezelf letterlijk en figuurlijk bloot durft te geven.

Nu zijn er even naar mezelf kijkend wel gradaties in openheid maar als iemand je zo vertrouwd doet voelen dat je echt dingen deelt die je niet of nauwelijks met anderen deelt, dan is dat prachtig.
 
Klopt hoor, maar uitgerekend bij sekswerk, zowel afnemer als aanbieder, is dat nou net een grotere belemmering dan bij de meeste beroepsgroepen :(
Misschien bedoel je het anders, maar iedereen, ook dames die ik niet ken, krijgt van mij bij voorbaat het volste vertrouwen. Vertrouwen wordt niet verdiend, maar gegeven.
 
Laatst bewerkt:
Kijk eens wat er gebeurt. Probeer eens uit te vissen waarom het gebeurt, waarom het (jou weer) gebeurt.
Schud het van je af en ga weer verder. Soms regent het soms schijnt de zon. Geniet van wat was.
Pesten op school, ten overstaan van alle klasgenoten door de leraar geconfronteerd worden met zaken die je met een andere leraar had besproken; een leraar die privé-afspraken ten overstaan van de klasgenoten openbaart...
Meermaals belachelijk gemaakt worden in het bijzijn van anderen....
 
Misschien bedoel je het anders, maar iedereen, ook dames die ik niet ken, krijgt van mij bij voorbaat het volste vertrouwen. Vertrouwen wordt niet verdiend, maar gegeven.
Wat ik bedoel is dat wanneer je eenmaal een wantrouwend persoon bent, en bij sommige mensen begrijp ik best dat ze dat worden, dan is dat bij sekswerk een vervelendere bijkomstigheid dan in bijvoorbeeld de kappersbranche.
 
Op die andere durf ik niet meer te klikken. Slaap daar zo slecht van.😄
Allejezus... Waarom maak ik de fout om te klikken 🤣
 
Nou de meeste dames waar je mee afspreekt zijn toch waarschijnlijk "vreemde dames" waarbij je naakt en dus kwetsbaar bent. Het is maar hoe je ernaar kijkt 😊
Lichamelijk naakt heb ik dan minder moeite mee. Niet alleen als het om bezoek van dames gaat, daar waar het buitenshuis is toegestaan recreëer ik ook zonder kleding, voor zover er de -vrije- tijd voor is.
 
Allejezus... Waarom maak ik de fout om te klikken 🤣
Geef maar toe, het was helemaal geen fout! 😜
Wat ik bedoel is dat wanneer je eenmaal een wantrouwend persoon bent, en bij sommige mensen begrijp ik best dat ze dat worden, dan is dat bij sekswerk een vervelendere bijkomstigheid dan in bijvoorbeeld de kappersbranche.
Hmm, een kapper met een schaar die mij niet vertrouwd of een sekswerker in haar nakie die mij niet vertrouwd. Oh wacht, gepijpt worden kan dan wel tricky zijn ja. 😁
Lichamelijk naakt heb ik dan minder moeite mee.
Precies, naakt is niet meteen iets seksueels.
 
Misschien bedoel je het anders, maar iedereen, ook dames die ik niet ken, krijgt van mij bij voorbaat het volste vertrouwen. Vertrouwen wordt niet verdiend, maar gegeven.
Ik vind het ook al fijn om een vrouw te leren kennen. En het feit dat je beide naakt bent zorgt er voor dat je even kwetsbaar bent. Je schenkt en toont elkaar vertouwen door je beide letterlijk als figuurlijk naakt te stellen aan elkaar.
 
Precies, naakt is niet meteen iets seksueels.
Juist dat wordt nogal eens vergeten.
Ik vind het ook al fijn om een vrouw te leren kennen. En het feit dat je beide naakt bent zorgt er voor dat je even kwetsbaar bent. Je schenkt en toont elkaar vertouwen door je beide letterlijk als figuurlijk naakt te stellen aan elkaar.
Er zijn programma's op TV geweest waarbij de deelnemers volledig naakt waren en de insteek was dan om te zien of er iets van een relatie inzat.
Ik zou er op zich geen moeite mee hebben om mee te doen met zoiets, maar dan liever iets dichter bij huis.
Voordeel is dat je dan meteen weet of iemand een ongeschonden velletje heeft. (mijn persoonlijke voorkeur)
Maar, zoals eerder aangestipt: nu even geen relatie voor mij.
 
Juist dat wordt nogal eens vergeten.

Er zijn programma's op TV geweest waarbij de deelnemers volledig naakt waren en de insteek was dan om te zien of er iets van een relatie inzat.
Ik zou er op zich geen moeite mee hebben om mee te doen met zoiets, maar dan liever iets dichter bij huis.
Voordeel is dat je dan meteen weet of iemand een ongeschonden velletje heeft. (mijn persoonlijke voorkeur)
Maar, zoals eerder aangestipt: nu even geen relatie voor mij.
Het is een feit dat je naakt kan zijn in het bij zijn van zonder het sexueel bedoeld is of sex van komt.

Zoals je zegt kijk eens naar naked and afraid. ( survival progamma)

opzich heb ik geen probleem met naakt zijn met andere.
 
Amen! Let make it a religion 😂💯❤️

Dat zou dan de no-guts-no-glory-religion zijn? Normaliter ben ik niet zo van de religie, maar onze eigen religie dat lijkt me wel wat!

Dat wordt dan de Guttie-religion, kortweg G-church. en de volgelingen zijn Gutty-people of wel Gutties. En dan bouwen we grote gebouwen in de vorm van een enorme balzak, met een toren erop. Waar je dat aan doet denken… inderdaad!
En dat zijn dan centra van de G-church, ofwel G-spots. En dan ben jij G-aria en ik G-osef, maar ik ben ook G-od, want anders krijg jij een kind van een ander en dat staat me niet aan. En niks onbevlekte ontvangenis, we naaien gewoon net zo lang door totdat jij zwanger bent van ons eigen kinneke G-son (of totdat jij erachter komt dat ik gesteriliseerd ben). En dan gaan we een roadtrip doen, zo rond kerst ofzo en dan gaan we lekker niet in een stal slapen maar in een 6-sterrenhotel met de creditcard van onze G-church. En dan bouwen we de hele wereld vol met G-spots, zodat vanuit de ruimte gezien de hele wereld één grote G-spot is, vol met Gutties.

Wat zou dat mooi zijn!

Of draaf ik weer door?
 
Dat zou dan de no-guts-no-glory-religion zijn? Normaliter ben ik niet zo van de religie, maar onze eigen religie dat lijkt me wel wat!

Dat wordt dan de Guttie-religion, kortweg G-church. en de volgelingen zijn Gutty-people of wel Gutties. En dan bouwen we grote gebouwen in de vorm van een enorme balzak, met een toren erop. Waar je dat aan doet denken… inderdaad!
En dat zijn dan centra van de G-church, ofwel G-spots. En dan ben jij G-aria en ik G-osef, maar ik ben ook G-od, want anders krijg jij een kind van een ander en dat staat me niet aan. En niks onbevlekte ontvangenis, we naaien gewoon net zo lang door totdat jij zwanger bent van ons eigen kinneke G-son (of totdat jij erachter komt dat ik gesteriliseerd ben). En dan gaan we een roadtrip doen, zo rond kerst ofzo en dan gaan we lekker niet in een stal slapen maar in een 6-sterrenhotel met de creditcard van onze G-church. En dan bouwen we de hele wereld vol met G-spots, zodat vanuit de ruimte gezien de hele wereld één grote G-spot is, vol met Gutties.

Wat zou dat mooi zijn!

Of draaf ik weer door?
Sommigen mensen op dit forum vinden dit topic al een halve religie met Miss T als opperste Heerseres😅😅
 
Terug
Bovenaan Onderaan