Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je mist mijn punt: Onder al jouw wantrouwen, zit ook nog vertrouwen. Naakt willen zijn is al meer dan naakt durven zijn.
Naakt willen zijn, is kwetsbaarheid.
Je naakt geven aan een ander met de intentie genot te ervaren, is ronduit vertrouwen.

Dat je veel nare dingen hebt meegemaakt: Ik ook.
En dan?
We zijn niet de enigen. Maak de positieve dingen groter. Als volwassenen zijn we verantwoordelijk voor ons eigen geluk, alsook het actief herinneren van alle leuke dingen in hef leven.
Bij hoe meer mensen ik mezelf bloot op tafel leg, bij hoe meer mensen ik hun eigen nare ervaringen hoor. En ik begin stillaan te snappen dat er weinigen zijn die niets hebben meegemaakt. Er zijn natuurlijk gradaties in wat mensen hebben meegemaakt en wat aan hun vreet maar uiteindelijk hebbe we allemaal in de miserie gezetten en heeft het ons allemaal verandert. Het enige wat je hopelijk kan doen is er positieve lessen uit trekken zodat je leert uit die periodes. Ik hoop dat ik dat heb gedaan.

Betekent dit dat ik nu perfect ben dat ik helemaal gelukkig ben? Nee maar ik heb me er al bij neergelegd dat ik dat nooit helemaal zal zijn. Dat kan gewoon niet. Ik zit op dit forum om daar dichter bij te komen, door momenten van puur plezier te beleven en daar met een grote smile naar terug te kijken.

Onlangs heb ik een raar idee in mijn hoofd gekregen, als ik later in het rusthuis zit wil ik kunnen stoefen tegen die andere oudjes wat ik allemaal in mijn leven heb gedaan! Dus als ik twijfel om iets te gaan doen komt de vraag boven kan ik hier in het rusthuis over gaan stoefen? Als het antwoord ja is dan ga ik het ook gewoon doen!
 
Bij hoe meer mensen ik mezelf bloot op tafel leg, bij hoe meer mensen ik hun eigen nare ervaringen hoor. En ik begin stillaan te snappen dat er weinigen zijn die niets hebben meegemaakt. Er zijn natuurlijk gradaties in wat mensen hebben meegemaakt en wat aan hun vreet maar uiteindelijk hebbe we allemaal in de miserie gezetten en heeft het ons allemaal verandert. Het enige wat je hopelijk kan doen is er positieve lessen uit trekken zodat je leert uit die periodes. Ik hoop dat ik dat heb gedaan.

Betekent dit dat ik nu perfect ben dat ik helemaal gelukkig ben? Nee maar ik heb me er al bij neergelegd dat ik dat nooit helemaal zal zijn. Dat kan gewoon niet. Ik zit op dit forum om daar dichter bij te komen, door momenten van puur plezier te beleven en daar met een grote smile naar terug te kijken.

Onlangs heb ik een raar idee in mijn hoofd gekregen, als ik later in het rusthuis zit wil ik kunnen stoefen tegen die andere oudjes wat ik allemaal in mijn leven heb gedaan! Dus als ik twijfel om iets te gaan doen komt de vraag boven kan ik hier in het rusthuis over gaan stoefen? Als het antwoord ja is dan ga ik het ook gewoon doen!
Ben er nu al nieuwsgierig naar...

Ja, ik ging vroeger naar miss tiffany, die was me een lekker wijf, bedoel leuke dame...

En, de andere mannen maar knikken,....
 
Bij hoe meer mensen ik mezelf bloot op tafel leg, bij hoe meer mensen ik hun eigen nare ervaringen hoor. En ik begin stillaan te snappen dat er weinigen zijn die niets hebben meegemaakt. Er zijn natuurlijk gradaties in wat mensen hebben meegemaakt en wat aan hun vreet maar uiteindelijk hebbe we allemaal in de miserie gezetten en heeft het ons allemaal verandert. Het enige wat je hopelijk kan doen is er positieve lessen uit trekken zodat je leert uit die periodes. Ik hoop dat ik dat heb gedaan.
je zelf bloot geven is ook een teken van zelf vertouwen. Anders zou je dat doen. Er openlijk er over kunnen praten vind ik een goed ding. Omdat anderen zien dat ze niet de enige zijn die in dat straat je zitten. En je kan anderen helpen. Zo maak je uit je negative ervaring iets positief.
Onlangs heb ik een raar idee in mijn hoofd gekregen, als ik later in het rusthuis zit wil ik kunnen stoefen tegen die andere oudjes wat ik allemaal in mijn leven heb gedaan! Dus als ik twijfel om iets te gaan doen komt de vraag boven kan ik hier in het rusthuis over gaan stoefen? Als het antwoord ja is dan ga ik het ook gewoon doen!
dat heb ik ook al gehad. Ik wil later niet de oude zak zijn die (hopenlijk) zijn klein kindjes op zijn schoot heeft. En geen avonturen, verhaaltjes en anekdote´s kan vertellen. En enkel kan zeggen goh ik heb heel mijn leven goed vergaard. Nee ik ben liever de oude zak met 1001 verhalen, avonturen en anekdote´s.
Ben er nu al nieuwsgierig naar...

Ja, ik ging vroeger naar miss tiffany, die was me een lekker wijf, bedoel leuke dame...

En, de andere mannen maar knikken,....
Ik vanuit mijn rolstoel tegen Schorpio. Wegwuifend. Je had vroeger een Layla, man man dat was me er toch ééntje!🥰
Heel dit topic in een oudman huis samen met tiffany. Goh weet je nog toen we jong waren e. Hebben wij plezier gehad. 🥰
 
Ben er nu al nieuwsgierig naar...

Ja, ik ging vroeger naar miss tiffany, die was me een lekker wijf, bedoel leuke dame...

En, de andere mannen maar knikken,....
Komt er een verpleegster aangelopen. Lijkt als twee druppels water of Tiff. Zegt ze: "Hey, herken je me nog, ik ben het, Tiff!" Geen spat veranderd in al die jaren. Monden vallen open, kunstgebitten op de grond.
Er openlijk er over kunnen praten vind ik een goed ding. Omdat anderen zien dat ze niet de enige zijn die in dat straat je zitten. En je kan anderen helpen. Zo maak je uit je negative ervaring iets positief.
Dit is exact de reden waarom ik hier mijn gedachten en gevoelens op het forum heb neergezet. Ja, ook om zelf steun te vinden, maar bovenal door heel open te zijn aan anderen te tonen dat ze niet alleen zijn.

Dat was namelijk wat ik zelf heel erg miste in de tijd dat ik nog heel diep zat: mensen die met dezelfde gedachten en gevoelens zaten, waardoor het minder een eenzame strijd zou voelen.

Me daar uit worstelend wilde ik dat wel voor anderen zijn en door de link met wandelen was dit forum het perfecte medium vond ik.
 
Laatst bewerkt:
Komt er een verpleegster aangelopen. Lijkt als twee druppels water of Tiff. Zegt ze: "Hey, herken je me nog, ik ben het, Tiff!" Geen spat veranderd in al die jaren. Monden vallen open, kunstgebitten op de grond.
En een hele rits hartstilstanden😅
Al die mannen sterven in de wetenschap dat het laatste wat ze zagen de lach van Tiff was. Lijkt me perfect om het hoekje om te gaan 😁
 
En een hele rits hartstilstanden😅
Al die mannen sterven in de wetenschap dat het laatste wat ze zagen de lach van Tiff was. Lijkt me perfect om het hoekje om te gaan 😁
Zo wil ik nog sterven.
Komt er een verpleegster aangelopen. Lijkt als twee druppels water of Tiff. Zegt ze: "Hey, herken je me nog, ik ben het, Tiff!" Geen spat veranderd in al die jaren. Monden vallen open, kunstgebitten op de grond.

Dit is exact de reden waarom ik hier mijn gedachten en gevoelens op het forum heb neergezet. Ja, ook om zelf steun te vinden, maar bovenal door heel open te zijn aan anderen te tonen dat ze niet alleen zijn.

Dat was namelijk wat ik zelf heel erg miste in de tijd dat ik nog heel diep zat: mensen die met dezelfde gedachten en gevoelens zaten, waardoor het minder een eenzame strijd zou voelen.

Me daar uit worstelend wilde ik dat wel voor anderen zijn en door de link met wandelen was dit forum het perfecte medium vond ik.
Hier over relaties praten vind ik ook erg fijn. Je hebt al die verschillende inzichten. En ook het vrouwlijke zicht van tiffany. Het is echt een safe place.
 
Eerst en vooral: Stephen Hawking is natuurlijk gewoon een held! Moge hij in vrede rusten.


En de manier waarop je de vraag formuleert is precies de kern van het hele verhaal. Statistisch gezien krijg je negatieve antwoorden als je een vraag negatief formuleert. Op jouw vraagstelling is 'nee' of 'zal wel niet' het meest logische antwoord. Wat mij betreft is de vraag: wanneer ga ik het verschil maken. Maar deze semantische discussie is misschien een beetje muggenziften
Ik had het inderdaad iets anders moeten formuleren; zelfs de grootste uitvinders hadden vaker een domper te verwerken dan dat eureka-moment.
Het gaat om de stip aan de horizon.

De niet-empatische statisticus in mij zegt dat dit statistisch gezien onmogelijk is. Als het statistisch gezien onmogelijk is, maar het gebeurt toch, is er dus een constante die onwenselijk is en tot onwenselijke uitkomsten leidt. Bot gezegd: je lichaamstaal straalt uit dat je ellende verwacht en die krijg je dus ook.
Als iemand het lukt om in het (half)duister met een wellicht beneveld hoofd in staat is om mijn lichaamstaal überhaupt te kunnen aflezen, dan neem ik mijn petje af.
 
Ik had het inderdaad iets anders moeten formuleren; zelfs de grootste uitvinders hadden vaker een domper te verwerken dan dat eureka-moment.
Het gaat om de stip aan de horizon.


Als iemand het lukt om in het (half)duister met een wellicht beneveld hoofd in staat is om mijn lichaamstaal überhaupt te kunnen aflezen, dan neem ik mijn petje af.
Niet om te begatalisseren

Screenshot_20240621-125655.jpg
 
Precies, en misschien is het huidige hoofdstuk wel zo fantastisch dat je 'm graag opnieuw en opnieuw beleefd.

Man, sommige hoofdstukken met bepaalde dames zou ik maar wat graag opnieuw meemaken hoor! 😊
 
Liever dat The story niet "can end" maar dat we nog even voort mogen...
Het verhaal eindigt pas in het mortuarium (want crematie, begrafenis)
Tot die tijd is het enige wat men kan doen focussen op het hier en nu.
Zijn genoeg nummers over gemaakt zoals:

En

Wijlen Benny Neyman verwoordde het mooi

Maar de uitsmijter op dit gebied is het lied waarmeeYoup van het Hek al zijn shows inclusief zijn laatste afsloot:

Maar het meest wijs op dit gebied was rafiki met de volgende quote:
 
Het verhaal eindigt pas in het mortuarium (want crematie, begrafenis)
Nou, ik hoop toch wel dat mijn verhaal al afgelopen is voordat ik in het mortuarium of in de oven lig. 😆

Ik wilde zeggen: bij voorkeur als een mooie dame op me zit, maar dat is nogal traumatisch voor de dame in kwestie. Dus doe maar in alle rust in mijn slaap.
 
Laatst bewerkt:
Nou, ik hoop toch wel dat mijn verhaal al afgelopen is voordat ik in het mortuarium of in de oven lig. 😆

Ik wilde zeggen: bij voorkeur als een mooie dame op met zit, maar dat is nogal traumatisch voor de dame in kwestie. Dus doe maar in alle rust in mijn slaap.
Haha ik snap je helemaal, alleen het wanneer en hoe we gaan hebben we geen invloed tenzij we euthanasie plegen.
Overlijden in je slaap is inderdaad de mooiste manier om te sterven.
Dan hopen dat je testament hebt geregeld en je uitvaart wensen hebt opgeschreven ergens net zoals het ergens offline opslaan van je inloggegevens ergens door je erfgenamen.

Nee ik heb geen doodswens maar gewoon punten waar men imo in algemeen te weinig rekening mee houd

Edit; een testament is pas geldig wanneer e het ondertekent hebt bij de notaris. En je erfgenamen hoeven niet bij die specifieke notaris te zijn.
Iedere notaris is goed mits je genoemd wordt in testament
 
Dan hopen dat je testament hebt geregeld en je uitvaart wensen hebt opgeschreven ergens net zoals het ergens offline opslaan van je inloggegevens ergens door je erfgenamen.
Ze doen maar met mijn spullen wat ze willen. Kieper mij maar bij het GFT voor mijn part. Ik heb er toch geen weet meer van en op dit moment niemand die ik het waard vind om het goed voor te regelen wat ik nalaat.

Edit: nou ja, een goed doel zou kunnen, maar ok.
 
Laatst bewerkt:
Ze doen maar met mijn spullen wat ze willen. Kieper mij maar bij het GFT voor mijn part. Ik heb er toch geen weet meer van en op dit moment niemand die ik het waard vind om het goed voor te regelen wat ik nalaat.

Edit: nou ja, een goed doel zou kunnen, maar ok.
Weet niet welk goed doel je wilt maar zou dat wel laten vastleggen. Anders gaat het volgens de standaard wettelijke verdeling en dat gaat ver. Zie bijgevoegde infographic. Het gaat per lijn net zolang tot ze iemand vinden.
Mocht echt niemand zijn gaat het naar de staat.
Moet wel zeggen dat het fucking krom is dat hoe verder iemand van je afstaat als alleenstaande diegene meer erfbelasting betaald 😵😵🤢

Infographic
Screenshot_20240629-002421.jpg
 
Mag ik jullie iets vragen of voorleggen.

Als ik advertenties doorkijk dan zoek ik naar een erotische prikkel, als deze er niet is, heeft afspreken voor mij geen zin. Dit kan een bepaald lingeriesetje zijn, kleding, of in mijn geval latex of lederlook, ik smelt dan.

Nu ik zag een advertentie, en vraag dan meestal of het ook mogelijk is, dat ze mij in dat specifieke kledingstuk kan ontvangen. Soms is dat geen probleem.
Maar als ze aangeeft dit niet bij zich te hebben, gaan jullie dan nog overstag en maken jullie een afspraak. Of stel jij of zij een alternatief voor.
Ze stuurde mij een foto in een jurkje die ook in haar adv. Stond. Ik weet niet, ik twijfel. Als ze nu een nieuwe foto zou opsturen, dan had ik er een beter gevoel bij gehad.

Ik wil haar nogmaals een berichtje sturen.

Wat zouden jullie doen?
 
Mag ik jullie iets vragen of voorleggen.
Nee

Als ik advertenties doorkijk dan zoek ik naar een erotische prikkel, als deze er niet is, heeft afspreken voor mij geen zin. Dit kan een bepaald lingeriesetje zijn, kleding, of in mijn geval latex of lederlook, ik smelt dan.

Nu ik zag een advertentie, en vraag dan meestal of het ook mogelijk is, dat ze mij in dat specifieke kledingstuk kan ontvangen. Soms is dat geen probleem.
Maar als ze aangeeft dit niet bij zich te hebben, gaan jullie dan nog overstag en maken jullie een afspraak. Of stel jij of zij een alternatief voor.
Ze stuurde mij een foto in een jurkje die ook in haar adv. Stond. Ik weet niet, ik twijfel. Als ze nu een nieuwe foto zou opsturen, dan had ik er een beter gevoel bij gehad.

Ik wil haar nogmaals een berichtje sturen.

Wat zouden jullie doen?
Wat heb ik nou gezegd?!

In alle ernst, ik doe niet echt aan kledingverzoekjes dus ik kan je niet echt helpen. Ik zou het er niet van laten afhangen, maar weet niet hoe belangrijk het voor jou is natuurlijk.
 
Nu ik zag een advertentie, en vraag dan meestal of het ook mogelijk is, dat ze mij in dat specifieke kledingstuk kan ontvangen. Soms is dat geen probleem.
Maar als ze aangeeft dit niet bij zich te hebben, gaan jullie dan nog overstag en maken jullie een afspraak. Of stel jij of zij een alternatief voor.
Ze stuurde mij een foto in een jurkje die ook in haar adv. Stond. Ik weet niet, ik twijfel. Als ze nu een nieuwe foto zou opsturen, dan had ik er een beter gevoel bij gehad.
Ik let niet zo op setjes, of het moet een mooi setje zijn.
Ik zou wel gewoon de afspraak doorzetten.
Feit dat ze zelf een alternatief aanbied (als ik het goed lees). Je kiest deze dame ook om onbewuste redenen.
Dus maak alsnog die afspraak en wie weet wordt je van het alternatief ook opgewonden 😁

Success
 
Mag ik jullie iets vragen of voorleggen.

Als ik advertenties doorkijk dan zoek ik naar een erotische prikkel, als deze er niet is, heeft afspreken voor mij geen zin. Dit kan een bepaald lingeriesetje zijn, kleding, of in mijn geval latex of lederlook, ik smelt dan.

Nu ik zag een advertentie, en vraag dan meestal of het ook mogelijk is, dat ze mij in dat specifieke kledingstuk kan ontvangen. Soms is dat geen probleem.
Maar als ze aangeeft dit niet bij zich te hebben, gaan jullie dan nog overstag en maken jullie een afspraak. Of stel jij of zij een alternatief voor.
Ze stuurde mij een foto in een jurkje die ook in haar adv. Stond. Ik weet niet, ik twijfel. Als ze nu een nieuwe foto zou opsturen, dan had ik er een beter gevoel bij gehad.

Ik wil haar nogmaals een berichtje sturen.

Wat zouden jullie doen?
Persoonlijk zou ik er geen probleem van maken. De kledij gaat uiteindelijk toch uit.

Ik heb ook al een paar keer mee gemaakt dat een dame een mogelijkheid aanbied dat ze eigenlijk niet ( graag) doet. Dan weeg ik af of er andere dingen die mij bij haar aanspreken.
 
Je bent nog geen klant, maar zoals ik het lees doet ze wel moeite via diverse berichten om het je naar de zin te maken. Aangezien de kleding binnen vijf minuten toch uit is, zou ik mijn keuze af laten hangen van hoe ze in de berichten op mij reageert en wat ze allemaal probeert te doen voor me, in plaats van wat de verpakking is. Maar goed, ik word ook niet opgewonden van de kleding, maar van de persoon tegenover me.
 
Je bent nog geen klant, maar zoals ik het lees doet ze wel moeite via diverse berichten om het je naar de zin te maken. Aangezien de kleding binnen vijf minuten toch uit is, zou ik mijn keuze af laten hangen van hoe ze in de berichten op mij reageert en wat ze allemaal probeert te doen voor me, in plaats van wat de verpakking is. Maar goed, ik word ook niet opgewonden van de kleding, maar van de persoon tegenover me.
Dat is wel een feit. Ik vind het super hoe ze de moeite doet om een oplossing te vinden. Het kan ook anders.
 
Allemaal waar, de kleding gaat uit en de dame spreekt mij ook om andere redenen aan. Echter ik ben een liefhebber van een lang voorspel, elkaar betasten, zoenen en dan geleidelijk elkaar van teveel aan stof te ontdoen.
Ik heb dat ook bij de ramen, heb er zo een hekel aan dat de dame al naakt is en zegt condoom erom en gaan. Waar is het erotische spel gebleven.
Maar goed ze stuurde me idd een foto met een sexy jurkje. Had op meer fantasie gehoopt, van ik heb wel een legging waarin mijn fantastische Latijnse billen in uit komen.
Ik mis soms de fantasie bij de dames, maar dat ligt totaal aan mijn voorkeur
 
Ik mis soms de fantasie bij de dames, maar dat ligt totaal aan mijn voorkeur
Misschien is haar fantasie juist teasen en weinig laten zien om je te prikkelen. Iedereen heeft een andere fantasie wat dat betreft. Als je op een andere manier geprikkeld wil worden, is er maar één oplossing: geef het duidelijk aan wat je wenst.
 
Allemaal waar, de kleding gaat uit en de dame spreekt mij ook om andere redenen aan. Echter ik ben een liefhebber van een lang voorspel, elkaar betasten, zoenen en dan geleidelijk elkaar van teveel aan stof te ontdoen.
Ik heb dat ook bij de ramen, heb er zo een hekel aan dat de dame al naakt is en zegt condoom erom en gaan. Waar is het erotische spel gebleven.
Maar goed ze stuurde me idd een foto met een sexy jurkje. Had op meer fantasie gehoopt, van ik heb wel een legging waarin mijn fantastische Latijnse billen in uit komen.
Ik mis soms de fantasie bij de dames, maar dat ligt totaal aan mijn voorkeur
Soms houden ze zich ook wat in om klanten niet af te schrikken denk ik.

En ook veel veel mensen vinden het moeilijk om open over sex, fetishen en voorkeuren te praten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan