Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op die andere durf ik niet meer te klikken. Slaap daar zo slecht van.😄
 
Op die andere durf ik niet meer te klikken. Slaap daar zo slecht van.😄
Doe mij maar onze tiffany 😄
d4mxnzne8b261.png
 
Inmiddels vele jaren later spreek ik te veel vrienden die naar hun pensioen uitkijken, alsof het leven een straf expeditie is met als het mee zit een paar leuke jaren aan het eind. Wat een treurigheid, wat een verspilling van een leven.
Er is ergens een levensloop in stripvorm gezet, misschien zelfs op dit forum gedeeld, waarbij een aantal fases in het leven worden beschreven en waar de hoofdpersoon naar uitkijkt. Maar als je in de pensioenfase zit, heb je meer om op terug te kijken dan om op vooruit te blikken.
Misschien weet iemand waar ik op doel, intussen zoek ik verder.
 
Ik wil wel, maar ben ook bang voor de afwijzing, dat ze mij niet leuk vinden.
Ik heb precies hetzelfde. Met de toevoeging dat diegene die ik leuk vind vaak al een vriend hebben.😅😅
Ik werk behoorlijk veel uren in de week, dus richt me meer op de fase daarna; als je een partner hebt die dan begint te klagen dat je zo weinig thuis bent.
Daarom hou ik liever de boot af, dan in te gaan op de charmes van een vrouw.
En dat is best lastig, als je uit een blik afleest dat ze interesse heeft in je...
 
Hey mensen, ben weer terug na paar weken bewust offline :) ready to rock n roll. Ik zie dat het hier nu gaat over friendzones, werkplezier en shemales? 😂🤣

vast allemaal slappe aftreksels van jou....;-) en zeker die Shemale, letterlijk dan
Voor iedereen wat wils. Heb je verhaaltjes over vriendzone, werk plezier of shemales. 😜
Zijn er meer met die naam dan zij hoor in Rotterdam 😂
Online een stuk of 5
Ik heb een wie is het een gevoel. 😅
 
Adventureseek's advies in een notendop:

Dating: áltijd gewoon jezelf zijn. Als je je anders gaat voordoen, gaat dat bij voorbaat mislukken. Als de dame dan daadwerkelijk interesse heeft in jou als persoon, incl al je 'gebreken', dan is de vonk ook meteen sterk.

Werkplezier: Je leeft maar 1 keer. Als je geen plezier in je werk hebt, op zoek gaan naar iets anders. Werk zat in NL/BE. Geen excuus dat je het 'te druk' hebt, daar moet je dan tijd voor maken.

Shemales: Ieder z'n ding, maar aan mij niet besteed. Ik houd teveel van vrouwelijke vrouwen en de bijbehorende goddelijke vulva's
 
Het was out of character van hem, daarop zinspeelt hij zelf ook in zijn bericht, komaan.

Het is net waar de voorkeur ligt he ?


De een wil altijd graag overal leuk gevonden worden , en de ander juist niet .

Het zal geen verassing zijn dat veel van 🐈‍⬛ zijn reacties niet al te serieus genomen hoeven te worden .

Daarintegen heb ik het gevoel dat bepaalde reacties van anderen veel serieuzer zijn dan men denkt .


Vandaar de eerdere vraag , en het antwoord was vrij duidelijk. De rest kan ieder voor zichzelf invullen.


🐾🐾🐾🐾
 
Adventureseek's advies in een notendop:
Dan doe ik na wat offline-tijd ook ff een duit in het zakje qua adviezen (notendoppen ben ik niet zo goed in):

Dating: als je een echte vrouw wilt leren kennen moet je de echte wereld in. Dat betekent erop uit, de stad in, de natuur in, boodschappen doen etc. Niet achter een schermpje op datingsites, want daar wordt de hele boel bij elkaar gelogen. En remember: mooie tieten kun je kopen, een duckface ook en een schaamlip-correctie is ook nog een keer betaalbaar. Maar een kutkarakter… daar kun je geld tegenaan gooien wat je wilt, maar gaat niet veranderen. Klasse, fatsoen en moraal is niet te koop. Dus hup… erop uit.
Ik pas momenteel overdag op de puppy van een vriendin en wandel dus meerdere keren per dag in het bos hierachter… over pussymagnets gesproken: neem een puppy. De stap van "wat een leuk hondje, hoe oud issie" naar "waarom kom je vanavond niet ff langs, ik ben pas gescheiden"… is vooralsnog lastig gebleken, maar daar wordt aan gewerkt 😜
Nu ik erover nadenk: zou het misschien een ziek gevoel voor humor of verborgen tip van onze taalgoden zijn dat puppy en pussy zo op elkaar lijken. Neuken en keuken hebben dat immers ook en die horen ook bij elkaar (sorry dames 🤣)

Werkplezier: no guts no glory.. zeg die baan op en begin voor jezelf, doe wat anders. Maar veel mensen zitten vast in een zelf gecreeerd web van alles voor de buitenwereld, hypotheek, persoonlijke lening voor de auto en caravan en kinderen… Tja, als je jezelf ketent, dan zit je vast he.
Dus opzeggen die kutbaan en ga maar van de liefde leven. "freedom is just another word for nothing left to lose" (Janis Joplin)

Shemales: ieder zijn ding inderdaad (hoewel er verdomd mooie exemplaren tussen zitten soms), maar er is een reden dat ik @Miss Tiffany gewoon Tiffy noem. Anders is voor mij de associatie met Miss Tiffany's Universe te groot.
En dat is dan weer zonde van mijn droombeeld van ons (mijn) Tiffy
 
Tja, als je jezelf ketent, dan zit je vast he.

Dit 100%
Toen ik een depressie doormaakte was dit ook precies wat ik voelde: vast gebonden..

Een goede vriend van me zei: "Nou dan begin je toch opnieuw." Ik vergeet die luchtigheid daarover nooit meer, hij zei het met een guitige lach alsof het makkelijk zat was.

Dat heb ik altijd vastgehouden. Kwartje viel ineens, bizar.
Dus ja! Dikke vinger en "gewoon" opnieuw beginnen.


no guts no glory..
Amen! Let make it a religion 😂💯❤️
You can't eat make-up to make the inside prettier
 
Een goede vriend van me zei: "Nou dan begin je toch opnieuw." Ik vergeet die luchtigheid daarover nooit meer, hij zei het met een guitige lach alsof het makkelijk zat was.

Dat heb ik altijd vastgehouden. Kwartje viel ineens, bizar.
Dus ja! Dikke vinger en "gewoon" opnieuw beginnen.
Past wel mooi bij het thema (zelf) reflectie wat we eerder hier besproken. :)
Ter verduidelijking ik bedoel het opnieuw beginnen gebruiken als startpunt om te reflecteren waar je naartoe wilt


Het regent zonnestralen verwoordt m.i. perfect het opnieuw beginnen.


En niet vergeten: je mist 100% van de kansen die je niet grijpt ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan