Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Roba
@ForumLurker

Sommige mensen (vrouwen en mannen) zoeken een luisterend oor om doorlopend over hun problemen te praten, soms ook klagen. Dat is een heel effectieve manier en niets aan je probleem te doen. Blijven praten.
Ik mijd dat soort types als de pest en zij mij ook gelukkig.
Anderen willen geen relatie.

Als dat allemaal niet de situatie is, ga eens wat anders doen, kies een andere positie . Dagje weg, beetje actief, bijvoorkeur enigszins uitdagend. Kanoën, schaatsen, weekend kamperen wat dan ook. Doorbreek het patroon.
Zie wat er gebeurt en wil niet te graag. Laat gebeuren wat er gebeuren wil.

En wat @jesuswalks zegt, kijk eens naar jouw rol in de hele situatie. Als je doorlopend tegen dezelfde situatie aanloopt dan heb jij daar zelf ook een rol in, waarschijnlijk een grote. Dat geldt echt voor ieder aspect van ons leven. Onderzoek jouw gedrag en de relatie tot wat frustreert.
Het goede nieuws is dat jij - en jij alleen- in staat bent om jouw gedrag aan te passen en daarmee dus de situatie ten goede kan veranderen. Dikke kans dat jezelf de sleutel in handen hebt.
Als je snapt waar de schoen wringt, dan structureel aan de slag. We onderschatten wat er in een jaar tijd kan veranderen en hopen te vaak op wonderbaarlijke veranderingen binnen 1 week.
Ja, net zoals ik niet wil stoppen met dingen te veel overdenken, want als ik dat niet meer doe wat blijft er dan van me over?!
Laat je verrassen, wat er gebeurt als je je denken weet te doorbreken is meer dan fantastisch
 
Ja, net zoals ik niet wil stoppen met dingen te veel overdenken, want als ik dat niet meer doe wat blijft er dan van me over?!

Ja dat houdt me om de zoveel tijd een nachtje bezig.
Het is ook je wil haar daar ook niet laten staan. Je wil doen wat vrienden doen er voor elkaar zijn.

Wat ik ook al mee gemaakt heb. Is dat ik zo hard gefriendzoned werd dat een gewoone vriendschap onmogelijk werd.

Ze had me een tijdje voordien afgewezen. En we waren naar het stad als vrienden. Voor mij ook en ze maakte constant duidelijk dat het geen date was. Voor mij ook niet. Ja ze heeft mij afgewezen maar ik had mij daar bij neergelegt. Dat wil niet zeggen dat je niet als vrienden eens naar de stad kan of eten toch?

Ik had honger ik had nog niets gegeten. Zij ook niet dus ik stelde voor om iets te eten bij de pasta bar. Het antwoord dat ik kreeg was ja nee ik wil je geen verkeerd singaal geven.

Dan had ik er echt genoeg van. Ik heb gezegt. Kijk of je doet normaal tegen mij en je stopt met constant stil duidelijk te maken dat het geen date is. Of ik ben weg. Al wat ik wou was als VRIENDEN met je naar de stad gaan. Niets meer niets minder.

Dan verschieten ze wel. Ik wou je geen valse hoop geven. Ik wil je niet kwijt als vriend dat weet je. Ik weet dat je geen relatie wil en dat aanvaard ik. Maar zo als je nu tegen mij doet duw je mij weg. En maak je de vriendchap onmogelijk.
 
Laatst bewerkt:
Gewoon meteen duidelijk zijn: "Ik kom maar meteen ter zake: Ik vind je een prachtige, innemende vrouw. Weet je, ik ben niet op zoek naar een vriendschap, maar ik neem je graag mee op een date met de intentie uit te zoeken of we een match zijn op relationeel gebied."
Hoppa meteen duidelijk, beetje alpha, maar toch niet opdringerig.

Als je iets wilt moet je dit altijd kenbaar maken. Niets ontstaat zomaar. De meeste mensen kunnen geen gedachten lezen.❤️
 
Gewoon meteen duidelijk zijn: "Ik kom maar meteen ter zake: Ik vind je een prachtige, innemende vrouw. Weet je, ik ben niet op zoek naar een vriendschap, maar ik neem je graag mee op een date met de intentie uit te zoeken of we een match zijn op relationeel gebied."
Hoppa meteen duidelijk, beetje alpha, maar toch niet opdringerig.

Als je iets wilt moet je dit altijd kenbaar maken. Niets ontstaat zomaar. De meeste mensen kunnen geen gedachten lezen.❤️
Nou, onder het motto geen woorden maar daden...

Mag me alleen morgen bij de directie melden. Hier is toch duidelijk iets fout gegaan. 🤣
 
Gewoon meteen duidelijk zijn: "Ik kom maar meteen ter zake: Ik vind je een prachtige, innemende vrouw. Weet je, ik ben niet op zoek naar een vriendschap, maar ik neem je graag mee op een date met de intentie uit te zoeken of we een match zijn op relationeel gebied."
Hoppa meteen duidelijk, beetje alpha, maar toch niet opdringerig.

Als je iets wilt moet je dit altijd kenbaar maken. Niets ontstaat zomaar. De meeste mensen kunnen geen gedachten lezen.❤️
We gaan dat eens proberen.
Nou, onder het motto geen woorden maar daden...

Mag me alleen morgen bij de directie melden. Hier is toch duidelijk iets fout gegaan. 🤣
Dat is ook een angst. Je weet niet of ze de diricte aanpak kan waarderen.😅
 
Het kan wel.
Ik ken een vrouw ik ging er eerst zakelijk mee om , toen steeds meer vriendschappelijk. Ik ken er haar nu 5 jaar. Vorig jaar vroeg ze of ik mee ging op vakantie. Ik zeg ja maar ik neem geen 2 kamers .
Dat geeft niet. Het is er niet van gekomen om te gaan. Nu sprak ik weer met haar , kom je bij me slapen heel direct gevraagd.
Geen probleem al is het lang geleden voor mij zei ze.
Het is wel een Afrikaanse die kan je zoiets directer vragen.
Maar niets is onmogelijk.
 
Ik lees hier dat ik onbewust alles deed wat jullie aanraden om uit de friendzone te blijven daar heb ik dus gelukkig geen ervaring mee.

Maar ik heb wel 2 seriueze relaties gehad met 2 vrouwen met mentale problemen. Dat waren 2 roller coasters, maar heb er ook door reflectie nadien van alles van geleerd.

het belangerijkste zijnde ga dingen doen, aleen met vrienden maakt niet uit. Het 2de is je moet zelfvertrouwen uitstralen iets wat niet altijd makkelijk is maar de keren dat ik het deed ging het altijd beter.
 
Laatst bewerkt:
Je bent een hele sociale sympatieke kerel, ik zag je looks.
Das geen proberen hoor, das een zekerheidje.
Zet hem op kerel!!!
Das niet ik op die foto 😛. Maar zo onknap ben ik niet vind ik.

Moest ik kunnen zeggen van hij kunnen we iets gaan eten. Dat zou voor mij het beste zijn. Dan kan ik mijn beste kaart spelen. En dat is volgens mij mijn sociaal karakter. Vanaf het in persoon is kom ik veel meer tot mijn recht.

Tot nu toe scoor ik wel altijd bij de moeders. 😅 het is een begin.
 
Kortsluiting in mijn hoofd "Afgewezen" en "Vrienden"?? :rolleyes::LOL::LOL:
kansloos project. werkt nooit... als ze zou vragen wil je neuken lag je er gelijk op... werkt niet. voelen vrouwen aan... en dan nog de vrouw van de directeur
Met die vrouw wil ik ook geen relatie meer. Simple weg omdat ze die instelling heeft van alle mannen zijn slecht.

ik sta altijd open voor fwb. Het klinkt mss wanhopig en zielig. Maar ik vind dat je perfect fwb´s kan zijn zonder er meer verwacht word.
Hij heeft het over die camera's die hij in je huis heeft hangen.
Ik dacht al dat ik vanacht bekeken werd tijdens Roxas's special time. 😅
 
Hoppa meteen duidelijk, beetje alpha, maar toch niet opdringerig.
*noteert de opmerking

Eerstvolgende date: ""Wacht, ik wil iets zeggen en daarvoor heb ik een tekst op mijn telefoon staan van Tiff waarin het precies goed verwoord staat, dus die wil ik graag even voorlezen."

*begint op "spreekbeurt" toon voor te lezen.

"Nou, wat denk je er van?"

:ROFLMAO:
 
Ik denk in elk geval, als je een andere uitkomst wilt, krijg je deze niet met steeds dezelfde aanpak.

Over types:
Vaak voel je jezelf het meest vertrouwd bij iemand die je doet denken aan 1 van je ouders 😗Freudiaans ik weet het... Er is echter ook een ander experiment waarbij een groep vreemden bij elkaar zit en elk 5 personen moet uitkiezen waar hij/zij zich toe aangetrokken of comfortabel tot/bij voelt.
Als je dan gaat uitpluizen waarom je elkaar interessant vind, blijkt ook dat hij of zij op 1 vd ouders lijkt of een soortgelijke thuis situatie heeft gehad 🫣😅🙃

Heel interessant vind ik zoiets.
Je moet dus letterlijk iets van binnenuit anders gaan ervaren/beleven/bezien om iemand aan te trekken die ook echt goed voor je is. Voor je psyche vooral.

Als je een relatie hebt waarin je continu jezelf de vraag stelt of je wel echt gelukkig bent en jezelf wekelijks gerust moet stellen met de gedachte "elk huisje heeft zijn kruisje", ben je niet gelukkig.
Gelukkige mensen vragen zich niet af of ze gelukkig zijn. Die weten dit zeker.

En vaker dan niet, is dit te herleiden naar de situatie van opgroeien.
Afwezige ouder, of 1 ouder die continu de relatie redder was, een slachtoffer rol ouder, een bazige ouder. Het zijn allemaal dingen die we onbewust vertrouwd vinden. Terwijl het niet helend is voor hetgeen we willen, vaak liefde en wat rust, veilige haven.

valt het op dat ik niet ah werk ben 🫣😅 ik geef relatie adviezen. Als ik ooit weer ga werken heeft iedereen een relatie 😗😂👌❤️
 
Ik denk in elk geval, als je een andere uitkomst wilt, krijg je deze niet met steeds dezelfde aanpak.

Over types:
Vaak voel je jezelf het meest vertrouwd bij iemand die je doet denken aan 1 van je ouders 😗Freudiaans ik weet het... Er is echter ook een ander experiment waarbij een groep vreemden bij elkaar zit en elk 5 personen moet uitkiezen waar hij/zij zich toe aangetrokken of comfortabel tot/bij voelt.
Als je dan gaat uitpluizen waarom je elkaar interessant vind, blijkt ook dat hij of zij op 1 vd ouders lijkt of een soortgelijke thuis situatie heeft gehad 🫣😅🙃

Heel interessant vind ik zoiets.
Je moet dus letterlijk iets van binnenuit anders gaan ervaren/beleven/bezien om iemand aan te trekken die ook echt goed voor je is. Voor je psyche vooral.

Als je een relatie hebt waarin je continu jezelf de vraag stelt of je wel echt gelukkig bent en jezelf wekelijks gerust moet stellen met de gedachte "elk huisje heeft zijn kruisje", ben je niet gelukkig.
Gelukkige mensen vragen zich niet af of ze gelukkig zijn. Die weten dit zeker.

En vaker dan niet, is dit te herleiden naar de situatie van opgroeien.
Afwezige ouder, of 1 ouder die continu de relatie redder was, een slachtoffer rol ouder, een bazige ouder. Het zijn allemaal dingen die we onbewust vertrouwd vinden. Terwijl het niet helend is voor hetgeen we willen, vaak liefde en wat rust, veilige haven.

valt het op dat ik niet ah werk ben 🫣😅 ik geef relatie adviezen. Als ik ooit weer ga werken heeft iedereen een relatie 😗😂👌❤️
Om maar met het laatste deel te beginnen ? Nee joh, hoe kom je daarbij 😛
Nee alle gein op een stokje.

Persoonlijk vind ik het altijd wel plezierig om je analyses en observaties te lezen. Vormt voor mij vaak een momentje van oke even nadenken. (Oftewel het zet me aan het denken).
Daarnaast is het ook prettig om met je in discussie te gaan en zo tot andere inzichten te komen.

Nou als iedereen hier een relatie heeft dankzij jou dan kan het forum dicht 😅😅
Tiffs tantra relatie adviezen van a tot bed ontzorgt 😛😛

Denk daarnaast dat de meeste relaties dan poly zijn omdat je voor veel mensen hier waaronder mezelf wel de ogen hebt geopend mbt andere vormen van relaties.😁😁😁
Dus dan is dr alsnog vrij weinig aan de hand mocht je weer beginnen met werken 😅😁
 
Laatst bewerkt:
Ben je weer eens op je hand gaan zitten om het idee te krijgen dat een vreemde je uhm aanraakte? 😜
Ik leer hier echt dingen bij e. Daar komen wij jonge mensen niet meer op. 😂
Ja hé hé zo kan ik het ook hé!
Bekijk bijlage 200746
Weltrusten!
Net als of ik in de spiegel kijk. 😅
een klein leugetje kan toch? Een paar cm meer of minder maakt toch niet uit?

( gelukkig heeft er nog niemand mijn dating profiel gevonden) 😂
Heb je @Roxas om toestemming gevraagd om z'n foto hier te posten?
Nee!!! Ik ben al blij dat ze die andere foto niet rond stuurt. 😬😂
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan