Recensie Margaux Felina massage Zaventem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kwari

Newbie
4
24/04/23
2
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://felina-massage.be/produit/margot/
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Voor het eerst eens hier langs geweest. Meestal krijg ik er al heel snel spijt van wanneer ik toch niet voor een Thaise massage ga maar deze keer alles behalve spijt. Aangebeld en kreeg de keuze uit 2 dames. Margaux is een enorm aantrekkelijke jongedame dus de keuze was snel gemaakt. Een boven mocht ik douchen. Na de douche wilde ze heel duidelijk afspreken wat ik wilde. 2x klaarkomen of 1x met complete massage. Aangezien ik dacht geen 2x snel na elkaar te kunnen koos ik voor de optie met massage. Massage bleef beperkt tot schouders, rug en billen maar was wel goed en stevig. Daarna mocht ik me omdraaien en kreeg ik direct een tepel op de tong. Al snel zakte mijn vinger af naar beneden maar dit liet ze niet toe. Ik mocht haar wel beffen. Tijdens het beffen genoot ze duidelijk zichtbaar en koos toch voor een vinger erbij, maar met condoom dan. Niet moeilijk over gedaan en haar redelijk snel voelen alles samentrekken. Daarna nam ze mijn lid in de mond zonder condoom en ik kan zeggen dat ik nog NOOIT zo heerlijk ben gepijpt. Nadat ik was klaargekomen werd er wat gekust. Hier heb ik dan mijn enige negatieve opmerking, ze proefde naar sigaretten wat voor mij normaal een afknapper is. Daarna deed ze me een condoom om en kwam op me zitten. Ondanks dat ik meestal niet kom wanneer ik zo word bereden lukt dit dus redelijk snel. En dat voor een 2de keer.
Samengevat dus een ervaring die ik zeker nog opnieuw zal doen. Ze blijft nog tot september dus ga ik zeker opnieuw. Een hele knappe en lieve dame die me zelfs nog in de douche heeft komen wassen nadat ik zei dat ik door ging naar de luchthaven. Als je deze dame goed behandelt krijg je dit dubbel en dik terug.
 
Terug
Bovenaan Onderaan