Happierdude
Vaste klant
Vergelijkingen kloppen van geen kant.
De transgenders die de volledige transitie hebben gedaan staan bij de burgerlijke stand te boek als vrouw en niet als man of ongebouwde man.
Je bezoekt dus een vrouw en geen man. Dat kan je dan wel roepen maar de wet zegt vrouw. Dus als je je opgelicht voelt moet je maar een advocaat in de arm nemen. Dat doen ze dan weer niet. Dus geen vorm van dwaling. Maar als je het al niet ziet of het niet vraagt dan moet je niet zeuren. Maar nee ze moeten hier............ -knip-
Tsja, de wet. Er is een verschil tussen wet en moraliteit. Er zijn wetten geweest die zeer immoreel waren, ook in Nederland. Dat is niet zaligmakend. Al vind ik het trouwens mooi dat iemand die in het verkeerde lichaam is geboren, dat voor de wet mag veranderen.
En het gaat er niet om of het juridisch klopt of niet. Uit mijn comment zou je moeten kunnen hebben gehaald dat ik het heb over of het moreel juist is het wel of niet te vermelden. Is een halve waarheid niet een hele leugen? We hebben het hier over mensen die hun lichaam verkopen. En het betreft hier een mannenlichaam waar aan gesleuteld is. Als zo iemand over duizend jaar wordt opgegraven, en er op de resten onderzoek wordt gedaan, zal eruit komen dat het om een man gaat, want biologisch is dat gewoon zo. Mannelijke heupen, grote aanhechtingsplekken voor de spieren,DNA. En het is een wandelaar zijn goed recht te weten wat voor vlees die in de kuip heeft.
Dit riekt naar woke zijn om het woke zijn, en niet in beginsel naar de rechten en plichten van alle betrokken partijen te kijken.