Ik lees van alles over verwachtingspatronen... als ik heel eerlijk ben heb ik werkelijk geen enkele verwachting over de medische geschiedenis van een dame die ik bezoek. We weten allemaal heel goed dat het momenteel een optie is om van een man een vrouw te maken, en aannames doen brengt risico's met zich mee.
Maar serieus wiens verantwoordelijkheid is dit nou precies? We vinden het blijkbaar allemaal goed dat een groot deel van de dames keihard liegt in hun advertentie (om Kelly er maar weer even bij te halen, het geslacht wat in haar Kinky advertentie stond was feitelijk juist, haar genoemde leeftijd was dat zeker niet). En dat een hoop andere advertenties belabberd in elkaar zitten.
En nogmaals, sommige mensen hebben zo hun mond vol van ethiek, maar ethiek kent alleen maar grijze gebieden, nergens een lekker stukje zwart of wit. Van mensen eisen hun medische geschiedenis te delen is ethisch gezien zeer glad ijs. Bepaalde groepen volwassenen uitsluiten van sekswerk is ook tamelijk discutabel. (en ook nogmaals, ik zou het zelf ook graag willen weten, ik erken alleen wel de haken en ogen hieraan)
Waarom richten jullie je pijlen niet op degenen die dit faciliteren? Branches mogen altijd eigen richtlijnen hebben. Mailtje naar Kinky met jullie bevlogen betoog over hoe essentieel deze informatie wel niet is in een advertentie, en misschien dat dit wel een extra check toevoegen. Of degene die zijn raam aan Kelly verhuurd, die weet heus wel dat ze trans is, wordt breed uitgemeten in alle media, moet hij niet vanuit een soort zorgplicht eisen dat ze een disclaimer op haar raam plakt?