Je mist het punt -alweer- volledig. Het gaat erom dat de dame heel goed weet dat ze relevante informatie achterhoudt. Dat ze geen relatie met een klant wil, heeft daar verder niets mee te maken. Het is een vergelijking, niet hetzelfde. Dat zegt het woord al een beetje.
Ik denk dat de klant een mens is, die ook eigen onvervreemdbare rechten heeft. En jazeker, kredietwaardigheid komt er wel bij te pas. Het niet alsof ze pas naderhand geld wil. Ze wil niet opgelicht worden.
Ah, omdat ik een lekkere dame zie? Zeg je dat nou zelf? Ik zie overigens ook een hoop vraagtekens. Maar op alle door mij gestelde vragen ben je de afgelopen dagen gemakshalve niet ingegaan. Je hebt het alleen maar over het juridische aspect. Je hebt je groef gevonden en draait rondjes.
En ik zit onzin te verkopen? Ik heb ondertussen door dat niet alleen sommige transseksuelen, maar ook jij dit eigenlijk best kicken vind. Vandaar je aannames. Want je kent mij verder niet en je zegt heel wat toch? Anders had je dit bericht wellicht gezien:
www.girlsreview.nl