Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZoals gewoonlijk geef je er weer je eigen draai aan. Hopeloos.Ergens te gek voor woorden dat je je moet verantwoorden waarom je op shemales valt.
Ze eisen het zelfs.
Nee hoor herhaal jullie woorden. Staat er toch.Zoals gewoonlijk geef je er weer je eigen draai aan. Hopeloos.
Wat heeft dat jij een weekend doorwerkt hiermee te maken?Jesus is dit nog steeds bezig. Werk ikeen weekend door en nog altijd drama hier.
inderdaad, dat doet hij al de hele tijd. Vervelend mannetjeZoals gewoonlijk geef je er weer je eigen draai aan. Hopeloos.
Dat men het recht niet heeft heb ik een aantal keren gezegd maar er zijn er een paar tot wie dat niet doordringt.Dat het fucking LANG duurt man. Anger posting marathon. Moeten jullie niet neuken dan?
(buiten happie. Die stopt beter. Paranoia. De transgenders zitten achter hem ) (Just a jokeHappie. Don't blow a gasket)
Long story short. Je hebt het recht NIET. Net als een jood zich ook niet moet id'en als een jood als hij je ontmoet. (zijn ook beetje geopereerd aan de piemel)
Aaaaaghrrr kolere nu ben ik erin meegesleurd
En dat van iemand die er maar door en door en door en door over blijft gaan dat transgenders moeten vertellen dat ze dat zijn. Terwijl die iemand nu hopenlijk wel weet dat dat kansloos voor hem is. Reageren hier tegen beter weten of gewoon een enorme plaat voor je harses.inderdaad, dat doet hij al de hele tijd. Vervelend mannetje
Welcome to my life.Groundhog day...
Allez, de heer Justitius zelve heeft weer eens gesproken. Je plaat is grijsgedraaid jongen. Voor mijn part draai je ze helemaal wit, wat je verkondigt blijft eenzijdige bullshitDat men het recht niet heeft heb ik een aantal keren gezegd maar er zijn er een paar tot wie dat niet doordringt.
Das niet zo in belgie. In belgie hebben de dames hun lampen alle kleuren als de lightsabers in star wars.Als je in een raambuurt loopt en je ziet een blauwe TL, dan weet je genoeg, dunkt me. Op een site als Redlights, of Kinky, adverteren verreweg de meesten, in de rubriek shemales.
DUSCH!
Bij twijfel aan het geslacht van de betreffende dvp, doorlopen/doorbladeren! #nufsaid.
Dan zijn jullie mooi de Sjaak daar.Das niet zo in belgie. In belgie hebben de dames hun lampen alle kleuren als de lightsabers in star wars.
Voor mij is dit nieuw, en ik heb hier nog niet eerder van gehoord. Dus een raam met een blauwe TL is een Transgender?Als je in een raambuurt loopt en je ziet een blauwe TL, dan weet je genoeg, dunkt me
En met een gele neon is het een Meeneem Chinees.Voor mij is dit nieuw, en ik heb hier nog niet eerder van gehoord. Dus een raam met een blauwe TL is een Transgender?
Yep! Net zoals je voor jongetjes de babykamer blauw verft een voor meisjes roze.Voor mij is dit nieuw, en ik heb hier nog niet eerder van gehoord. Dus een raam met een blauwe TL is een Transgender?
Dat is voor mij nieuw, en voor zover ik weet ook nog niet gezien, die blauwe tl lampen.Yep! Net zoals je voor jongetjes de babykamer blauw verft een voor meisjes roze.
Volgende keer, dus beter uit je doppen kijken hè!
Daar was ik al bang voor, want in de ogen van een omgebouwde man, zijn zij vrouwMaar een rode lamp geeft geen zekerheid dat je met een vrouw te maken hebt..
Ben jij soms een verre achterneef van @CUMCUM ?En met een gele neon is het een Meeneem Chinees.
Dat bedoel ik juist,En "omgebouwden" zullen in het algemeen geen blauwe lamp hebben.
Don't quit your day job Sherlock.Ben jij soms een verre achterneef van @CUMCUM ?
Helaas voor jou niet. Wat jij wil gaat niet gebeuren. Je kan er wel over blijven doormekkeren. Hoe oneerlijk het wel niet is.Allez, de heer Justitius zelve heeft weer eens gesproken. Je plaat is grijsgedraaid jongen. Voor mijn part draai je ze helemaal wit, wat je verkondigt blijft eenzijdige bullshit
Het is net als bij de kinderkamer. Blauwe lik verf, of beschuit met blauwe muisjes, voor een jongetje.Voor mij is dit nieuw, en ik heb hier nog niet eerder van gehoord. Dus een raam met een blauwe TL is een Transgender?