Jij
Wat een onzinverhalen weer.
Nee, een gewone realistische kijk op de wereld, van iemand die zich niet gedwongen voelt om over alles opgeklopt 'correct' te moeten denken.
En ja je hebt je aan de wet te houden
Inderdaad, dus een sekswerker moet zich aan de wet houden en eerlijke informeren over de diensten en over het lichaam waarmee hij/zij/het (haha) die diensten wil gaan leveren.
en de wetgever bepaalt maar als je dat wil veranderen moet je op een partij stemmen die daar tegen is. SGP bv alleen zijn die ook anti prostituee dus dan schiet je je zelf in je voet.
Over onzinverhalen gesproken.
Maar blijkbaar kan je het verschil niet zien tussen een transgender die de volledige transitie heeft gedaan en een vrouw.
Ah, sorry, het gaat over een volledige transitie. Dus dus die vent is zijn prostaat uitgenomen en hij heeft een baarmoeder en eierstokken ingeplant gekregen. Hij steekt verder vol hormonen, ze hebben zijn fluit eraf geknipt en een artisanaal vervaardigde vagina erin geschroefd. Sorry dat ik het nogal extreem stel, maar ik betaal voor een vrouw, en dan wil ik wel degelijk een vrouw.
Die transgender interesseert me niet. Die kan me wel misschien als mens interesseren, op heel andere vlakken. Maar niet voor de seks, want seks gaat nu precies over alles wat een vrouwelijke persoon anders heeft dan een mannelijke persoon. Als jij zo een transgender geen probleem vindt om je kanon in leeg te schieten, dan heb ik daar geen probleem mee, en dan hoop ik echt dat je er een fijne tijd bij beleeft. Maar begin aub niet te zeiken over 'het verschil niet zien' als ik een doodnormale man ben, die zoals het overgrote deel van de mannen graag met echte vrouwen vrijt. Straks moet een normale man zich nog schamen voor zijn normale verlangens.
Wat een bezopen vergelijking met die auto.
Alsof een transgender een vrouw met gebreken is. Hoe verzin je het man?
Iets wat 'is', hoef je niet te verzinnen. Dus die laatste vraag is al beantwoord. Een vrouw verschilt niet alleen van een man door borsten en een kutje ipv een piemel. Dus een oppervlakkige ombouw houdt in dat er altijd verschillen zullen blijven bestaan, en voor iemand die betaalt voor een vrouw, is elk verschil een 'gebrek'. Of je dat nu graag hoort of niet.
En dan zou de wet moeten veranderen omdat hier een paar dvp bezoekers in hun " eer " zijn aangetast? Veel succes daarmee.
Draai het misschien om: er zijn hier een paar mannen die een transgender géén probleem vinden. Dat zal meer realistisch zijn dan zeggen dat hier een paar mannen zijn die gewoon een echte vrouw willen. Als je graag de wereld op zijn kop bekijkt, kan je beter zelf op je hoofd gaan staan en de normale mensen rustig op hun voeten laten verder lopen.