Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHaha, lukt me ook niet altijd hoor.Ik ben jaloers op mensen die met drie zinnen hetzelfde kunnen zeggen als ik in een halve pagina
Het gaat om het achter houden, dat is meer dan genoeg.Mocht je inderdaad doelen op de Filipino dame... in haar (huidige) advertentie zie ik nergens staan dat ze zegt dat ze als vrouw geboren is.
Kijk er zit wel een verschil tussen informatie achterhouden, en liegen. Vitale informatie achterhouden kan ook misleiding zijn, prima dat men de mening heeft dat dat hier zo is, maar @knightrider komt hier aanzetten met "voor de buitenwereld doen alsof je geboren bent als vrouw", en dat heb ik werkelijk nog nooit gezien in een advertentie, ook niet in de voorbeelden hier.
Een paar jaar geleden was er toch een schandaal dat veel restaurants paardenbiefstuk serveerden ipv Rundvlees? Die klanten hebben dat ook nooit geproefd kennelijk maar toch was er verontwaardiging over , er zijn rechtszaken over geweest en zaken hebben de deur moeten sluitenJullie zullen ervan staan te kijken hoeveel mannen naar een "omgebouwde" sekswerker gaan en niets in de gaten hebben. Ik zie dan het probleem niet.
Het is hun sport om met argeloze niet wetende hetero mannen sex te hebben , daarvoor hebben ze zich laten ombouwen omdat t eigenlijk homo s zijn. Triest hoor.Het gaat om het achter houden, dat is meer dan genoeg.
Nu doe je alsof hij/zij als ie/ze niet specifiek zegt 'ik ben een vrouw' terwijl dat juridisch wel maar ethisch niet zo is.
Door als vrouw achter dat raam oid te staan, doe je je als zodanig voor, als er geen ts bordje bij staat, ook zonder dat specifiek uit te spreken.
Gewone dvp's hebben ook geen bordje bij hun raam staan waar 'vrouw' op staat, anders zou iemand juist gaan twijfelen.
Je gaat er van uit dat het vrouwen zijn, iemand die dat van origine niet is, moét dat aangeven en eigenlijk moét iemand ze daar zelfs op wijzen als dat zijn functie in een straat zou zijn.
Doet ie dat niet en verkneukelt ie zich erover (wellicht @Paulus2 hierboven een beetje) dat mannen het 'niet door hebben' of vindt hij zelf dat het niet uit zou moeten maken (kan op zich ook) dan heeft hij blijkbaar juridisch de wet aan zijn zijde maar is hij toch ook soort van medeplichtig als zo'n sexwerker door een boze klant klappen krijgt.
Gek genoeg is de uitbater eigenlijk nog schuldiger aan evt escalaties omdat de trans emotioneel soms dermate ervan overtuigd is een vrouw te zijn dat hij als omgevormde zichzelf niet meer als voormalig man kan/wil zien.
Emotionally deranged zeg maar.
Snap dat het ingewikkeld ligt, maar je moet het melden, eigenlijk zelfs om gewelds-delicten te voorkomen.
Weet dat dat lang niet altijd gebeurt, maar hoe beter de transformatie hoe gevaarlijker voor de trans eigenlijk dat iemand er in een laat stadium achter komt.
Als een man bij een raam opeens denkt: hey, is dat nou een gast met een jurk aan die echt vrouw denkt te zijn....dan loopt ie gewoon boos weg, juíst als ie het na het geslachtsverkeer toch te weten komt is ie in staat om de trans iets aan te doen.
Wat ergens logisch is.
Dus dat moet je voor zijn, tot het je ooit genadeloos op breekt.
Je kunt er wellicht maanden mee weg komen, maar anders lezen we weer een naar krantenbericht bericht en denken we: hoe kon dit zo escaleren?
Nou, zo dus.
Tja, het klassieke hoerenlopers-excuus. Ben ik het niet mee eens.Kijk er zit wel een verschil tussen informatie achterhouden, en liegen.
Wat een onzin, waarom zouden ze zich laten ombouwen als ze homo zijn?Het is hun sport om met argeloze niet wetende hetero mannen sex te hebben , daarvoor hebben ze zich laten ombouwen omdat t eigenlijk homo s zijn. Triest hoor.
Niks van. De grote meerderheid van de mannen is absoluut niet gediend van een contact met een omgebouwde man. En dat weten ze maar al te goed. Moet je in een restaurant ook aangeven dat je geen paardenbiefstuk wilt als je een gewoon biefstuk bestelt? Want ja, er zijn ook genoeg mensen die daar niet van wakker liggen, als het maar gesmaakt heeft. Of moet je tijdens het seksen ook maar gewoon je penis in haar kont rammen, zolang ze op voorhand niet heeft aangegeven dat ze niet graag anaal heeft?Maar als het jouw voorkeur is om enkel met een als vrouw geboren DVP zaken te doen, dan moet je dat ook gewoon zeggen.
Je snijdt m'n citaat erg opportunistisch af, 1 zin later zeg ik dat het allebei misleiding is.Tja, het klassieke hoerenlopers-excuus. Ben ik het niet mee eens.
Denk dat dat voor shemales wel een vrij groot deel van de lading dekt. Beetje best of both worlds voor hen: ze kunnen zowel homomannen als een deel van de heteromannen bereiken. Als ze bi zijn worden ze wsl nog geil van hun eigen bimbolijf ook. Voor transgenders gaat het echter wel ver idd.Wat een onzin, waarom zouden ze zich laten ombouwen als ze homo zijn?
Je kan niet verwachten dat de gemiddelde hoerenloper geschoold is in filosofie en ethiek.Een kleine moeite om gewoon eerlijk te zijn vind hij genoeg@L683 Informatie achterhouden waarvan je weet dat een gemiddelde sekspartner niet gediend zal zijn, dat is ethisch altijd fout. Wat je zelf ook van die informatie vindt. Verder wel eens met je filosofisch traktaat.
Houdt niet iedereen informatie achter?@L683 Informatie achterhouden waarvan je weet dat een gemiddelde sekspartner niet gediend zal zijn, dat is ethisch altijd fout. Wat je zelf ook van die informatie vindt. Verder wel eens met je filosofisch traktaat.
Het is hun sport om met argeloze niet wetende hetero mannen sex te hebben , daarvoor hebben ze zich laten ombouwen omdat t eigenlijk homo s zijn. Triest hoor.
Omdat je verondersteld van 2 homos. Maar wat met bi?Of iemand homo is of niet maakt voor zijn sekspartner in se niks uit. Dus snap de vergelijking niet zo goed.
Wat is dat... "100%" hetero.Ondanks sommige andere, ben ik 100% hetero. Dus niet 99,99% nee 100%. Als ik ook maar enigszins een klein beetje twijfel heb dan spreek ik gewoonweg niet af.
Ik denk niet dat het een hetero man wat kan schelen als een vent die seksuele diensten aanbied homo dan wel biseksueel of voor mijn part a seksueel dan wel necrofiel of wellicht stiekum toch hetero isOmdat je verondersteld van 2 homos. Maar wat met bi?
Mss kan het een vrouw schelen of haar man bi is?Ik denk niet dat het een hetero man wat kan schelen als een vent die seksuele diensten aanbied homo dan wel biseksueel of voor mijn part a seksueel dan wel necrofiel of wellicht stiekum toch hetero is
Als ik van me zelf uitga kan ik je verzekeren dat het mij allemaal om het even is , ik plaats geen van alle mannen in mijn zoekopdrachten dus hoop ik er ook niet mee geconfronteerd te worden , ik ga niet naar bars waar ik dergelijke dingen kan verwachten , niet naar parkjes of parkings die hierom bekend staan en mocht het me toch aangeboden worden dan sla ik vriendelijk doch beslist af
En hetzelfde geld voor transgenders in welke variant dan ook en ook vrouwen die naar mijn smaak te mager , te dik ,te lang , te kort ,te grote maar vaker te kleine borsten hebben naar mijn zin of gewoon niet vriendelijk genoeg lachen naar me ga ik voorbij , ik begrijp niet zo goed wat daar zo vreemd aan is , meer voor jou zou ik zeggen leef je uit
Ik begrijp de hele gedachten gang niet dat mensen maar zouden moeten gissen naar het geslacht van iemand die seksuele diensten aanbied , betaalde seks en dating ,bezigheden waarvan de kans groot is dat je vroeg of laat met elkaar het nest in duikt zijn wat mij aangaat de enige bezigheden waarbij het van belang is dat je op dat gebied eerlijk bent , er is vraag genoeg naar ladyboys en dat soort dingen ,laat ze zich daar op richten dan
@Salami Wat probeer je nu eigenlijk te bewijzen? Al je vergelijkingen staan niet op hetzelfde niveau als waar het in dit topic over gaat: een heteroman die onwetend een omgebouwde man bezoekt.
Niet alleen voor mij, maar voor een groot deel van de mannen. Dat zie je als je dit topic doorleest. En daarenboven zijn jouw vergelijkingen ook gewoon rationeel onevenwaardig, dat ziet iedereen die een miniem beetje moeite wil doen. Maar jaNiet op hetzelfde niveau... VOOR JOU.
Dus je spreekt voor een groot deel van de mannen hier dat verborgen bestialiteit moreel minder laakbaar vindt dan verborgen transgender zijn? Bestialiteit is dierenmishandeling en verkrachting.Niet alleen voor mij, maar voor een groot deel van de mannen. Dat zie je als je dit topic doorleest. En daarenboven zijn jouw vergelijkingen ook gewoon rationeel onevenwaardig, dat ziet iedereen die een miniem beetje moeite wil doen. Maar ja
Het gaat hier niet over meer of minder moreel verderfelijk. Wij zijn hier geen rechters die daarover een uitspraak moeten doen. Zoals gewoonlijk proberen jullie er weer een valse tegenstelling van te maken. Niets is minder waar. Jij haalt er een hoop zaken bij die er niks mee te maken hebben. Het is niet omdat een verkrachting meer laakbaar is dan een wildvreemde die op m'n gezicht komt slaan, dat ik niet mag klagen over dat laatste.Dus je spreekt voor een groot deel van de mannen hier dat verborgen bestialiteit moreel minder laakbaar vindt dan verborgen transgender zijn? Bestialiteit is dierenmishandeling en verkrachting.
Ik denk voor de meeste mensen hier op het forumNiet op hetzelfde niveau... VOOR JOU.