“Dames” of omgebouwde mannen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maar als je het niet merkt van de geslachtsverandering is het dus WEL okay?
Nee, dat is het niet. Als je wil weten hoe ik daarover denk moet je het topic maar nalezen, ik ga niet opnieuw alles uittypen.

Zijn we het onderling eens dat het onmogelijk is voor een partner te hebben die GEEN seksuele geheimen voor je heeft en dat de kans groot genoeg is dat we allemaal gevrijd hebben met mensen die dingen gedaan hebben waar we helemaal niet akkoord mee zouden zijn. (buiten de meest liberalen onder ons 😘)
Als ik onwetend met een omgebouwde man vrij en dat nadien ontdek, dan ben ik daar persoonlijk slachtoffer van, ik ben geïntimideerd in mijn integriteit. Als ik met een dame vrij die zich ooit eens heeft laten neuken door een paard, dan ben ik daar geen persoonlijk slachtoffer van. Dus stop met je onzinnige vergelijkingen à la "iedereen heeft geheime seksuele ervaringen die hij verzwijgt". Iemands geslacht is geen ervaring uit een of ander ver verleden die er al lang niet meer toe doet.

Het feit dat dierenmishandeling en verkrachting okay is zoals het niet confronterend is laat ik toch naast me liggen dat is struisvogeldenken.

En JIJ zegt zelf dat het minder erg is
Verbatum: Niet van hetzelfde niveau.

Nu was dat helemaal niet mijn bedoeling dat je je op je eigen speer zou werpen maar ga gerust door... 🙄
Zeg moraalfilosoof van den Aldi, blijf vooral lekker tegen jezelf leuteren, maar ik heb wel wat beters te doen dan op zo'n onzin te blijven reageren.

Nederlands bekendste transseksueel Kelly van der Veer deed het in Big Brother met een jongen die niet wist dat ze ooit een man was. Schrok er wel even van maar dat was het. Had begrepen dat ze heel erg goed in bed was. Toen ik nog een coffeeshop had kwam ze regelmatig. Er was ook eentje bij die het niet wist en met haar naar huis ging. Uiteraard werd hij daar later mee gedold door de andere klanten en hij zei dat het de beste sex was die hij ooit had gehad.

Nederlands bekendste transseksueel Kelly van der Veer deed het in Big Brother met een jongen die niet wist dat ze ooit een man was. Schrok er wel even van maar dat was het. Had begrepen dat ze heel erg goed in bed was. Toen ik nog een coffeeshop had kwam ze regelmatig. Er was ook eentje bij die het niet wist en met haar naar huis ging. Uiteraard werd hij daar later mee gedold door de andere klanten en hij zei dat het de beste sex was die hij ooit had gehad.
De mening van een publiciteitsgeile wannabe BN er die zich vrijwillig in een huis met andere excentriekelingen laat opsluiten en daar alles wat hij doet laat filmen en aan een miljoenenpubliek tentoonstelt is misschien niet representatief voor de gemiddelde man , in ieder geval niet voor die van mij
Afgezien van de keren dat ik flarden van dat programma meegekregen heb als ik bij iemand op visite was en wat gelul van collega's is dat big brother gebeuren volledig aan me voorbij gegaan dus over Kelly heb ik geen echte mening , laten we het er op houden dat ze/hij niet mijn type was en de kans dat ik een poging bij haar zou wagen dus toch te verwaarlozen was
Dat Kelly en andere transseksuelen van wanten weten tussen de lakens is fijn voor hen en voor degenen die daar op kicken , ik hoor daar niet bij en als ze mij en anderen die er net zo over denken even met een subtiele aankondiging op hun advertentie of etalage er op wijzen dat ik bij het verkeerde adres ben vind ik dat niet meer dan normaal

Mss kan het een vrouw schelen of haar man bi is?

Er zijn immers ook meisjes die steigeren bij de gedachte dat hun lief mannen pijpt. :)
Wie zal het zeggen , maar ik ben niet biseksueel en ik pijp ook geen andere mannen , dus voor mij gaat die theorie niet op
Mannen die wel in zo'n situatie zitten wens ik veel wijsheid en begrip toe maar wat dat met dit topic te maken heeft snap ik niet

De mening van een publiciteitsgeile wannabe BN er die zich vrijwillig in een huis met andere excentriekelingen laat opsluiten en daar alles wat hij doet laat filmen en aan een miljoenenpubliek tentoonstelt is misschien niet representatief voor de gemiddelde man , in ieder geval niet voor die van mij
Afgezien van de keren dat ik flarden van dat programma meegekregen heb als ik bij iemand op visite was en wat gelul van collega's is dat big brother gebeuren volledig aan me voorbij gegaan dus over Kelly heb ik geen echte mening , laten we het er op houden dat ze/hij niet mijn type was en de kans dat ik een poging bij haar zou wagen dus toch te verwaarlozen was
Dat Kelly en andere transseksuelen van wanten weten tussen de lakens is fijn voor hen en voor degenen die daar op kicken , ik hoor daar niet bij en als ze mij en anderen die er net zo over denken even met een subtiele aankondiging op hun advertentie of etalage er op wijzen dat ik bij het verkeerde adres ben vind ik dat niet meer dan normaal
Sorry maar ik vindt dit klein leed.
Dit soort praat kwam je op hookers ook al tegen.
Alsof een transgender die de hele transitie heeft doorgemaakt moet aangeven in haar advertentie dat ze dat is? Gaan we weer terug naar de Davidster? O even voor de duidelijkheid: in hun paspoort en bij de burgerlijke stand zijn ze vrouw en geen man meer. Voor de wet zijn ze dus vrouw. Ben je het daar niet mee eens dan zou ik een partij zoeken die daarop tegen is en die zijn er zeker
Buiten dat met een hobby zoals iedereen hier loop je de kans dat het wel eens gaat zoals jij het niet wil. Geldt overigens voor alle hobby's.
Ik vindt het niet normaal dat ze dat moeten aangeven. Gelukkig hoeft dat van de overheid ook niet. Het is al erg genoeg dat er zijn die dat gedwongen moeten doen omdat ze gechanteerd worden zoals bv Nikki de Jager.

Wel als ze als prostituee wilt werken en zich wilt voordoen als geboren vrouw. Overigens wat heeft de Davidster daar mee te maken, ik zie het verband niet zo, sterker ik vind die vergelijking kwetsend voor de joodse gemeenschap.
Komt toch op hetzelfde neer.
Lees even wat je schrijft man. Als ze als prostituee willen werken moeten ze aangeven dat ze transgender zijn volgens jou!
Nogmaals in hun paspoort staat dat ze vrouw zijn. Bij de burgerlijke stand staan ze als vrouw vermeldt en niet als transgender of ongebouwde man. En dat zouden ze dan van jou moeten doen als ze als prostituee willen werken? En dan snap je de vergelijking met de Davidster niet? Wat begrijp je niet aan dit gedeelte van de wet in Nederland? Dit hoeven ze niet te doen, niet als ze secretaresse willen zijn, niet als ze in een kroeg willen werken en ook niet als ze als prostituee willen werken.
Dat jij dat wil daar heeft de overheid en de wet lak aan. Risico van je hobby.

in ieder geval wel kenbaar maken, lijkt mij ook eerlijk naar de klanten toe. Het onderwerp van deze topic is niet voor niets "Dames" of omgebouwde mannen
Ja en? Wat zegt dit topic onderwerp nou? Omdat iemand dat neerzet moet dat maar gebeuren?
Ik zal het je nog 1 keer zeggen: dat hoeven ze niet van de wet. Sterker nog als iemand ze dat wil verplichten is dat strafbaar. Dan kan jij dat wel willen en praten over eerlijkheid naar de klanten maar dat gaat niet gebeuren. Net als het ook niet verplicht is om bv een gezichtsfoto bij een advertentie te zetten. Wat voor wereld leef jij?

Ik heb jaren geleden precies meegemaakt wat de topicstarter vertelt.

Ik ging bij een dame naar binnen op de Wallen en het was geen prettige ervaring, geen klik enzo en ik had de hele tijd een raar gevoel maar wist niet wat het was. Ik was toen ook nog best onervaren. Daarna zat ik op de terugweg in de trein en keek ik uit het raam en dacht ik van: ze had eigenlijk best wel een lage stem. Toen daarna had ik wat gegoogled en de persoon gevonden en het bleek toen dus een TS te zijn waar ik al bang voor was.

Ik was echt in shock, ik heb dat toen echt nooit gewild en voelde me echt misleid en misbruikt. Als ik had geweten dat dit een TS was, dan was ik daar nooit naar binnen gegaan. Ik had het niet in de gaten toen ik er was, want die TS leek ook tactisch zijn (ik verwijs gewoon met 'zijn' ja dat is mijn mening) pik te verbergen door alleen doggy toe te laten en niet op de rug te willen liggen enzo. Uiteindelijk heb ik dus waarschijnlijk zo'n nepvagina geneukt waarbij ze volgens mij iets met de balzak doen bij de operatie, maar goed daar heb ik verder geen verstand van.

Nu jaren later ben ik wat meer alert, maar soms is het wel echt moeilijk te zien met al die techniek qua plastische chirurgie tegenwoordig.

Wat voor wereld leef jij?
In een wereld waarin de wetgever het blijkbaar niet belangrijk vindt dat mensen liegen over de dienst die ze aanbieden. Onder het mom van politieke correctheid maken ze van de slachtoffers bovendien ook nog eens daders ("transfoob") :rolleyes:
Dat jij daarin meegaat mag natuurlijk niet verbazen...

Nou, ik vind het nogal een verschil, wel of geen piemel.
Niet noodzakelijk. Een biologische man blijft een biologische man, met of zonder piemel. Gender is natuurlijk een andere zaak. Maar ik val enkel op vrouwen die zowel aan die definitie voldoen qua gender als qua biologie. En ik denk dat dat bij de meeste mannen zo is.

Nu kan je daar van vinden wat je wil, maar waarom respecteer je onze heteroseksualiteit niet? Wij respecteren anderen hun seksualiteit wel, ook al voelen we er ons niet toe aangetrokken. Altijd dat eenrichtingsverkeer...
(De laatste alinea is niet letterlijk tegen jou gericht @Paulus2)

Laatst bewerkt:
Er bestaat ook nog zo iets als consumentenbescherming , al zijn er natuurlijk ook wel genoeg " echte " vrouwen die niet doen wat ze beloofd hebben.
In dat kader zou het misschien goed zijn de rubriek Shemale op te heffen en alles door elkaar te zetten. Nu kijk je daar als hetero man niet , en word je niet voldoende geinformeerd. Als de omgebouwde zelf de info vezwijgen moet het duidelijker in de recensie naar voren komen. Scheelt weer veel " klein leed"

Komt toch op hetzelfde neer.
Lees even wat je schrijft man. Als ze als prostituee willen werken moeten ze aangeven dat ze transgender zijn volgens jou!
Nogmaals in hun paspoort staat dat ze vrouw zijn. Bij de burgerlijke stand staan ze als vrouw vermeldt en niet als transgender of ongebouwde man. En dat zouden ze dan van jou moeten doen als ze als prostituee willen werken? En dan snap je de vergelijking met de Davidster niet? Wat begrijp je niet aan dit gedeelte van de wet in Nederland? Dit hoeven ze niet te doen, niet als ze secretaresse willen zijn, niet als ze in een kroeg willen werken en ook niet als ze als prostituee willen werken.
Dat jij dat wil daar heeft de overheid en de wet lak aan. Risico van je hobby.
Ik denk dat jij toch een beetje ontspoort met je manier van denken. Ik ga naar een sekswerker omdat ik eens graag met een meisje speel. Een meisje is voor mij nog altijd 'een meisje'. Het gaat hier nu toch net over die geslachtsdelen. Dat zij daar zelf hebben laten aan foefelen en ombouwen, zonder mij daar vooraf van op de hoogte te stellen, ervaar ik als eenzelfde oplichterij als wanneer men mij een auto verkoopt waar serieus aan geknoeid is en de verkoper verzwijgt dat.

Met mijn voorkeur voor echte meisjes, vel ik geen enkel oordeel over anderen. Maar als ik een meisje wil en daar voor ook betaal, verwacht ik een meisje. Dat de wetgever tegenwoordig turrelut is op het paspoort van een man 'vrouw' vermeldt, is mijn zaak niet. Nog heel even, en we krijgen de eerste vrouw met prostaatproblemen.

Ik denk dat jij toch een beetje ontspoort met je manier van denken. Ik ga naar een sekswerker omdat ik eens graag met een meisje speel. Een meisje is voor mij nog altijd 'een meisje'. Het gaat hier nu toch net over die geslachtsdelen. Dat zij daar zelf hebben laten aan foefelen en ombouwen, zonder mij daar vooraf van op de hoogte te stellen, ervaar ik als eenzelfde oplichterij als wanneer men mij een auto verkoopt waar serieus aan geknoeid is en de verkoper verzwijgt dat.
Je zult het niet zo bedoelen, maar het lijkt wel alsof je vindt dat ze voorafgaand aan die operatie jouw toestemming moeten hebben... :rolleyes:

Even serieus nu: het risico dat je als wandelaar een 'omgebouwde man' treft die daar niet open over is, lijkt me niet heel groot. En als het echt zo'n vreselijk schrikbeeld is: ga niet wandelen; zoek een monogame heteroseksuele partner; hou het bij je knuistje als je single bent. Risico's en teleurstellingen horen bij het leven. Je blijft ook niet de hele dag thuis omdat je bang bent voor een verkeersongeluk (hoop ik voor je)...

In een wereld waarin de wetgever het blijkbaar niet belangrijk vindt dat mensen liegen over de dienst die ze aanbieden. Onder het mom van politieke correctheid maken ze van de slachtoffers bovendien ook nog eens daders ("transfoob") :rolleyes:
Dat jij daarin meegaat mag natuurlijk niet verbazen...
Welkom in mijn wereld..
Slachtoffers?? Je maakt er wel een drama van man. Risico van het wandelen.
Ik ben ook wel eens bij iemand privé geweest die er anders uitzag dan de advertentie. Dat gebeurd.
Laatste zinnetje van jou...tja dat zegt wel alles over jou denkniveau.

Met mijn voorkeur voor echte meisjes, vel ik geen enkel oordeel over anderen. Maar als ik een meisje wil en daar voor ook betaal, verwacht ik een meisje. Dat de wetgever tegenwoordig turrelut is op het paspoort van een man 'vrouw' vermeldt, is mijn zaak niet. Nog heel even, en we krijgen de eerste vrouw met prostaatproblemen.
Wie ontspoort er nu?
Wat een onzinverhalen weer.
En ja je hebt je aan de wet te houden en de wetgever bepaalt maar als je dat wil veranderen moet je op een partij stemmen die daar tegen is. SGP bv alleen zijn die ook anti prostituee dus dan schiet je je zelf in je voet.
Maar blijkbaar kan je het verschil niet zien tussen een transgender die de volledige transitie heeft gedaan en een vrouw.
Wat een bezopen vergelijking met die auto.
Alsof een transgender een vrouw met gebreken is. Hoe verzin je het man?
En dan zou de wet moeten veranderen omdat hier een paar dvp bezoekers in hun " eer " zijn aangetast? Veel succes daarmee.

En als het echt zo'n vreselijk schrikbeeld is: ga niet wandelen; zoek een monogame heteroseksuele partner; hou het bij je knuistje als je single bent. Risico's en teleurstellingen horen bij het leven.
Als het echt zo'n vreselijk schrikbeeld is om aangerand te worden, blijf dan als vrouw gewoon thuis. Risico's en teleurstellingen horen bij het leven.

:rolleyes:

En ja, ik overweeg om met deze hobby te stoppen door exact dit onderwerp.

Als het echt zo'n vreselijk schrikbeeld is om aangerand te worden, blijf dan als vrouw gewoon thuis. Risico's en teleurstellingen horen bij het leven.

Dat is een vergelijking die in mijn ogen mank gaat.

En waarom stoppen met deze hobby? Is het je wel eens gebeurd dat de dame die je bezocht geen cisvrouw bleek te zijn? Denk je dat het risico echt zo groot is? Kun je niet een aantal vaste dames blijven bezoeken van wie je weet dat ze oké zijn?

Het is geen schrikbeeld voor me. Maar ik kom wel in die situatie. In LeBaron kwam.er een persoon naast me zitten waarvan ik het geslacht niet kon bepalen ,maar gezien de opdringerigheid vermoed ik een omgebouwde. En als ik t wil vermijden moet ik dames naar hun geslacht gaan vragen. Hoe genant is dat.
Bovendien mogen wij ook onze mening geven hier.
Het lijkt er een beetje op of t verplicht wordt ook transen te doen. ik ga over mijn nek bij de gedachte.

Sorry hoor maar je maakt er wel een drama van.
Hoe groot is de kans dat je een dvp treft die ook nog een keer een transgender is die de volledige transitie heeft gedaan? Zonder dat je het weet.
Ja BB Kelly. Nou daar zijn toen ze niet bekend was wel wat gasten ingetrapt en toen was ze niet eens dvp. En degenen die daar later achter kwamen glipten niet eens. Maar die kans is wel zo klein. Kijk dit topic komt elke keer wel weer terug met die selectieve boosheid dat ze hetero zijn en opgelicht worden. Man die hele wereld is een schijnvertoning. Over leeftijd, over hun uiterlijke kenmerken, over de mogelijkheden, over waar ze vandaan komen. En ga zo maar door.
En als het je zo hoog zit dan er zijn er twee mogelijkheden. Of je gaat de politiek in en kijken of je die wet kan veranderen. Misschien kan er wel een uitzondering komen voor prostituees. Dus bij de niet prostituees verandert er niks maar wil je prostituee worden dan moet je wel aangeven dat je vroeger man was. Voor die arme bezoekers dan. God vergoedde dat die een trauma oplopen. Of gewoon stoppen inderdaad.
Met daten loop je ook dat risico dus dat wordt monnik worden.

Het is geen schrikbeeld voor me. Maar ik kom wel in die situatie. In LeBaron kwam.er een persoon naast me zitten waarvan ik het geslacht niet kon bepalen ,maar gezien de opdringerigheid vermoed ik een omgebouwde. En als ik t wil vermijden moet ik dames naar hun geslacht gaan vragen. Hoe genant is dat.
Bovendien mogen wij ook onze mening geven hier.
Het lijkt er een beetje op of t verplicht wordt ook transen te doen. ik ga over mijn nek bij de gedachte.
Wat een onzin. Tuurlijk mag je je mening geven ook al slaat het nergens op. Gezien de opdringerigheid een ongebouwde... Je moet het maar verzinnen. Wat nou verplicht met transen? Wat is dit voor slachtoffer gedrag? Niemand die je verplicht naar een dvp te gaan. Doe je zelf.

Wat een onzin. Tuurlijk mag je je mening geven ook al slaat het nergens op. Gezien de opdringerigheid een ongebouwde... Je moet het maar verzinnen. Wat nou verplicht met transen? Wat is dit voor slachtoffer gedrag? Niemand die je verplicht naar een dvp te gaan. Doe je zelf.
@Patrick Was Wie weet heb jezelf ook een afkeer van een bepaald iets. Is dat nou zo raar ?

@Patrick Was Wie weet heb jezelf ook een afkeer van een bepaald iets. Is dat nou zo raar ?
Dat zal iedereen hebben. Ik wordt niet heel blij van liegen over lichaamskenmerken. Maar ik zal het ermee moeten doen. Of stoppen met naar de hoeren gaan. Die keus heb jij ook. Alleen jij wil een privacywet aan de kant smijten omdat je de kans loopt bij een transgender binnen te komen.
Dat vind ik tever gaan. Bedrogen worden bij een sexwerker hoort bij je hobby of levenswijze.
Als ik naar het voetbal ga en mijn club verliest bv omdat de tegenstander een penalty versiert heb ik dat ook maar te accepteren.
O en je wordt echt geen homo als je een keer sex hebt gehad met een vrouw die dat vroeger niet was. Wordt volwassen zou ik zeggen.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan