Nee, dat is het niet. Als je wil weten hoe ik daarover denk moet je het topic maar nalezen, ik ga niet opnieuw alles uittypen.Maar als je het niet merkt van de geslachtsverandering is het dus WEL okay?
Als ik onwetend met een omgebouwde man vrij en dat nadien ontdek, dan ben ik daar persoonlijk slachtoffer van, ik ben geïntimideerd in mijn integriteit. Als ik met een dame vrij die zich ooit eens heeft laten neuken door een paard, dan ben ik daar geen persoonlijk slachtoffer van. Dus stop met je onzinnige vergelijkingen à la "iedereen heeft geheime seksuele ervaringen die hij verzwijgt". Iemands geslacht is geen ervaring uit een of ander ver verleden die er al lang niet meer toe doet.Zijn we het onderling eens dat het onmogelijk is voor een partner te hebben die GEEN seksuele geheimen voor je heeft en dat de kans groot genoeg is dat we allemaal gevrijd hebben met mensen die dingen gedaan hebben waar we helemaal niet akkoord mee zouden zijn. (buiten de meest liberalen onder ons )
Zeg moraalfilosoof van den Aldi, blijf vooral lekker tegen jezelf leuteren, maar ik heb wel wat beters te doen dan op zo'n onzin te blijven reageren.Het feit dat dierenmishandeling en verkrachting okay is zoals het niet confronterend is laat ik toch naast me liggen dat is struisvogeldenken.
En JIJ zegt zelf dat het minder erg is
Verbatum: Niet van hetzelfde niveau.
Nu was dat helemaal niet mijn bedoeling dat je je op je eigen speer zou werpen maar ga gerust door...