Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOf iemand homo is of niet maakt voor zijn sekspartner in se niks uit. Dus snap de vergelijking niet zo goed.Moeten homo's ook vermelden dat ze homo zijn?
Ik kan in dat geval nog wel begrijpen dat ze het niet letterlijk in de advertentie zetten. Maar bij het maken van een afspraak zouden ze het toch echt mogen laten weten. Maar wettelijk zijn ze helaas niet verplicht.Ik bedoel ermee dat het niet voor iedereen makkelijk is om ervoor uit te komen.
Als een DVP die mij binnenlaat eigenlijk lesbisch is hoeft ze dat uiteraard niet te zeggen , dat gaat me geen zak aan , ik ben de klant en zij stemt er mee in mij een dienst te leveren , als ik eigenlijk homo zou zijn maar wel eens wat anders wil proberen hoef ik dat ook niet van te voren te zeggenHet zou misschien wel fijn zijn, maar het is geen verplichting.
Moeten homo's ook vermelden dat ze homo zijn?
Het moet wel voor iedereen duidelijk zijn of iemand een echte vrouw is of een gekunstelde vrouw is.@gunot33333
Jij vindt dat het verplicht zou moeten zijn, dat is een mening, maar het is niet verplicht en dat is een feit.
Als je met iemand sex gaat hebben., en hij daarvoor een vergoeding dient te betalen moet je t ervoor duidelijk maken.Het moet wel voor iedereen duidelijk zijn of iemand een echte vrouw is of een gekunstelde vrouw is.
Is toch wel een wereld van verschil.
Bij homo's zie je dat het een man is, dus die hoeven niet te zeggen dat ze homo zijn.Het zou misschien wel fijn zijn, maar het is geen verplichting.
Moeten homo's ook vermelden dat ze homo zijn?
Dat snap ik, maar je kunt geen trans zijn, je vrouw voelen en vervolgens voor de buitenwereld doen alsof je geboren bent als vrouw en ze in die hoedanigheid sexuele dienst gaan verlenen zonder dat je het er specifiek bij zegt.Ik bedoel ermee dat het niet voor iedereen makkelijk is om ervoor uit te komen.
Tsja, dan riskeren ze toch klappen of erger ben ik bang.Dat horen ze eigenlijk wel te doen maar de meesten zullen het nooit toegeven, simpelweg omdat ze dan veel klanten zullen verliezen.
Het is misschien wel weer grappig om aan iedere dame die een lip-verdikking, borst-vergroting oid heeft gedaan standaard er bij te vragen of ze geen trans is......ik denk dat je in 8 van de 10x direct geblocked wordt.Juist in de advertentie kun je het makkelijk zeggen , dan is het duidelijk. Dan verkom je weer de situatie dat de trans zegt , je hebt er niet naar gevraagd" als je daar staat. Anders moet je elke keer aan een dame vragen of ze wel een vrouw is .ik probeer die mensen echt te mijden in relatie mer betaalde sex. Ik vind dat zo verschrikkelijk niet geil . Ook net als gezegd vrouwen die op transen lijken na enkele aanpassingen.
Betreffende die homo s of ze wel of niet moeten zeggen of ze homo dat is een intressante discussie vraag.
Ik heb werkelijk nog nooit een adverteerder gezien die doet alsof ze geboren is als vrouw.voor de buitenwereld doen alsof je geboren bent als vrouw
Het is natuurlijk ook niet zo'n groot probleem als de topicstarter voorstelt , maar een onervaren wandelaar kan er best mee te maken krijgen , ik ben er in mijn wandelleven een keer of twee tegenaan gelopen en beide keren in een stofwolk vertrokken , er komt teleurstelling van en in sommige gevallen agressie , daar is niemand bij gebaatIk heb werkelijk nog nooit een adverteerder gezien die doet alsof ze geboren is als vrouw.
Hogerop in dit topic staat er alvast een voorbeeldIk heb werkelijk nog nooit een adverteerder gezien die doet alsof ze geboren is als vrouw.
Doel je op de Filipino dame?Hogerop in dit topic staat er alvast een voorbeeld
ik ben het totaal niet met je eensBekijk het nou eens van de andere kant: de echte transgenders hebben zich heus niet laten ombouwen om jou voor de gek te houden, daarbij alle financiële, lichameijke en maatschappelijk ongemakken voor lief nemend.
Nee, ze doen dat omdat ze voor zichzelf de overtuiging hebben dat ze vrouw ZIJN. Dat kan zware psychische problemen veroorzaken als je dan "in het verkeerde lichaam" zit. Moeilijk voor te stellen als je het zelf niet zo ervaart, maar toch. Deze mensen hebben vaak veel opgeofferd om te worden tot wie ze willen zijn: een vrouw. En dan moeten ze dat nu gaan verloochenen omdat jij je anders "voor de gek gehouden" voelt?
En tot slot: je hebt toch seks met iemand omdat je die persoon aantrekkelijk vindt? Dus als de foto"s kloppen en je hebt ze goed bekeken en je wil nog steeds seks met die persoon, dan ligt het probleem echt bij jou als je er achteraf spijt van hebt.
(Ps: het woord "je" is hier algemeen gebruikt, voor wie de schoen past.)
Dat is zeker verrassend, want Shemales hebben een piemel. Die weet ze dan op haar foto's en filmpjes goed te verbergen.Uit nieuwsgierigheid had ik de "Filipino" dame een appje gestuurd met de vraag of ze nu van de Filipijnen kwam of toch uit Peru, het antwoord was verrassend: Shemale.
Nee sorry hoor , ik kan het daar niet mee eens zijn , ik weet dat die mensen nu eenmaal geestelijk in een ander lichaam zitten dan wat de natuur ze toebedeeld heeft en ik begrijp heel goed dat je er heel wat voor over moet hebben om dat te veranderen zowel financieel als emotioneel en ik wil ze daar alle sterkte en sympathie bij wensenBekijk het nou eens van de andere kant: de echte transgenders hebben zich heus niet laten ombouwen om jou voor de gek te houden, daarbij alle financiële, lichameijke en maatschappelijk ongemakken voor lief nemend.
Nee, ze doen dat omdat ze voor zichzelf de overtuiging hebben dat ze vrouw ZIJN. Dat kan zware psychische problemen veroorzaken als je dan "in het verkeerde lichaam" zit. Moeilijk voor te stellen als je het zelf niet zo ervaart, maar toch. Deze mensen hebben vaak veel opgeofferd om te worden tot wie ze willen zijn: een vrouw. En dan moeten ze dat nu gaan verloochenen omdat jij je anders "voor de gek gehouden" voelt?
En tot slot: je hebt toch seks met iemand omdat je die persoon aantrekkelijk vindt? Dus als de foto"s kloppen en je hebt ze goed bekeken en je wil nog steeds seks met die persoon, dan ligt het probleem echt bij jou als je er achteraf spijt van hebt.
Ook al speelt dat voor de klant geen enkele rol, wat je zegt is zeker waar. Maar dan met de nadruk op èchte transgenders. Alleen is dat aantal volgens mij veel lager dan wat velen beweren. Ik vermoed dat er vele homo- en biseksuelen transgender worden om seksuele dan wel psychosociale redenen. Jammer genoeg bestaan er weinig tot geen neutrale wetenschappelijke studies over dit onderwerp, dus het blijft gissen. Het is sowieso ook moeilijk in te schatten wat nature dan wel nurture is. Hoe dan ook ben ik voor de voorzichtige aanpak waarin dit als een ernstige psychische ziekte wordt gezien, in plaats van de progressieve aanpak waarin dit genormaliseerd en twijfelen rond gender aangemoedigd wordt. Opvallend is alleszins ook wel dat de factor man-naar-vrouw transseksuelen 10× hoger ligt dan het aantal vrouw-naar-man. Niet dat dat alles zegt uiteraard, maar toch opmerkelijk.Bekijk het nou eens van de andere kant: de echte transgenders hebben zich heus niet laten ombouwen om jou voor de gek te houden, daarbij alle financiële, lichamelijke en maatschappelijk ongemakken voor lief nemend.
Ze moeten helemaal niks verloochenen. Ze moeten enkel erkennen dat ze nooit 100% vrouw zullen zijn, wat ze er ook voor doen. En dat voor veel hetero mannen een 80% vroyw niet voldoende is. Deal with it. Ik ga ook nooit een vrouwenversierder worden, moeten vrouwen zich nu ook maar door mij laten versieren om mijn psyche niet te schaden?En dan moeten ze dat nu gaan verloochenen omdat jij je anders "voor de gek gehouden" voelt?
Die discussie hebben we hier al keer op keer gehad, en elke keer wordt het duidelijk dat dat aantrekkelijk vinden niet het enige is dat meespeelt. Dat jij dat niet wil aanvaarden omdat jij er toevallig anders over denkt, dat zegt genoeg. Je inbeelden in transgenders is blijkbaar geen probleem, je inbeelden in 100% hetero mannen is blijkbaar een pak lastigerEn tot slot: je hebt toch seks met iemand omdat je die persoon aantrekkelijk vindt? Dus als de foto"s kloppen en je hebt ze goed bekeken en je wil nog steeds seks met die persoon, dan ligt het probleem echt bij jou als je er achteraf spijt van hebt.
Wat een onzin.Bekijk het nou eens van de andere kant: de echte transgenders hebben zich heus niet laten ombouwen om jou voor de gek te houden, daarbij alle financiële, lichameijke en maatschappelijk ongemakken voor lief nemend.
Ik ben jaloers op mensen die met drie zinnen hetzelfde kunnen zeggen als ik in een halve paginaWat een onzin.
Al het bovenstaande is prima en dan kun je alles doen...alleen geen sexwerker worden.
Bij elk ander beroep bedonder je mensen namelijk niet als je je geslachts-achtergrond niet kenbaar wenst te maken.
Mocht je inderdaad doelen op de Filipino dame... in haar (huidige) advertentie zie ik nergens staan dat ze zegt dat ze als vrouw geboren is.Hogerop in dit topic staat er alvast een voorbeeld