Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa en dat begrijp ik sinds kort pas zit al heel lang in het massage-vak, anno tientallen jaren.. later ontdek ik het zelf pasHet is heerlijk om een zeester te zijn
Op je rug of je buik3 weken geleden ongeveer had ik zelf een masseur…. & wat gebeurde er… ik werd zelf een zeester & toen ik me om mocht draaien, dacht ik: Damn ik was nu zelf een zeester
@Bert1960, ik zei het je toch…. Dat ik in een topic zeester had benoemd & nu de zeester begrijp
Haha, voor u is dat dan een Dyson... zonder zakIk heb trouwens ook een bijnaam, wel via mijn partner dan .
Hij noemt mij een Nilfisk.
Ben helaas af en toe een saunapatient en daar baal ik dan echt van kan dan niet meer genieten en vind het naar voor de dame.
Zou wel eens willen weten hoe het komt.
Ik zie net in de Volkskrant een nieuwsbericht hierover of nu ja eigenlijk een illustratie:
Bekijk bijlage 124001
Dat werkt dus, wat ik hiervoor zei, niet bij iedereen. Vertel het, laat het zelfs zien, madam nog geen minuut later alweer teruggevallen in haar oude patroon. Heb nog geen term voor dat soort dames.zelf ook helder uitleggen wat je (niet) lekker vindt.
Volautomaten?Heb nog geen term voor dat soort dames.
Afwerkdames?Dat werkt dus, wat ik hiervoor zei, niet bij iedereen. Vertel het, laat het zelfs zien, madam nog geen minuut later alweer teruggevallen in haar oude patroon. Heb nog geen term voor dat soort dames.
Hoe heten we dan dames die om de 5 min dingen zegt als wat heb je een grote pikAfwerkdames?
waarzeggers?Hoe heten we dan dames die om de 5 min dingen zegt als wat heb je een grote pik
Ego-pleasersHoe heten we dan dames die om de 5 min dingen zegt als wat heb je een grote pik
Same here... Hoewel ik altijd subtiele aanwijzingen geef als iets niet fijn voelt, maar goed, in sommige gevallen wordt dat niet altijd begrepen en wordt op de oude voet doorgegaan.Al heel wat touwrukkers onder de dames tegengekomen. Je zou toch denken dat ze door de diverse klanten ondertussen beter zouden moeten weten, maar auw auw auw. "Rustiger en anders vastpakken schat" ... tien seconden later weer het oude stramien. "Zullen we wat anders doen?".
Is de 'onnozele pleaser' of 'naïve pleaser' iets?Dat werkt dus, wat ik hiervoor zei, niet bij iedereen. Vertel het, laat het zelfs zien, madam nog geen minuut later alweer teruggevallen in haar oude patroon. Heb nog geen term voor dat soort dames.
BITCH = Being In Total Control of Herself Toch een goede eigenschap zou ik zo zeggen. De enige benaming die ik dan al zou hebben is "een bitch" voor een DVP die haar afspraken niet nakomt en zich heel irritant gedraagt.
Niet als je daarmee je klanten wegjaagt volgens mij.BITCH = Being In Total Control of Herself Toch een goede eigenschap zou ik zo zeggen
ook zeer creatief gevondenNiet als je daarmee je klanten wegjaagt volgens mij.
Maar wel creatief gevonden hoor.
Maar het betekent voor mij toch eerder iets als:
Being Insufferable Towards Customers and Humanity
Tsja... je moet ergens beginnen...Duracell konijnen. De mannen, meestal jongere, die maar aan 1 tempo en manier kunnen neuken. Gewoonlijk snel en hard. Deze denken dan ineens dat ze top zijn qua seksprestaties....