Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGeen octopus Wel meerdere tentakelsBekijk bijlage 138386
Iemand van de dames al eens een octopus meegemaakt ?
Als ik die knuppels zie staan in je kast dan is dat een goede motivatie om extra hard mijn best te doen
Je kan ertegenStraks geef je ons allemaal een complex natuurlijk!
Heb je d´r nog eentje verstopt ook Lisa ,want ik zie daar zo een gelukzalig lachje.
Samen mee spelen is zoveel leukerAls ik die knuppels zie staan in je kast dan is dat een goede motivatie om extra hard mijn best te doen
Ja zeker wel! Staat een seksmachine achter me. Vandaar die schroef in sommigenHeb je d´r nog eentje verstopt ook Lisa ,want ik zie daar zo een gelukzalig lachje.
Ik lees even mee. Ik ken(de) deze mooie dame nog niet maar heb haar website even bezocht. Gezien onze woonplaats ook niet zo vreemd dat ik nog niet eerder naar deze dame werd getrokken (zij België, ik Nederland/Gelderland). Wat een prachtige dame! En wat "jammer" dat we geografisch nogal een flinke afstand tussen ons in hebben.Samen mee spelen is zoveel leuker
Ja zeker wel! Staat een seksmachine achter me. Vandaar die schroef in sommigen
Oh wat lief! Ik was hier inderdaad paar maand stiller en sinds kort het forum herontdekt.Ik lees even mee. Ik ken(de) deze mooie dame nog niet maar heb haar website even bezocht. Gezien onze woonplaats ook niet zo vreemd dat ik nog niet eerder naar deze dame werd getrokken (zij België, ik Nederland/Gelderland). Wat een prachtige dame! En wat "jammer" dat we geografisch nogal een flinke afstand tussen ons in hebben.
Voor de Belgische forumleden: veel warmte en plezier gewenst met deze dame. Zij lijkt mij echt een dame die je na één keer nog vele malen bij je thuis zal uitnodigen!
En via dit bericht heb ik jou ontdekt. Je lijkt me een geweldige dame, maar natuurlijk zitten we best een eind uit elkaar om eens kennis te maken. Maar een groot geluk voor de Belgische forumleden hier voor wie het een stuk makkelijker is om jou te ontmoeten.Oh wat lief! Ik was hier inderdaad paar maand stiller en sinds kort het forum herontdekt.
Nu... je kan altijd een citytrip naar Gent inplannen... ik stel maar voor...En via dit bericht heb ik jou ontdekt. Je lijkt me een geweldige dame, maar natuurlijk zitten we best een eind uit elkaar om eens kennis te maken. Maar een groot geluk voor de Belgische forumleden hier voor wie het een stuk makkelijker is om jou te ontmoeten.
Dat is eigenlijk best een goed idee!Nu... je kan altijd een citytrip naar Gent inplannen... ik stel maar voor...
Best heel wat bezienswaardigheden in die stad...
En... dat kan je dan combineren met 'ander leuks'!
Gewoonlijk kijk je dan op Booking.com of iets dergelijksDat is eigenlijk best een goed idee!
Nog tips voor een nette overnachting?
Doe ik dan zeker in PB. Maar dank voor het idee! Soms heb je dat duwtjein de rug gewoon even nodigGewoonlijk kijk je dan op Booking.com of iets dergelijks
Of...vraag Lisa...
(maar doe dat wel in PB natuurlijk)
Ik heb o.a. voor Lisa vorig jaar een citytrip naar Gent ingepland.Dat is eigenlijk best een goed idee!
Nog tips voor een nette overnachting?
Die zijn altijd wel goed te doen Gelukkig dus ook in Gent!Ik heb o.a. voor Lisa vorig jaar een citytrip naar Gent ingepland.
Prima overnachting gehad in het "hotel met de toekan" aldaar.
Medusacomplex.Straks geef je ons allemaal een complex natuurlijk!
Dat was zeker leuk!Was wel (een heel stuk) leuker... toen ze dat nog deed met een groepje kerels op en rond haar bed!
Ja hoor, ondertussen geleerd om op te letten in wie ik energie steek en op tijd grenzen aan te geven. Blijft een werkpunt als sekswerker. Voordat je het weet zit je erover@Lisa Lefèvre Zit je weer wat beter in je vel nu?
Ik snap het helemaal.. echt.Ja hoor, ondertussen geleerd om op te letten in wie ik energie steek en op tijd grenzen aan te geven. Blijft een werkpunt als sekswerker. Voordat je het weet zit je erover
+ mij een ontbijtje makenJa! Op het matje naast haar bed!
En... niet snurken!
Niet bang zijn Cumcum, niets in mij voelt er iets voor te reageren op andere discussie topics die niet geopend zijn door mezelf. Alhoewel ik wel een uitgesproken mening heb over veel zaken die hier besproken wordenHet gaat weer beginnen
Het gaat weer beginnen
Precies!