Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWel tof gevondenff topic draaien ..
Is de bijnaam : "spritzer" al voorbij gekomen?
Bij ons heeft iemand die bijnaam en zo noemt hij zichzelf inmiddels ook
(Dit vol trots)
En wat moeten we ons voorstellen bij een spritzer?ff topic draaien ..
Is de bijnaam : "spritzer" al voorbij gekomen?
Bij ons heeft iemand die bijnaam en zo noemt hij zichzelf inmiddels ook
(Dit vol trots)
Dat is een man die graag vaak achter elkaar kan & wil klaarkomen..En wat moeten we ons voorstellen bij een spritzer?
Dat is dan een medisch wonderDe man met deze bijnaam neemt altijd 60 min Lingamvip massage & hij komt dan tussen de 3 & 7 keer klaar…
We hebben tot nu toe ook nog maar 1 Spritzer & de 3 x komt vaker voor dan de 7x, dat was het record (hier dan)Dat is dan een medisch wonder
Het zegt wel iets over tantra...Dat is dan een medisch wonder
O? Laat me raden, jij komt 11x klaar?Het zegt wel iets over tantra...
In 11 dagen misschien ...tantra jammer genoeg nog niet geprobeerd...klinkt nochthans aanlokkelijkO? Laat me raden, jij komt 11x klaar?
O? Laat me raden, jij komt 11x klaar?
Je hebt de echte Tantra, erotische massage & Chantra @Arthur MartinIn 11 dagen misschien ...tantra jammer genoeg nog niet geprobeerd...klinkt nochthans aanlokkelijk
Nee dat is wir schaffen dasDat is dan een medisch wonder
We hebben zelfs een forumlid met de naam Der Spritzer, ik dacht zelfs dat hij lidnummer 1 heeft.We hebben tot nu toe ook nog maar 1 Spritzer & de 3 x komt vaker voor dan de 7x, dat was het record (hier dan)
Ik weet niet of het zijn record is …
Serieusssss???We hebben zelfs een forumlid met de naam Der Spritzer, ik dacht zelfs dat hij lidnummer 1 heeft.
Ik ga stuk hahahahaLidnummer 1 is admin. Der Spritzer is nummer 2
inderdaad @H, ik had mij vergist, je hebt gelijk het is lidnummer 2Lidnummer 1 is admin. Der Spritzer is nummer 2
Jullie zullen me niet geloven, maar er is ook een Spuitelf hier op het forum!O? Laat me raden, jij komt 11x klaar?
Misschien likken OV auf DeutschOp een Duits forum zie ik het woord Aufputzmuschi nog al eens opduiken...
Iemand een idee wat dat juist betekent?
Heeft dat te maken met een operatieve ingreep of zo ? (aufputzen betekent "opschonen"....)
dat zeggen 'we' beneden de rivieren nog wel..zeker de oudere generatie..In de bouw kennen we het "hoerenjong" , wat een betonnen verlengstuk is voor een houten heipaal ( zodat de houten paal niet wegrot in het grondwater)
En de hengstenlul wat een in de lengte doormidden gezaagde baksteen is ( officieel een "klisklezoor" , maar na de technische school heb ik niemand die therm meer horen gebruiken )
Broodje rosbief hier.Oke klapbandje dus..