Cumshotgun
Vaste klant
Onlangs bij een dame mijn naam eer aangedaan en vol haar borsten voorzien van een goede laag. Ze zei gelijk: 'zooo, Picasso' , ik moest lachen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa!Onlangs bij een dame mijn naam eer aangedaan en vol haar borsten voorzien van een goede laag. Ze zei gelijk: 'zooo, Picasso' , ik moest lachen
De... 'Zelfzekere Dekhengst' die weet wat hij wil... en er resoluut voor gaat. Die gefascineerd is door vrouwelijk schoon... maar ook weet dat 'it takes two to tango'. Die z'n uiterste best doet om ook haar geil te krijgen... en die bovendien heeel lang kan doorgaan.
Hey!
Nog nooit gehoord.Vandaag nog eens een West Vlaams woord gehoord dat ik al heel lang niet meer gehoord had.
Het is een niet zo fraaie benaming voor een vagina: piskotelette.
Ontplofte mol van piekedieze ook toch nooit van gehoordIk zuig niets uit mijn duim
Bekijk bijlage 172289
Dat het toch een geweldige taal is he zegIk zuig niets uit mijn duim
Bekijk bijlage 172289
Ontplofte mol heb ik al veel gehoord.Ontplofte mol van piekedieze ook toch nooit van gehoord
Of dat ze een hoog inkomen heeftOntplofte mol heb ik al veel gehoord.
Alsook eksternest.
Van een dame met lange benen zeggen we dat haar eksternest hoog hangt.
Ausfahrt, ook makkelijk. Klinkt als uitvaart: dus een begrafenis.en gij zet 'ne Jan me kloote'..
witte wa da betekent?
duitse taal is ook nie zo moelijk vor ne Belg..
kek mar..Bahnhof..
das eenvoudig..,das nen hof aan nen baan..
De term zeester wordt door onze Engelstalige wandelbroeders ook gebruikt. Echter niet in de betekenis die jij eraan geeft. Een starfish is de term voor een DVP, die er als een dooie bij ligt en waar zowat geen enkele interactie mee mogelijk is.- zeesterren. ️ Een klant, bijna zo roze als Patrick van SpongeBob kwam ooit is langs. Hij ging meteen op bed liggen in jawel, zeesterrenhouding en zei 'jaaaa ik ben er klaar voor! Doe maar!'
Nou dan is iedereen erover eens wat een zeester betekend. Voor zowel klant/ dameDe term zeester wordt door onze Engelstalige wandelbroeders ook gebruikt. Echter niet in de betekenis die jij eraan geeft. Een starfish is de term voor een DVP, die er als een dooie bij ligt en waar zowat geen enkele interactie mee mogelijk is.