Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenje slaat de spijker op zijn kop.Persoonlijk: 't is niet uw (gewaardeerde) input, eerder het tenenkrommende gesimp van sommige leden als een dame hier eens acte de présence geeft. Voor mij hier liever een goed gesprek dan steeds die halfbakken sjanspogingen. Maar goed, ieder zijn of haar voorkeur…
Dank voor je uitleg, dit is tenminste duidelijk! Veel duidelijker en betekenisvoller dan de bijdrage waarop ik met een '?' reageerde.Persoonlijk: 't is niet uw (gewaardeerde) input, eerder het tenenkrommende gesimp van sommige leden als een dame hier eens acte de présence geeft. Voor mij hier liever een goed gesprek dan steeds die halfbakken sjanspogingen. Maar goed, ieder zijn of haar voorkeur…
Blij te lezen dat de input gewaardeerd wordt de rest van het bericht begrijp ik ook. Maar is inderdaad ieder zijn ding. Leef en laat leven. Ik doe dat ook met veel topics hier (= prijs gelul dat al van de start van deze website begon )Persoonlijk: 't is niet uw (gewaardeerde) input, eerder het tenenkrommende gesimp van sommige leden als een dame hier eens acte de présence geeft. Voor mij hier liever een goed gesprek dan steeds die halfbakken sjanspogingen. Maar goed, ieder zijn of haar voorkeur…
Lisa, je bent alleszins goed voorzien en op alles voorbereid zo te zien
Gent is een prachtige stad met veel geschiedenis en echt de moeite om een paar dagen te bezoeken.Doe ik dan zeker in PB. Maar dank voor het idee! Soms heb je dat duwtjein de rug gewoon even nodig
Indd toppertjeNiet bang zijn Cumcum, niets in mij voelt er iets voor te reageren op andere discussie topics die niet geopend zijn door mezelf. Alhoewel ik wel een uitgesproken mening heb over veel zaken die hier besproken worden
Ik weet niet met welke reden hij hier niet post. Maar als je bvb recensies plaatst op oa nzc forum, is het nogal moeilijk om deze te copy pasten naar hier met alle tere zieltjes in de buurt.Ja, als je een recensie geschreven hebt op een ander forum is het toch een makkie om het ook hier te posten ...
Klopt! En... je mening uiten mag ook best...Maar hij heeft toch wel een punt. Het is soms toch tenenkrommend om al dat geslijm te lezen van die heren van middelbare leeftijd.
Dwalen we niet af van waar het over ging in dit review?Klopt! En... je mening uiten mag ook best...
Maar... als je 'op je strepen wil staan'... mag je hier best ook eerst je strepen verdienen! Mijn mening!
Deel gerust jouw vakjargon over klanten AanbidderDwalen we niet af van waar het over ging in dit review?
De Aanbidder?Deel gerust jouw vakjargon over klanten Aanbidder
Nu... van wat ik lees en zie op dit forum... moet dit dus wel Fladderaars zijn!Eendagsvlieg: Klant die je nooit meer terug ziet.
Fladderaar: Klant die je nooit meer terug ziet, maar de andere dames wel. 1 keertje elk.
Een buitenlandse?En hoe noemen en een hele mooie, goeie dvp die je na één keertje helaas nooit meer terug ziet dan?
Iemand die je heel veel geld bespaart?En hoe noemen en een hele mooie, goeie dvp die je na één keertje helaas nooit meer terug ziet dan?
IK heb het gezien..Niet bang zijn Cumcum, niets in mij voelt er iets voor te reageren op andere discussie topics die niet geopend zijn door mezelf. Alhoewel ik wel een uitgesproken mening heb over veel zaken die hier besproken worden
Gvd, spijtig dat mannen dat niet kunnen. Ik zou wel een penis collectie willenBekijk bijlage 138386
Iemand van de dames al eens een octopus meegemaakt ?