- 1.898
- 05/07/23
- 7.667
Nee joh laat gaan. Zolang je God zelf niet bent, laat anderen in hun waarde.Ik heb alle recht om het te veroordelen. Voor lang ik het zelf niet doe
En God wil je niet eens zijn, zoveel leed en Hij doet er niks aan..
Verder weet niemand wat een ander ertoe beweegt de keuze te maken.
Als je bijna nooit seks hebt, iets wat stress vermindert waardoor je endorfine aanmaakt en dus uiteindelijk depri wordt? Daar heeft een echtgenoot ook niks aan.
Sommigen hebben een zieke partner, moet die zieke partner dan maar gedwongen worden?
Feit is qe bepalen zelf wat ons gelukkig maakt. Tuurlijk zou eerlijkheid het fijnst zijn, maar velen geloven nog in t sprookje. En als er kinderen in het spel zijn, gezamelijke bedrijven enzovoorts, moet dat sprookje ook in stand blijven.
On topic:
Wees eerlijk dat trouw meer betekent dan geen seks met anderen. Heeft ze spijt? Vergeef haar. Maar wil ze dit vaker, denk er dan over na om onderling afspraken te maken en de regeling discreet te versoepelen.
Dat verhaaltje van man verspreid zaad en vrouwtje is waardevol voor de paar eieren..dat is ook relatief. We hebben gemiddeld 2 kinderen ofzo? En als die er al zijn, gun het elkaar dan te genieten. Dat is pas liefde!
Ik reageer hier verder niet meer op. Doe er je voordeel mee