Slimme deurbelcamera999
Stamgast
Dat is hetzelfde als jij van je vrouw iets steelt en zij daarna iets van jouw en dan haar een dief noemen. En jezelf dan niet.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEen beetje een simpele vergelijking. Maar zo je wilt, als zij het niet van jou weet en jij wel van haar dan klopt dat wel. Dan weet je zelf wel dat je een dief bent, maar je zegt het niet. Nou ben ik geen dief, maar was een vreemdganger.Dat is hetzelfde als jij van je vrouw iets steelt en zij daarna iets van jouw en dan haar een dief noemen. En jezelf dan niet.
Eentje delenVrouwen gaan net zo goed vreemd, ik ken er wel een paar die getrouwd zijn en soms gewoon even langs komen bij me voor een lekkere neukpartij....
Vrouwen gaan net zo goed vreemd, ik ken er wel een paar die getrouwd zijn en soms gewoon even langs komen bij me voor een lekkere neukpartij....
Idd wat je vaak hoord is dat er geen tijd meer voor elkaar gemaakt word. En ook dat er niets meer gebeurd in de slaapkamer.Als wandelaar zijnde ga je altijd vreemd als je vrouw niets weet van je activiteiten buitenhuis, betaald of niet. Dus is het vrij hypocriet als je boos op haar wordt als ze jou ook bedriegt.
Is haar vreemdgaan een relatie naast jullie huwelijk, dan is er iets mis met de partner. Je gaat namelijk niet zomaar een andere relatie naast je huwelijk aan. Dus dan moet er gewoon eens gepraat worden wat er dan mis is in jullie huwelijk.
Het is best onlogisch als je bedenkt dat een man maar alles kan doen in een relatie en zijn vrouw niets.
En jij voelt jezelf daar goed bij? Niet bang dat er opeens een man voor je deur staat met een bobbel onder zijn jas?Vrouwen gaan net zo goed vreemd, ik ken er wel een paar die getrouwd zijn en soms gewoon even langs komen bij me voor een lekkere neukpartij....
Dus jij mag alles neuken/pijpen wat los en vast zit omdat het je inkomen is en Cor mag niks...?Open relaties kunnen een keer mis gaan. Toch jaloers worden is vaak de hoofdreden. Je moet echt allebei stevig in je schoenen staan om zoiets te kunnen. Persoonlijk is het voor mij iig geen optie, daar ben ik een paar jaar terug goed achtergekomen.
Dus jij mag alles neuken/pijpen wat los en vast zit omdat het je inkomen is en Cor mag niks...?
Je kan hem maar toesteming geven. Als hij niets doet is dat zijn probleemCorrectie meneer... heb Cor al zovaak voorgesteld om eens buiten de deur wat te doen.. maar:
1. Hij wil z'n centen beter besteden
2. Hij vindt iedereen te duur
3. Niemand kan qua pijpen in mijn buurt komen
4. Hij vindt het raar dat ik toestemming geef
Dit zijn zijn woorden... waarom zou ik er dan tegenin gaan?
Ik ga overigens niet vreemd, want hij weet wat ik doe, waar ik dat doe, waarom ik het doe, hoeveel personen er langskomen ( agenda ligt in de buurt ), hoe lang iedereen blijft en hoe laat iedereen komt/vertrekt. Hij kan zelfs al mijn app en email verkeer lezen.
Haha, ik mag Cor wel.Correctie meneer... heb Cor al zovaak voorgesteld om eens buiten de deur wat te doen.. maar:
1. Hij wil z'n centen beter besteden
2. Hij vindt iedereen te duur
3. Niemand kan qua pijpen in mijn buurt komen
4. Hij vindt het raar dat ik toestemming geef
Dit zijn zijn woorden... waarom zou ik er dan tegenin gaan?
Ik ga overigens niet vreemd, want hij weet wat ik doe, waar ik dat doe, waarom ik het doe, hoeveel personen er langskomen ( agenda ligt in de buurt ), hoe lang iedereen blijft en hoe laat iedereen komt/vertrekt. Hij kan zelfs al mijn app en email verkeer lezen.
Het is pay sex, maar het blijft vreemd gaan.
Dat ligt niet aan welke job iemand doet maar hun persoonlijkheid. Als partner je bedriegt of laat zitten voor iemand anders met meer geld. Heeft haar job er niets mee te maken.Ik had eens een collega in den haag wiens vrouw in het geheim in een club werkte in den Haag. Ze sloeg een rijke klant aan de haak en vertrok naar het buitenland met hun kind.
Ik weet ook niet hoe je het noemt...Zouden golddiggers niet meer actief op zoek zijn naar een vermogend man en de dame uit dit verhaal eerder als opportuun gezien kunnen worden?
Ben ik niet met je eens dat de mens niet monogaam is wel ,maar dat je om die andere rede bij elkaar blijft niet ,ook al is er geen sex meer kan je nog wel een goede relatie hebben en respect voor elkaar ik ben al 40 jaar getrouwd .en ga bij een dvp voor sex ,maar daarom heb ik geen slechte gevoelens bij mijn vrouw je gaat anders met elkaar om als toen we jong waren .maar daarom genieten we nog wel samen leuke vakanties lekker uit eten samen met onze hond veel wandelen .alleen het lichamelijke is er niet meer en ga mijn behoeften bij de dames halen en geniet daar van want de meesten begrijpen waarom ik komFeitelijk is dit hèt bewijs dat het huwelijk een achterhaald instituut is. Mensen zijn niet geschikt om hun hele leven bij elkaar te blijven. Als het toch gebeurt is het om schaamte of gezichtsverlies etc. te voorkomen. Of om bv religieuze redenen. Mensen zijn simpelweg niet monogaam.
Als hij niets doet... is dat zijn keuze. Ik zie geen probleem!Je kan hem maar toesteming geven. Als hij niets doet is dat zijn probleem
Ben ik niet met je eens dat de mens niet monogaam is wel ,maar dat je om die andere rede bij elkaar blijft niet ,ook al is er geen sex meer kan je nog wel een goede relatie hebben en respect voor elkaar ik ben al 40 jaar getrouwd .en ga bij een dvp voor sex ,maar daarom heb ik geen slechte gevoelens bij mijn vrouw je gaat anders met elkaar om als toen we jong waren .maar daarom genieten we nog wel samen leuke vakanties lekker uit eten samen met onze hond veel wandelen .alleen het lichamelijke is er niet meer en ga mijn behoeften bij de dames halen en geniet daar van want de meesten begrijpen waarom ik kom
Praktisch alle vrouwen van ons wandelaars komen tekort. Logisch, als je om de zoveel tijd door een lekkere meid van bv 23 wordt verwend zit je niet te springen om je ook nog eens met je vrouw bezig te houden in bed. Zo ging het bij mij in elk geval wel. Uiteraard ervoor zorgen dat ze het niet te weten komt. En als je er achter komt dat ze vreemd is gegaan moet je vooral hoog van de toren blazen. Wóedend moet je zijn (of doen alsof). Dan heb je het beste uitgangspunt voor de toekomst, want :
1) je hebt het recht te zeggen dat je geen zin meer hebt in sex met haar. 2) in een echtscheidingsprocedure of mediation sta je een stuk sterker als er alleen maar bekend is dat zíj́ is vreemdgegaan en niet jij.
Ik ga er vanuit dat ze het weet dat daar gewoon afspraken over zijn gemaakt.En weet je vrouw ervan dat je dvp's bezoekt?
Uit het feit dat je dat doet blijkt dus dat je niet monogaam bent. Natuurlijk kun je wel goede gevoelens bij je vrouw hebben en van haar houden. En dat is dus vaak de reden dat mensen bij elkaar blijven, ook al is er geen sex meer. Als je naar dvp's zou gaan zou je jezelf hooguit nog monogaam kunnen noemen als je vrouw bv geen sex meer kàn hebben, bv omdat ze in een rolstoel zou zitten of een nare ziekte zou hebben.
Nu ben je gewoon niet monogaam, want je gaat om dezelfde reden naar dvp's als de meeste mensen hier die een relatie hebben.