Roxas
Meubelstuk
tuurlijk maar dan moet hij ook nie moeilijk doen als je partner wel gebruik maakt van de open relatie.Als hij niets doet... is dat zijn keuze. Ik zie geen probleem!
Of moeiljk doen omdat je vriendin/vrouw geld verdiend met sexwerk. Als je zelf voordelen van hebt.
K word al slecht van het gewoon nog maar te lezen. Ik vraag mij af hoe dat mensen zo vals en schijheilig kunnen zijn.Praktisch alle vrouwen van ons wandelaars komen tekort. Logisch, als je om de zoveel tijd door een lekkere meid van bv 23 wordt verwend zit je niet te springen om je ook nog eens met je vrouw bezig te houden in bed. Zo ging het bij mij in elk geval wel. Uiteraard ervoor zorgen dat ze het niet te weten komt. En als je er achter komt dat ze vreemd is gegaan moet je vooral hoog van de toren blazen. Wóedend moet je zijn (of doen alsof). Dan heb je het beste uitgangspunt voor de toekomst, want :
1) je hebt het recht te zeggen dat je geen zin meer hebt in sex met haar. 2) in een echtscheidingsprocedure of mediation sta je een stuk sterker als er alleen maar bekend is dat zíj́ is vreemdgegaan en niet jij.
IK heb zo al 0 respect voor iemand die zijn partner bedriegd. Als je elkaar bedriegd is het elk zijn part en gedaan. Maar als je het zo vuil speelt verdien je niets meer dan grandioos te verliezen in de rechtbank. En is het niet in de rechtbank komt karma wel vroeg of laat.
Laatst bewerkt: