Neuken... op de sofa dus!Wij hebben in principe een open relatie maar hebben wel afgesproken eerlijk te zijn als we met een ander naar bed gaan
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNeuken... op de sofa dus!Wij hebben in principe een open relatie maar hebben wel afgesproken eerlijk te zijn als we met een ander naar bed gaan
Ooh, dat is weer jammer.Was sarcastisch bedoeld hoor
Kijk en zo hoort het eerlijk naar elkaar zijn.Wij hebben in principe een open relatie maar hebben wel afgesproken eerlijk te zijn als we met een ander naar bed gaan
Klopt, want vroeger waren tijden ook heel onzeker en had je een partner en gemeenschap nodig.Ik vind het een relatievorm uit vroegere tijden, gebaseerd op onzekerheid.
Ook vandaag kan je een unieke relatie met je partner hebben. Vroeger bleven goede en slechte koppels samen. Vandaag blijven goede samen.Klopt, want vroeger waren tijden ook heel onzeker en had je een partner en gemeenschap nodig.
Nu hebben we zoveel rijkdom en luxe dat we denken dat we het allemaal wel alleen kunnen.
Rustig wachten, de scheurtjes in de samenleving zijn er al. Oude tijden gaan wel een keer herleven, maar hopelijk hoeven we dat niet mee te maken
Haar verlaten natuurlijk omdat ze alle respect en liefde voor jou heeft verloren. Als een vrouw eenmaal het respect voor een man verliest, herwint ze nooit meer het respect voor de man. Als het respect verloren is, is het vertrouwen verdwenen en sterft intimiteit en alles wat daarmee samenhangt een langzame dood.Wat doe je als wandelaar wanneer je eigen vrouw bekent dat ze je bedrogen heeft?
Ik en mijn hotwife (Britney) lachen jou vierkant uit. Wat een BELACHELIJKE vooraannamensMannen kunnen seks hebben zonder er emoties aan te hechten, vrouwen kunnen (eerst, als ze nog puur zijn) geen seks hebben zonder er emoties.
Ach statistisch heeft hij wel gelijk en als uitzondering op de regel kunnen jullie lekker lachenIk en mijn hotwife (Britney) lachen jou vierkant uit. Wat een BELACHELIJKE vooraannamens
Haar verlaten natuurlijk omdat ze alle respect en liefde voor jou heeft verloren. Als een vrouw eenmaal het respect voor een man verliest, herwint ze nooit meer het respect voor de man. Als het respect verloren is, is het vertrouwen verdwenen en sterft intimiteit en alles wat daarmee samenhangt een langzame dood.
Dit heb ik al vaker gezegd op dit forum. Mannen en vrouwen zijn niet hetzelfde. Een vreemdgaande vrouw is dodelijker dan een vreemdgaande man in een relatie. Een man kan zijn vrouw "bedriegen" en nog steeds van haar houden, maar een vrouw kan haar man niet bedriegen en toch van hem houden. Mannen kunnen seks hebben zonder er emoties aan te hechten, vrouwen kunnen (eerst, als ze nog puur zijn) geen seks hebben zonder er emoties aan te hechten. Mannen hebben simpelweg een plek nodig om seks te hebben, terwijl vrouwen een reden nodig hebben om seks te hebben. Ik zie veel mannen op dit forum die geen onderscheid kunnen maken tussen vrouwen die daadwerkelijk seks met hen willen hebben en vrouwen die hen gewoon seks met hen laten hebben. Meestal zijn het mannen die mij tegenspreken, als ik hun berichten en reviews lees, weet ik genoeg over hun.
Uit onderzoek is gebleken dat meer dan 90% van de vrouwen die vreemdgaan het moeilijk vindt om plezierige seks met hun echtgenoten te hebben. Een intelligente man die vrouwen begrijpt zal dit ontdekken zodra het gedrag van zijn vrouw met betrekking tot seks begint te veranderen. Maar een suffe man kan dit nooit ontdekken en tolereert altijd valse excuses van zijn overspelige vrouw totdat hij haar helemaal niets meer kan bieden/geven.
Kun je me een goed onderzoek laten zien? Want, ook statistisch is het onzin.Ach statistisch heeft hij wel gelijk en als uitzondering op de regel kunnen jullie lekker lachen
En uit welk onderzoek blijkt dat het onzin is ?Kun je me een goed onderzoek laten zien? Want, ook statistisch is het onzin.
Ik heb mijn antwoord uitgebreid. Lees maar even.En uit welk onderzoek blijkt dat het onzin is ?
En de peer reviewed wetenschappelijke bron daarvoor is .. ?Ik heb mijn antwoord uitgebreid. Lees maar even.
Je kunt zelf initiatief nemen om onderzoek op te zoeken naar hoe culturele verschillen de positie en seksueel gedrag van vrouwen beïnvloeden. Ik heb wel beters te doen. Ik bekritiseer alleen de stereotype.En de peer reviewed wetenschappelijke bron daarvoor is .. ?
Gewoon jouw mening dus. Geen probleem maar beweer dan niet dat de mening van iemand anders statistische onzin is als je daar geen enkel wetenschappelijk bewijs voor aanbiedt.Je kunt zelf initiatief nemen om onderzoek op te zoeken naar hoe culturele verschillen de positie en seksueel gedrag van vrouwen beïnvloeden. Ik heb wel beters te doen. Ik bekritiseer alleen de stereotype.
Laten we dan concluderen dat zowel mijn mening als de mening dat vrouwen gevoels nodig hebben om seks te hebben onzin is.Gewoon jouw mening dus. Geen probleem maar beweer dan niet dat de mening van iemand anders statistische onzin is als je daar geen enkel wetenschappelijk bewijs voor aanbiedt.
En de peer reviewed wetenschappelijke bron daarvoor is .. ?
Now we are talking. We zullen het verifiëren.sex at dawn-christopher ryan[orion_me].pdf
docs.google.com
Lees dit boek maar eens en alle wetenschappelijke studies die dit ondersteunen staan netjes aangegeven in het boek.
Je hebt hier de pdf die je kan het zo gewoon gratis lezen.
Heel interessant boek dat ik iedereen kan aanraden!
Kan jij lezen? Wat ze aanhaalt klopt volledig. Onderzoeken die de stereotiepe opvoeding bewijzen zijn er al zeer lang! Moet je een oude hebben? The Double Bound theorie is er eentje. Zij argumenteert en jij niet. Wat vooral toont dat jij echt DOMWEG gelooft dat vrouwen van nature uit geen puur seksuele lusten hebben en dat hier graag aanhaalt.Gewoon jouw mening dus. Geen probleem maar beweer dan niet dat de mening van iemand anders statistische onzin is als je daar geen enkel wetenschappelijk bewijs voor aanbiedt.
Om een mening te ondermijnen met wetenschappelijk bewijs lijkt me in de kern godsonmogelijk.Gewoon jouw mening dus. Geen probleem maar beweer dan niet dat de mening van iemand anders statistische onzin is als je daar geen enkel wetenschappelijk bewijs voor aanbiedt.
Als we niet kunnen argumenteren gaan we maar schelden. Straks gooi je van pure ergernis nog je fopspeen uit je buggy..Kan jij lezen? Wat ze aanhaalt klopt volledig. Onderzoeken die de stereotiepe opvoeding bewijzen zijn er al zeer lang! Moet je een oude hebben? The Double Bound theorie is er eentje. Zij argumenteert en jij niet. Wat vooral toont dat jij echt DOMWEG gelooft dat vrouwen van nature uit geen puur seksuele lusten hebben.
Je standpunt en gedrag zijn gewoon
@moderator: sorry. Dit moest er even af!
En lees daarna dit:sex at dawn-christopher ryan[orion_me].pdf
docs.google.com
Is dat schelden? Dan lees je WEER de inhoud niet. Die was: "zij argumenteert tenminste! Jij haalt het zonder argument onderuit"Als we niet kunnen argumenteren gaan we maar schelden. Straks gooi je van pure ergernis nog je fopspeen uit je buggy..
Meer dan 80% van alle scheidingen wordt door vrouwen geïnitieerd.Vroeger bleven goede en slechte koppels samen. Vandaag blijven goede samen.
Prima, definieer de term goed . Is goed representatief, de voor de lezer juiste uitkomst of kan je er meer door verkopen. Een aantal redenen om een onderzoek goed te noemen.Kun je me een goed onderzoek laten zien? Want, ook statistisch is het onzin.
Idd, laat gewoon iedereen genieten van seks. Man/vrouw…maakt niet uit.Wat een ouderwetse gedachte ook: Mannen mogen er op los neuken, het zit in de genen: verspreid dat DNA! Side chick hier, sugar baby daar, even DVP'tje tussendoor. Als een vrouw het doet: Ho maar, wat een slet. Dumpen die handel.
Hyperbolisch voorgesteld, maar zo komt het wel over.
Ik weet niet of dit serieus bedoeld is.Toch is het anders wanneer een vrouw vreemdgaan.
Als een man vreemdgaat dan zit er geen gevoel achter. Hij wil geen relatie met degene met wie hij vreemdgaat. En die persoon vormt geen enkele bedreiging voor zijn huidige partner. Het is puur lust.
Wanneer een vrouw vreemdgaat dan kan zij dat alleen met een potentiële partner. Iemand die wel een bedreiging vormt voor de huidige relatie.
Daarom gaat een directeur wel vreemd met zijn secretaresse, maar een directrice nooit met de portier.
Als een vrouw vreemdgaat is het dus erger dan wanneer een man vreemdgaat.