HansKerkhoff
Stamgast
Monogamie bestaat niet
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEr zijn weinig vrouwen die in open relatie geloven.Vragen of ze jou ook de vrijheid laat en een open relatie prefereert
Ha, dit zijn de mooiste relatievormen. Wij hebben een Stag-Vixen relatie, dus ik voel met je mee. Niks is leuker om je eigen partner te zien neuken met andere mannen.Klopt. Wij zien elkaar dolgraag, communiceren over alles. Het wederzijds vertrouwen is absoluut. Maar we kwamen tot deze perfecte hotwife/cuckold relatie die we 24/7 leven. Zij kooit me en ik mag nooit nog een andere v neuken. Als ik naar het schipperskwartier ga is het naar een meesteres. Dan stuurt deze haar foto's (van mijn vernedering) of ze gaat mee. Mijn kooi blijft dan ook aan.
Zelf neukt ze er op los. In clubs (vorige vrijdag in goesting), op gangbangs, op reis, met haar bulls bij ons thuis.
Kortom, vanuit ons standpunt is deze vreemdgaan-discussie eerder vreemd
Het is een droom van elke man. Helaas vrouwen zijn jaloers en vak onzeker.Ha, dit zijn de mooiste relatievormen. Wij hebben een Stag-Vixen relatie, dus ik voel met je mee. Niks is leuker om je eigen partner te zien neuken met andere mannen.
Mijn ervaring is echt anders. Het begint met wederzijdse vertrouwen en eerlijke en goede communicatie. Mijn ervaring is dat er veel meer mogelijk is dan je zelf denkt. Ik ken veel stellen met een open- of polyrelatie. Natuurlijk, als je zelf vrijheid wil, dan mag je eigen partner natuurlijk ook dezelfde vrijheid verwachten van jou. Dat vinden mannen nog wel eens lastig.Er zijn weinig vrouwen die in open relatie geloven.
Ik zou de mannen niet durven opnoemen die ook jaloers zijn als er een andere man haar vraagt om te gaan dansen of ze blijft aankijken .Het is een droom van elke man. Helaas vrouwen zijn jaloers en vak onzeker.
Dat klopt hoor.Ik zou de mannen niet durven opnoemen die ook jaloers zijn als er een andere man haar vraagt om te gaan dansen of ze blijft aankijken .
Met m'n ex gingen wij vroeger naar de parenclub. Ik was jaloers en zij ook. Na een paar keer besloten om mee te stoppen maar achteraf ging het niet meer goed tussen ons.Mijn ervaring is echt anders. Het begint met wederzijdse vertrouwen en eerlijke en goede communicatie. Mijn ervaring is dat er veel meer mogelijk is dan je zelf denkt. Ik ken veel stellen met een open- of polyrelatie. Natuurlijk, als je zelf vrijheid wil, dan mag je eigen partner natuurlijk ook dezelfde vrijheid verwachten van jou. Dat vinden mannen nog wel eens lastig.
Het grote voordeel voor vrouwen ja.. Keuze genoegMet Fetlife en tinder zit haar agenda/kutje al goed vol.
Even dachten wij ook stag/vixen in het begin. Maar een 100% FLR (zij volledig dominant en al haar lusten centraal) blijkt hier de perfecte relatie. Trotse cuck hier dus.Ha, dit zijn de mooiste relatievormen. Wij hebben een Stag-Vixen relatie, dus ik voel met je mee. Niks is leuker om je eigen partner te zien neuken met andere mannen.
M'n ex wilde zelf open relatie proberen. We zijn allebei vrijgezel nuEr zijn weinig vrouwen die in open relatie geloven.
Dat... is dan wel héél open natuurlijk!M'n ex wilde zelf open relatie proberen. We zijn allebei vrijgezel nu
Mannen zijn ook van onzeker of jaloers. Komt van twee kanten hoor!Het is een droom van elke man. Helaas vrouwen zijn jaloers en vak onzeker.
ZekerDat... is dan wel héél open natuurlijk!
Precies!Mannen zijn ook van onzeker of jaloers. Komt van twee kanten hoor!
Zeker
Ik denk dat het vaak zo is.Precies!
Vele mannen willen helemaal geen open relatie... Ze willen (stiekem) rondscharrelen... En als het dan fout loopt... of ze het beu zijn... snel terug naar de vrouw.
Nu niet om het over mijn cuck relatie te hebben, maar algemeen: ik snap het niet en walg er zelfs wat van. Van mannen die jaloers zijn en hun vrouw claimen maar zelf wel scheve schaatsen rijden. En zo zijn er blijkbaar héél veel! De eeuwenlange mannelijke (en foute) dominantie heeft nog steeds vieze gevolgen....
Maar anno 2024 hoog tijd dat de Neanderthalers verdwijnen.De reden daarvoor was dat in het verleden een vrouw die scheve schaatsen reed vaak zwanger werd door een van haar minnaars waarbij haar echtgenoot dus kans had om (meestal buiten zijn medeweten) jarenlang te moeten werken om het kind van een andere man op te voeden.. Het taboe rond vrouwelijke promiscuïteit was dus heel logisch in die tijd.
Persoonlijk oordeel ik niet over vreemdgaan. Het komt veel voor. Zowel mannen als vrouwen gaan vreemd. Er zijn veel redenen te bedenken waarom een man of vrouw toch besluit om seks buiten de deur te zoeken. Sommige redenen zijn heel invoelbaar, anderen wat minder invoelbaar. Deze verantwoordelijkheid ligt bij de vreemdganger en die moet leven met het idee dat de onwetende partner er waarschijnlijk niet blij van wordt.Nu niet om het over mijn cuck relatie te hebben, maar algemeen: ik snap het niet en walg er zelfs wat van. Van mannen die jaloers zijn en hun vrouw claimen maar zelf wel scheve schaatsen rijden. En zo zijn er blijkbaar héél veel! De eeuwenlange mannelijke (en foute) dominantie heeft nog steeds vieze gevolgen....
Ook de mens heeft nog altijd een reptielenbrein hoor...Maar anno 2024 hoog tijd dat de Neanderthalers verdwijnen.
Wie het schoentje past ..Maar anno 2024 hoog tijd dat de Neanderthalers verdwijnen.
Ik pas het en trek het aan. 100% gelukkig als cuckold met een seksverslaafde hotwifeWie het schoentje past ..
Niks is leuker om je eigen partner te zien neuken met andere mannen.
Euh, oprechte vraag RensMichael, ben je sarcastisch of geloof je echt dat dat de droom is van elke man?Het is een droom van elke man.
Voor mij alleszins wel. Het isxhet opperste geluk. Maximale geilheid, de perfecte relatie voor ons beiden.Euh, oprechte vraag RensMichael, ben je sarcastisch of geloof je echt dat dat de droom is van elke man?
Kortom je vrouw mag alles en jij mag niets. Alleen vernedert worden. Ik zou me met deze afspraken niet prettig voelen.Klopt. Wij zien elkaar dolgraag, communiceren over alles. Het wederzijds vertrouwen is absoluut. Maar we kwamen tot deze perfecte hotwife/cuckold relatie die we 24/7 leven. Zij kooit me en ik mag nooit nog een andere v neuken. Als ik naar het schipperskwartier ga is het naar een meesteres. Dan stuurt deze haar foto's (van mijn vernedering) of ze gaat mee. Mijn kooi blijft dan ook aan.
Zelf neukt ze er op los. In clubs (vorige vrijdag in goesting), op gangbangs, op reis, met haar bulls bij ons thuis.
Kortom, vanuit ons standpunt is deze vreemdgaan-discussie eerder vreemd
Was sarcastisch bedoeld hoorEuh, oprechte vraag RensMichael, ben je sarcastisch of geloof je echt dat dat de droom is van elke man?
We willen het geen van beiden anders.Kortom je vrouw mag alles en jij mag niets. Alleen vernedert worden. Ik zou me met deze afspraken niet prettig voelen.
Maar ieder zijn ding.